7.BÖLÜM ※HAFIZA KAYBI※

408 251 17
                                    


MEDYA:Yamaç...


Herkese keyifli  okumalar.Hikayemi beğenip  yorum  yapmayı  lütfen  unutmayın.

Bunun üzerine Yamaç ne yapacağını bilemez Azra üç gündür kayıp ve neden bi anda Meriç ve çetesiyle çıkagelir hemen bunu öğrenmek için
Yamaç hiçbirşeyden habersiz ne olduğunu bilmeden şaşkın ve meraklı bir şekilde Meriç ve çetesinin yanına gider Azra'yı kolundan tutar ve kendine çekerek hemen sorular sormaya başlar.

Y- Azra kaç gündür nerdesin telefonunda kapalı ve Meriç'in yanında ne işin var?

A- Sende kimsin uzak dur benden ben seni tanımıyorum.

Y- Azra sen ne dediğinin farkındamısın kendine gel ben Yamaç beni nasıl tanımazsın.

A- Tanımıyorum dedim ya git başımdan.

Der. Ve o sıra Meriç araya girer;

M- Rahat bırak kızı Yamaç hadi işine bak tanımıyor seni işte neyi anlamıyorsun.

Yamaç çok sinirlenir;

Y- Meriç ne yaptın bu kıza bunların hepsi senin başının altından çıktı sen kaçırdın bu kızı!

M- Sen ne dediğinin farkındamısın Yamaç ben kaçırmadım bulduğum da hiçbirşey hatırlamıyor du bende okula getirdim çok meraklı değilim senin ezik kız arkadaşına.

Yamaç Meriç'in bu sözlerine inanmaz ve tekrar Azra'ya soru sormaya başlar;

Y- Azra beni hatırla ben Yamaç okula ilk geldiğin günü hatırla bana gelip ders çalıştık beraber hatırlamıyormusun?

A- Git başımdan kaç defa söylemem gerekiyor hatırlamıyorum.

Der. Yamaç'ı iter ve Meriç'e

A- Hadi gidelim Meriç daha fazla burda durmak istemiyorum.

Ve Meriç ile Azra,Yamaç'ın yanından uzaklaşırken Yamaç,Meriç'i kolundan tutar birden yumruk atar ve kavga etmeye başlarlar daha sonra Meriç'in arkadaşları ve Yamaç'ın arkadaşları kavgaya dahil olur ortalık iyice karışmaya başlar.

Bu kavgayı gören müdür ve öğretmenler kavgayı ayırmaya çalışırlar ama bir türlü kavgayı ayıramazlar son çare polise haber vermektir.

Okul müdürü hemen polisi arar ve öğrenciler arasında kavga çıktığını hemen gelmeleri gerektiğini söyler kısa bir süre için de polisler okula gelir. Polislerin geldiğini duyan çete üyeleri hemen kaçmaya başlar.
Meriç ve Yamaç ise hemen arabalarına binip okuldan uzaklaşırlar.

Daha sonra okula gelen polislerin için de tesadüfen Azra'nın babası Bora bey vardır.

Azra'nın babası Bora bey polis arabasından iner ve bir kavga olmadığını görür daha sonra müdürle konuşmak için yanına gidecekti ki birden köşede öylece duran kızı Azra'yı görür.Hemen meraklı bir şekil de koşarak kızının yanına gider iyi olup olmadığını sorar;

B- Azra kızım iyimisin bir şeyin var mı seni çok merak ettik üç gündür senden bi haber alamadık nerdeydin niye bize haber vermedin?

Azra hafızasını yitirdiği için babasını tanıyamaz ve cevap verir;

A- Siz kimsiniz neden bahsediyorsunuz ben sizi tanımıyorum.

Azra'nın babası Bora bey kızının onu tanımadığını duyunca şaşkınlık içersinde kalır ve tekrar Azrayla konuşmaya başlar

B- Azra kızım sen neler söylüyorsun babanı nasıl tanımazsın ne oldu sana hafızanımı yitirdin?

İNTİKAM-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin