Fōřĝïvę Mę_intro

2K 84 6
                                    

ငါ....မင္းကို မုန္းတယ္..... ငါခ်စ္ရတဲ့ ငါ့ခ်စ္သူနဲ႔ကြဲေအာင္လုပ္တဲ့ မင္းကိုမုန္းတယ္..... အရင္တုန္းက မမုန္းေပမဲ့ အခု မုန္းတယ္ ေနာက္လဲ မုန္းေနမိဦးမွာပဲ.... ဒါေပမဲ့ မင္းကို ငါမဟုတ္တဲ့ တျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ဆို ငါမႀကိဳက္ဘူး ငါ့ကိုယ္ငါလဲ မသိေတာ့ဘူး

Chanyeol

မင္း...မင္းကြာ ငါ့ကိုလုပ္ရက္လိုက္တာ မင္းမို႔လို႔ ငါကမင္းကို ညီအကိုတစ္ေယာက္လို သေဘာထားတာပါ ဒါေတာင္ မင္းက ငါ့ဘဝကိုဖ်က္စီးေသးတယ္.... ငါအခ်စ္ရဆံုးငါ့ခ်စ္သူနဲ႔ လမ္းခြဲခဲ့ရတာေတာင္ မင္းကို အျပစ္မျမင္ခဲ့ဖူးဘူး....မင္းက ငါျမင္ဖူးသမ်ွထဲမွာ အရက္စက္ဆံုးနဲ႔ အသည္းမာဆံုးလူသားပဲ မင္းကို ငါမုန္းခ်င္ေပမဲ့ မမုန္းႏိုင္တဲ့ ငါ့ကိုငါလဲ အရမ္းမုန္းမိတယ္ ငါ...ငါမင္းကို.....

Kyungsoo

Chanyeol မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ေျပာစရာ စကားလဲမ႐ွိေတာ့ဘူး ပတ္သက္စရာအေၾကာင္းလဲ မ႐ွိေတာ့ဘူး ဒီကိစၥရဲ႕အမွားတစ္ခုက မင္းအရင္စမွားတာ မင္းသာ ဒီအမွားကို မျပဳလုပ္ခဲ့ရင္ ငါနဲ႔မင္း ေဝးစရာအေၾကာင္းလဲမ႐ွိဘူး ငါ့မွာ ငါအရမ္းခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ မင္းကိုပဲ မုန္းရမလား ငါ့အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း သူ႔ကိုပဲ မုန္းရမလား...... မင္းကို တရားဝင္မပိုင္ဆိုင္ရမွန္းသိတာေတာင္ မင္းကိုခ်စ္မိေနတုန္းပဲ ငါ....ငါ....မလုပ္သင့္တဲ့အရာေတြကို လုပ္မိေနၿပီလား........

Baekhyun

Soo hyung ဟက္...ဒီလိုမ်ိဳးေလးကို ကြၽန္ေတာ္ အျမတ္တႏိုးနဲ႔ေခၚခဲ့တဲ့ နာမ္စားေလး အခုေတာ့ေခၚခြင့္မ႐ွိေတာ့ဘူး ကြၽန္ေတာ္ေခၚခ်င္ေသးတယ္ soo hyung ကြၽန္ေတာ္.....soo hyung ခံစားေနရတာ မျမင္ခ်င္ဘူး..... ဟုတ္တယ္ ကြၽန္ေတာ္ soo hyung ကို Chanyeol hyung ဆီကေနျပန္ယူေမ မရရေအာင္ျပန္ယူေမ သူမွ soo hyung ကိုမလိုအပ္တာ.....

Kai(jongin)

용서 해줘(Fōrĝïvę Mę)Where stories live. Discover now