Öpüşmemize son verdim. Sonrasında hiçbir şey söylemeden mutfağa gittim Jimin ne olduğunu anlamadan peşimden geliyordu.
Ilk defa bu kadar harika bir sabaha uyanmıştım o kadar güzeldi ki herşey artık birşey söylemesekte sevgili olmuştuk. Ona kendi ellerimle kahvaltı hazırlamak istedim bu yüzden dolaptan yumurta çıkardım ona omlet yapmayı düşünüyorum. Güzel bir salata ve kahvaltılıklar.
Ona sonunda ona kalpli bir omlet yaptım.
Çok iyi olmadı ama sonuçta onun için yaptım. Ben omlet yaparken kalpli olduğunu gördü herhalde, bana arkamdan sarıldı.
-Bana omlet mi yapıyorsun birtanem Kafamı çevirdiğimde boynumda nefesini hissettim.
Bir anda saçlarımla oynamaya başladı bu durum hoşuma gitmişti. Ben salata yapmaya çalışırken boynuma küçük öpücükler bahşediyordu çıldırıyordum. Sonra yanaklarıma ve en son dudağıma bir öpücük kondurdu. Bir anda onu kucağıma aldım ve mutfak tezgâhının üzerine koydum. Öpüşmemize öylece devam ettik.
Sonra ben onun boynuna doğru yol aldım bana yaptığı gibi onun boynuna öpücükler konduruyordum. Öpücüklerimi bitirince yavaşça boynunu emmeye başladım bu ona zevk veriyordu.
Sessizce kulağıma fısıldadı.-Jungkook şimdi değil akşamı beklemelisin.
Şimdi olsa olmaz mı Jimin?Sonra seslice güldü.
-Ne kadar sabırsızsın Jungkook yoksa yao
yaptığın omletten beni mahrum mu bırakıcaksın.Son kez boynunu öptüm ve onu bıraktım sonra kahvaltı masasına oturduk. Yaptığım omleti süsleyip önüne koydum.
Bir çatal aldı.
- Immm Jungkook bu harika, yemek konusunda baya yeteneklisin.
Hayır Jimin sana yaptığım için bu kadar güzel oldu içine sana olan aşkımı koydum.
Jungkook'un bu lafları beni çok mutlu ediyordu ama bütün gün evde mi duracak?
-Jungkook bütün gün evde mi duracaksın?
Tabiki hayır gitmem gereken bir işim var.
-Ne işin var? hiç soramamıştım.
Yoongi diye bir arkadaşım var.Onun hastahanesinde Kalp cerrahisi olacağım az kaldı staj yapıyorum bir aya kadar sevgilin gerçek bir doktor olacak.
- O zaman biricik hastalarının kalbine dikkat et Jungkook.
Benim kalbime kim dikkat edicek?
- Senin kalbin benim Jungkook.
O zaman kalbime çok iyi bak onu çok seviyorum.Jungkook ile bu tatlı konuşmayı yaptıktan sonra o işine gitti.
SEVGILI YAZARINIZ GELDI YAZIM YANLIŞLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN OKULA GIDIYORUM VE YAZMAK ICIN COKAZ ZAMANIM KALIYOR BU NEDENLE YAZDIKTAN SONRA KONTROL EDEMIYORUM OY VERIRSENIZ SEVINIRIM SIZLERI SEVIYORUM :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IS LOVE A MURDER? JIKOOK SMUT (günlük)
Fiksi PenggemarSizce aşık olmak cinayet midir ?Jikook SMUT (günlük)