6.BÖLÜM※BAĞIMLI ※

454 278 13
                                    


MEDYA:Azra...

Herkese iyi ve keyifli okumalar.Yorum yapmayı ve beğenmeyi lütfen unutmayın.

***

O gece Azra'nın ailesi üzgün ve çaresiz bir şekilde eve gelir ve ne yapacaklarını düşünürler ama ellerinden Azra'yı sokak,sokak aramaktan başka birşey gelmezdi çünkü Azra'nın nerde olduğuna dair veya nereye gittiğine dair her hangi bir kanıt yoktur.

Azra'nın ailesi o gece düşünürken Meriç ve arkadaşları dağ evinde sinsi planlarına devam ederler ama Azra'nın ailesinin polis olduğundan haberleri yoktur ve Meriç'in arkadaşı Evren söze girer.

E- Meriç biz bu kızı kaçırdık ama bunun ailesi çoktan polise haber vermiştir.

M- Biliyorum Evren ama nereden bilecekler bizim kaçırdığımızı siz çenenizi kapalı tutup 3 maymunu oynamaya devam edin yeter.

Meriç ve arkadaşları konuşmaya devam ederken o sıra üst kattan Azra'nın seslerini duyarlar;

A- Bırakın beni Meriç sen ne yaptığını sanıyorsun benim ailem polis sana bunu ödetirler bırak beni hemen!

Diyerek. Bağırmaya devam eder. Bir süre sonra Azra'nın bu seslerina daha fazla sabredemeyen Meriç,Azra'nın yanına gider kilitli olan kapıyı açar odaya girer ve Azra'ya bağırarak;

M- Kes Artık sesini ezik yoksa ben kesmesini bilirim!

A- Hadi ya keste görelim ozaman!

M- Şansını fazla zorluyorsun ezik!

A- Zorluyorum ne yapacaksın hadi kessene sesimi!

Der. Meriç Azra'nın bu sözlerine karşı daha fazla dayanamaz ve Azra'ya tokat atar.

Meriç'in tokat atmasıyla Azra yatağa düşer kafası yatağın kenarına vurur ve bayılır Azra'nın kafası yarılmıştır kanamaya başlar bunu gören Meriç hemen arkadaşlarına seslenir;

M- Evren bana hemen ilk yardım çantasını getir!

Evren hemen ilk yardım çantasını alır koşarak merdivenleri çıkar odaya girer çantayı Meriç'e verir ve merakla ne olduğunu sorar;

E- Ne yaptın sen Meriç ne oldu bu kızın hali ne böyle?

M- Yok birşey çok konuşmaya başladı sinirimi bozdu bende tokat attım kafasını yatağın kenarına vurdu bayıldı baktım kafası yarılmış hadi ver şu çantayı sen git işim bitince bende geleceğim.

Evren alt kata Alp'in yani gider ve Alp hemen meraklı bir şekilde Evren'e ne olduğunu sorar;

A- Ne oldu Evren niye ilk yardım cantasını istemiş Meriç?

E- Kız çok konuşmuş sinirini bozmuş Meriç de susturmak için tokat atınca kız kafasını yatağın kenarına vurmuş kafası yarılmış ve bayılmış Meriç de ona pansuman yapmak için istemiş ilk yardım çantasını.

A- Ooo bizim kötü çocuk şimdi de doktorculuk mu oynuyor bak demedi deme Meriç en son bu kıza bişeyler yapacak?

Ve Alp gülmeye başlar. Evren cevap verir.

E- Sus Alp saçma sapan konuşma Meriç duyarsa senin için hiç iyi olmaz sonra senin de doktora ihtiyacın olur seninle de doktorculuk oynar.

Der. Evren de Alp'e güler ve Alp bir anda bozulur.

O sıra Meriç kafası yarılan Azra'ya pansuman yaparken Azra yavaş yavaş ayılmaya başlar ayıldığı anda büyük bir sorun vardır ne yazıkki Azra hiçbirşey hatırlamaz çünkü kısa bir süreliğine hafızasını kaybetmiştir. Meriç'e bakar ve;

A- Ben nerdeyim burası neresi sen kimsin beni neden buraya kelepçeledin?

Ve bunun üzerine Azra'nın hafızasını kaybettiğini anlayan Meriç'in aklına yine kötü ve sinsi planlar gelir. Azra'yı kandırmak için ona şöyle bir yalan söyler;

M- Sen benim çetemin bir üyesisin Azra ve biz kimsenin bilmediği bir dağ evindeyiz burası bizim mekanımız.

A- Peki beni neden bağladın?

M- Çünkü sen eroyin bağımlısı olduğun için krize girdin o yüzden seni buraya kitledim daha sonra bende sana eroyin bulmak için şehire gittin eroyini bulup getirdim.

Der. Ve Azra'ya büyük bir kötülük yaparak cebinden çıkarttığı eroyin iğnesini birden Azra'nın kolundaki damara saplar.

Ve Azra ne yazıkki Meriç'in bu hamlesinden sonra hem uyuşturucuya hemde Meriç'e bağımlı olur.

Yamaç ise hala Azra'yı merakla ve ısrarla aramaya devam eder ama ne yazıkki Azra çoktan eroyine ve Meriç'e bağlanmıştır artık Azra'yı bulsa bile herşey için çok geçtir. Daha sonra Yamaç eve gider odasına çıkar aklına Meriç gelir Meriç'in odasına bakar ama Meriç odada yoktur salona bakar evin her yerine bakar ve Meriç den dahada şüphe duymaya başlar ve hemen Meriç'i arar ilk aramada Meriç telefona cevap vermez bir süre bekledikten sonra Yamaç tekrar Meriç'i arar ve Meriç telefona cevap verir.

M- Ne var babamın oğlu ne oldu?

Y- Nerdesin Meriç neler karıştırıyorsun gecenin bir yarısı evde yoksun.

M- Sanane sana hesapmı vereceğim işine bak.

Der. Ve Meriç telefonu Yamaç'ın yüzüne kapatır.

Yamaç Meriç'in telefonu suratına kapatmasına çok sinirlenir be bu sinirle elimdeki telefonu duvara hızlıca fırlatır telefon param parça olur.

Ertesi sabah Yamaç okula gitmek için evden çıkar bir süre sonra okula gelir.

Dün gece çok düşünmüştür tek başına elinden birşey gelmeyeceği için Yamaç da bir çete kurmaya karar vermiştir bunun için çok iyi anlaştığı ve güvendiği en iyi iki arkadaşının yanına gider ve onlardan yardım etmelerini isteyil herşeyi anlatır bu arkadaşları Yamaç'ı canları pahasına sevdikleri için bunun üzerine çete olmayı kabul ederler ve bu çeteyi dahada büyütmek için plan yapmaya başlarlar.

O sıra Yamaç'ın arkadaşı birşey görür ve Yamaç'a arkasına dönmesini söyler.

Yamaç arkasını döner ve göz bebekleri büyür donup kalır o da ne okulun bahçesine Meriç ve arkadaşları girmekte Meriç'in yanında ise Azra vardır...

İNTİKAM-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin