~6~

601 24 17
                                    

X:Efendim bir sorunumuz var...........

(Soner Meryem'e bakar. Meryem kendisine baktığını görünce yüzünü başka yöne döner. Soner adamına işaret yapar ve ikisi dışarı çıkar)

Soner:Ne var, ne oldu??!!!

X:Efendim Yunus Çakırbeyli...

Soner:Ne olmuş, söyle lan hadi.!!

X:Bizim uyuşturucu ticareti yaptığımızı öğrenmiş. Oğlu Yusuf'u gönderip bizim adamlarımızla bir çatışma gerçekleştirmiş.

Soner:Eee??

X:Çatışmada adamlarımızı öldürmüşler. Tırın içine bomba yerleştirip, bizim adamların kılığına girmişler. Sonrada kamyonu depoya götürmüşler.

Soner :SAKIN BANA DEPOYU PATLATTILAR DEMEEE?!!!!

X:Özür dilerim efendim. Malesef bütün uyuşturucular depodaydı. Sadece bir tır yola çıkmıştı.

Soner deliye döner. Ayağıyla önündeki masayı devirir. Hırsını alamaz silahı belinden alıp önündeki adamına sıkar.

Soner:Selim!!
(selim Soner'in sadık adamıdır. Soner'inbütün pis işlerini Selim yapar)

Selim gelir

Selim:Buyur abi

Soner:Adamları hazırlayın. Şu bizim mallara dokunan hadsiz kimmiş bir görelim. Hadlerini bildirelim.

Selim: Abi sinirlisin şu an. Bir plan yapalım sonra gidelim.

Soner:Başlatma lan planından!! Benim 2 milyon dolarım gitmiş.Ben bana bunu yapanın soyunuda, sülalesinide yaşatırmıyım sanıyorsun ha?!!

Selim:Tamam abi nasıl istersen. Abi bu arada...

Soner:Ne var Selim. Çıkar ağzında ne b** varsa.

Selim:Abi Şu Meryem'in b..

Soner:Hop hop Yenge diyeceksin lan o bundan sonra senin yengen. Benim olucak Meryem......


(merhaba arkadaşlar uzun zamandan sonra ilk defa yazıyorum.  bu bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum...)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EŞKİYA DÜNYAYA HÜKÜMDAR OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin