-3- ILK ÖPÜCÜK

9.3K 289 101
                                    

Jimin kıpırdadı, ayağa kalktık aynı anda birbirimize iyi misin? dedik Jimin iyiyim dedi, bende iyiyim dedim. Yemeği hazırladık sonrada yemek masasına gidip yemeklerimizi yedik. Sıra Jimin'in odasını hazırlamaya gelmişti. Jimin'in odası olucak odaya doğru gittik. Ona eşyalarını getirmesini söyledim Jimin'de salondan eşyalarını alıp buraya getirdi.

Kıyafetlerini dolaba yerleştirdik. Elinde bir defter vardı onu yastığının altına koydu değerli birşey sanırım. Ne olduğunu sorunca söyleyemem dedi.

Akşam olmuştu saat 10.00' dı. Ikimizde sıkılmıştık.
-Film izlemeye ne dersin Jungkook
Film mi? hiç aklıma gelmemişti olur, şu an trendlerde olan filmlere bir bakalım istersen.
Filmlere bakıyordum bir film gördüm. Bu nasıl olur diye sordum filmin yorumları güzel olunca Jimin'de olur bunu izleyelim dedi.

Filmi başlattık patlamış mısırda aldık tabiki salonda tek bir koltuk olduğu için yan yana oturmuştuk. Filmin 30 dakikasına geldik ancak Jimin' in uykusu gelmişti sanırım bu kadar erken uyuyacağını tahmin etmemiştim. Filmde bir sahne çıktı gay iki çocuk birbirlerine açılıyorlardı. Ben bu sahne gelince biraz terledim sanki Jimin'e baktım az önceki halinden eser yoktu tamamen filme odaklanmıştı ama ben onun uyuduğunu zannetmiştim.

Ama ona bakarken yanaklarının kızarmıs olduğunu fark ettim bir anda bana baktı ve tam o sırada filmdeki gay iki çocuk öpüştüler bir süre bana baktı ve bende ona ikimizde anın büyüsüne kapılmıştık ama ben Jimin'e birşeyler hissettim sanki bunları düşünürken Jimin'e biraz yaklaştım oda bana yaklaştı sonrasında bir anda televizyon kapandı ışıklar kapalı olduğu için her yer kapkaranlık oldu ve Jimin ile olan anımız bozuldu.

- Jungkook artık yatalım mı ?
Sen bilirsin
Jimin odasına gitti ve bende.
Yatağıma kafamı koyduğumda Jimin ile az önce yaşadıklarımı düsünüp durdum kendime bile itiraf edemiyorum ama ben Jimin'den etkilenmiştim. Bunları düşünürken uykuya dalmışım.

Gece bir ses geldi aniden kalktım Jimin'in odasına gittim. Kâbus görüyordu. Çarem yok diye ağlıyordu tam onu uyandıracakken yerde Jimin'in defterini gördüm. Açık bir şekilde yere düşmüş Onu kaldırırken yazdığı birşeye gözüm takıldı.

Defterde
ANNEMLERIN BENI EVDEN ATMA SEBEBI GAY OLMAM yazıyordu.

Bunu okuyunca gözlerime inanamamıştım üzüliyim mi sevineyim mi bilememiştim. Bir süre düşündükten sonra herşeyin bir işaret olabileceğine karar verdim. O gün annesinin onu evden atması, beni bulması, ev arkadaşı aramam, kampta bana sarıldığını görerek uyanmam, mutfakta olanlar , hiç tahmin etmesken filmde o sahnelerin olması ve defterin açık bir şekilde yere düşmüş olması.

Yüzümde garip bir gülümseme belirdi. Belkide şuana kadar sevgilimin olmaması duygularımın değişeceği içindi film izlerken Jimin'i öpme isteği gelmişti içimden belkide bu yüzden ona yaklaştım. Artık herşeyin farkına varmıştım ve onu kaybedemezdim.
Defteri yastığının altına koydum tekrardan ve hala sayıklarken Jimin'i yavaşça uyandırdım.

Özür dilerim diye bağırarak kalktı o anda yatakta oturduğum için bir anda kalktığında az kalsın öpüşüyorduk.
Jungkook diye nefes vererek bana sarıldı ve omzumda ağladı yanına uzandım.

Kafasını omzuma koydu sanırım nedem ağladığını artık biliyordum gay olduğu için ailesi onu atınca rüyalarına bile girmişti bu durum. Gece o kadar ağlamıştı ki omzumda uyuya kalmıştı sonra onu yatağına uzandırdım üstünü örttüm tam gidicekken kolumu çekti beni kendine yaklaştırdı ve beni öptü.

SEVGILI OKUYUCULARIM YORUMLARINIZ BENIM ICIN COK ONEMLI HER BOLUMDE BELIRTMEK ISTEDIGINIZ BIR SEY VARSA LÜTFENYAZIN KITABIMA OY VERIRSENIZ COK MUTLU OLURUM YAZIM YANLIŞLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN SIZLERI SEVIYORUM:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SEVGILI OKUYUCULARIM YORUMLARINIZ BENIM ICIN COK ONEMLI HER BOLUMDE BELIRTMEK ISTEDIGINIZ BIR SEY VARSA LÜTFEN
YAZIN KITABIMA OY VERIRSENIZ COK MUTLU OLURUM YAZIM YANLIŞLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN SIZLERI SEVIYORUM:)

IS LOVE A MURDER? JIKOOK SMUT (günlük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin