🎬Jackson 🎬^istek^

241 16 4
                                    

Allah'ım...

Kuzum aslında öğleden sonra yazmayı planlıyordum.Ama dişime tedavi yapıldı ve dişime işlem yapıldıktan sonra o kadar ağrıyor ki bende uyuyarak geçiriyorum.Bugun fazla uyumuşum neredeyse 10'da felan kalktım.Gec yazdim özür dilerim.Herneyse umarım beğenirsin.

*Istek üzerine yazılmıştır.*
🎬🎬🎬

Sevgilim Jackson'u evde bekliyordum.Pratiğin bitmesi gerekirdi ama hala eve gelmemişti.Telefonumu aldim ve Jaebum'u aradım.

📞📞📞

"Alo?"

"Alo Jaebum pratiginiz bitti mi?"

"Evet bitti (y/n) Ne oldu?"

"Jackson hala eve dönmedi."

"Ahh ona bir film teklifi edildi, onlarla görüşmeye gitti sanırım."

"Bana neden bahsetmedi?!"

"Bahsetmedi mi!"

"H-hayır."

"Şey.ben."

Telefonu kapattın.Sinirle tırnaklarımı yemeye başladım.Bana haber vermesi gerekirdi sonuçta sevgilisiyim her şeyini bilmem gerekirdi! Diye düşünmeye başladım.Jackson'u aradım fakat açmıyordu.Iyice gerilmistim.Montumu aldim ve dışarıya çıktım.Tek başıma bu saatlerde dolaşmak tehlikeli olabilirdi ama buna düşünecek vaktim yoktu.Yakinimdaki taksiye atlayıp şirkete gittim.

JYP'in önüne geldiğimde GOT7 pratik odasına çıktım.Mark oppa ve Jinyoung oppa oradaydı.

Hemen onların yanına gittim ve resmi bir şekilde selâmladım.Onlarda beni selamladılar ve yere oturdular.

Onlara Jackson'un nerede olduğunu sordum.Onlarda bir film için görüştüklerini söylediler.Nereye gittiğini sordum ama cevap alamadım.

30 dakika sonra...

Sıkılmıştım ve tuvalete gitmek için pratik odasından ciktim.

Tuvaletten çıktığımda bir odanın ışığının yandığını gördüm.Bu saatte kimsenin olmaması gerekirdi ve gizlice oraya doğru gittim.Kapiyi yavaşça araladım ve gördüğüm şeyden sonra kalbimin tamamının yok edildiğine şahit oldum.

Jackson bir kızla öpüşüyordu.

Kapıyı sertce kapattım.Beni fark etmişlerdi Jackson hemen yanıma geldi ve bileğimi tuttu.Bilegimi geri çektim ve hızlıca şirketten uzaklastim.

Eve gelince kendimi odama attim ve ağlamaya başladım.

Beni aldattı!Başka bir kız ile öpüştü!Beni sevmiyor!

Hızlıca kafamdaki bu sorular artarken kendime hakim olamadım ve önümdeki aynaya baktım.Igrenc gözüküyordum.

Kapıyı kilitledim.O sırada evin kapısının açılma sesini duydum önümdeki masanın üstünde duran vazoyu aldim ve aynaya firlattim.

Ayna kırıkları bedenimi çizik çizik yapmıştı.Ayna sesini duyan Jackson hemen odama geldi ama kapı kilitli olunca kapıyı açamadı.O açmaya çalışırken bende yerdeki ayna kırıklarını elime aldım ve sıktım.Elim kan rengine boyanmış.cizlen yerlerim kanıyor.Ve gözlerim yavaşça kapanıyordu.Jackson kapıyı kırdı ve beni kucağına aldi tek duyduğum.

"Olamaz!(Y/N) Ne yaptın kendine!"

Oldu.

Gözlerimi açtığımda hastanenin o kokusu burnuma geldi.Pek sevmezdim bu kokuyu.Yatakta oturur pozisyona geldim ve elime baktim.Sargiliydi.Hafifce oynatmaya başladım.Ama çok canım yanıyordu.

Kollarımdaki çizikler pansuman yapılmıştı.ve sargıdaydı.

Ayağa kalkmak istedim ama kolumdaki serum buna engel oldu.O sırada içeriye jackson girdi o girer girmez bağırmaya başladım..

"Defol git! Görmek istemiyorum seni!"

Dedim ve ağlamaya başladım.

Jackson bana doğru yaklaştı ve yüzümü tuttu.

"O gördüklerini ben yapmadım.Sana her şeyi açıklayacağım."

"Açıkla."

"Bir film teklifi aldım sana haber verecektim ama bugün teklif verildi.Ve bu yüzden seni arayamadim.Filmde başrol olmam istendi ayrıca filmin konusu da kötüydü.Çunku ben bu teklifi kabul edersem senin kıskançlıktan dolduracağını biliyordum.Bu yüzden reddettim ama filmin kadın oyuncusu benim eski lise arkadaşımdı ve beni oynatmak için elinden geleni yaptı ama ben reddettim.
Şirkete geldiğimde pratik odasındaki eşyalarımı alırken o kızın geldiğini gördüm kapıyı kapattı ve bana aşkını itiraf edip beni öptü.Ama karşılık vermedim sonra sen gördün.Öyle oldu yani.(Y/N) şunu fark etmeni istiyorum.Sen benim hayatımsın sana bir şey olduğunda benim de canım yanıyor.Lutfen bir daha kendine zarar verme."

Dedi ve bana sarıldı.Bende ona sarildim.

"Seni seviyorum bebeğim."

"Bende seni seviyorum Jackson"

****

❤Umarım beğenirsin.❤

ッGOT7•NCT PicsッHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin