Negru,negru peste tot.Imi deschid ochii si ma uit in stanga unde ii vad pe ceilalti copii plangand .Ma ridic si ma duc langa ei.
-Hey,esti bine?!
-Da,dar ei nu s-au trezit.Spune si arata catre ceilalti.
Ma uit printre ceilalti si am observat ceva,Andrew si Ryan lipsesc.
-Se vor trezi,dar mai intai sa curatam aceasta rana.II spun.
-Bine,dar mami nu e aici.Spune si ma uit speriata catre ea.
-Ok,o s-o cautam dupa ce iti curat ranile,te potiimbolnavii.Spun si apun un sapun din rucsac apoi il ud .O sa te usture putin.
Le-am curatat ranile la toti copiii acum urmeaza sa le gasesc parintii.
Ma uit mai atenta la toti si observ doua gaurele facute ori in gat sau in venele de la maini.
-Au fost muscati,sunt morti.Spune cu ochii in lacrimi.
Isi plimba ochii catre persoanele fara viata apoi fuge catre doua persoane.
-Mami,tati!?
O iau in brate si o strang la piept.
Patru maini imi inconjoara talia .Barabara si Selena erau speriate mai ales Selena.
Ma uitam la fetita din bratele mele care adormise.O las jos si ma uit catre ceilalti care erau deja in picioare.Max statea intr-un colt si puteam sa-i vad lacrimile.Ma apropii de el si astept sa zica ceva.
-Max,ce s-a intamplat?
-Nu stiu,tot ce am vazut inainte sa adorm a fost ca Ryan si Andrew au fost legati apoi dusi catre sud.
-Adica au fost rapiti?!Apare Selena de nicaieri.
-Da,la dracu,nu se mai intorc.Spune si tipa disperat.
-Cum adica?Il intreb soptind.
-Primul alpha care a fost rapit a fost gasit mort dupa 10 ani.Spune.
In acel moment am crezut ca nu aud bine.
-Max,spune-mi ca nu-i adevarat.
-Din pacate Sel,asta e adevarul.Spune Max.
Ma probusesc pe pamantu tare si dau drumul lacrimilor.
-De ce el?!De ce nu ma putea lua pe mine.
-Rose,trebuie sa continuam.Spune Barbara.
-Stiu,la dracu,lasa-ma macar 5 minute sa ma calmez.Ii spun si aproba.
Ma uit in jurul meu si la dracu ii simt mirosul.
''Sel''
Toti erau pierduti,eram distrusa,imipierdusem iubitul.O sa il gasesc si o sa-l scot de acolo.La dracu,nu merita asta.O vad pe rose cum se aseaza pe pamantul rece .Ma asez langa ea si o imbratisez.
-Nu merita asta Ryan.
-Nici Andrew.
-Oare sunt bine?Spune si priveste in gol.
-Nu stiu,trebuie sa contiunuam,asa cum au spus ei .
-O sa ducem satenii intr-un loc sigur apoi o sa mergem sa-i cautam.Spun si ii prind mana.
-Max !Tip.
-Da?!
-Du-te si cauta cel mai sigur adapost.Spun.
-Bine.Spune si fuge in padure.
''Rose''
De atunci mergem in continu,au trecut 5 zile si tot mergem.Dintr-o data vedem o cascada cu cateva casute,parasite.
CITEȘTI
Tu și eu
Hombres LoboSe spunea odată ca au trăit vârcolacii și vampirii .Ei bine ,Rosé nu credea in asa ceva...asta pana cand un alpha ii salvează viața .Dar oare Rosé o să-i mulțumească salvatorului sau?Asta rămâne de văzut .