》》》》》 2017, December
'..mmm..'
လက္မ်ားေပၚ ေခါင္းတင္ရင္း တစ္ဖက္သို႔လွည့္လိုက္မိသည္။ မွိတ္ခ်ထားေသာမ်က္ဝန္းတို႔ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မဖြင့္မိေသး..
Huu.. အိပ္ခ်င္တယ္.. အရမ္း..
ညက မအိပ္ဘဲ Anime ထိုင္ၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ရယ္..
အားလပ္ရက္ေပမဲ့ မနက္ပိုင္းကစၿပီး တစ္ေန႔လံုး ကိုကို႔ကိုေစာင့္ေရွာက္ေပးရတာရယ္.. ပင္ပန္းတာေတာ့မဟုတ္ေပမဲ့ အိပ္ခ်င္ေနမိတာ..
အခု ညေနဘက္က်...'Haa~'
အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနရတဲ့ အေၾကာင္ရင္းက ကၽြန္ေတာ္ရယ္ေလ..မေန႔က.. ဒီတစ္ပိုင္းၿပီးရင္ အိပ္မယ္ဆိုၿပီးလုပ္ေနတာ တစ္ညလံုးကုန္ပါေလေရာ..
အာ့လည္း မတတ္ႏိုင္.. အဲ့ anime ကိုက အရမ္းစိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းေနတာကို..'.....'
ဒါေပမဲ့ အခုခ်ိန္က.. ကၽြန္ေတာ္ထင္တာမမွားဘူးဆိုရင္ ကိုကိုအလုပ္ကျပန္ေရာက္ၿပီလား..
ကၽြန္ေတာ္ဧည့္ခန္းမွာ ေစာင့္ေနေပးသင့္တယ္ထင္တယ္..'..mmm..'
မ်က္လံုးတို႔ကိုအားယူရင္း အတင္းဖြင့္လိုက္မိေတာ့ မ်က္လံုးထဲဝင္လာေသာ အလင္းတန္းစူးစူးရယ္..
Khh.. စူးလိုက္တာ..'..ahh..'
မ်က္ဝန္းမ်ားကို လက္တစ္ဖက္ႏွင့္ကြယ္ထားရင္း ေနသားက်ေအာင္ ခဏေလာက္ၿငိမ္ေနလိုက္သည္။ ကိုယ္ကိုေတာ့ ျပန္မတ္၍ထိုင္မိလ်က္သား..
ၾကည့္ရအဆင္ေျပၿပီဆိုမွ ေဘးဘက္ကို စူးစမ္းၾကည့္မိသည္။
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္အခ်ိန္တည္းက အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တာလဲ..ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕တြင္ စာၾကည့္စားပြဲတစ္ခုရယ္.. ဖြင့္လ်က္သားစာအုပ္ေတြရယ္.. ခဲတံအခ်ိဳ႕ရယ္..
ကၽြန္ေတာ္.. စားပြဲေပၚမွာေမွာက္လ်က္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တာထင္ပါရဲ႕..
Haha..ဘယ္လုိေတာင္ျဖစ္သြားတာလား..နားတြင္ညႇပ္ထားမိေသာ ေဘာပင္အားျပန္ယူလိုက္ရင္း ဆံပင္ေတြကို အေၾကာင္းမရွိ ဖြေနမိသည္။ ဒါကလည္း ကၽြန္ေတာ္ႏိုးလာရင္ လုပ္ေနက်အက်င့္တစ္ခုရယ္..
သြားတိုက္မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး မနက္စာစားဖို႔ထြက္လာတိုင္း ကိုကိုတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ရႈပ္ပြေနတဲ့ဆံပင္ေတြကိုၾကည့္ရင္း ခပ္ဖြဖြရယ္ေမာတတ္ေသးတာေလ..
YOU ARE READING
Boku No Random BL(OC)[completed]
Romansaတစ္ခါတုန္းက သခင့္ရဲ႕ေဘးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ သခင္ သတိရေပးႏိုင္မလား.. OC* Written by:Yuki Sempai