Albus Brumbál pochodoval po kabinetě a netrpělivě sledoval nástěnné hodiny. Chápal, proč nemohl jít s Morganou, přesto byl rozzlobený, že musí jen nečinně čekat. Nerad si to přiznával, ale Morgana mu se svým odhodláním a všemi ostatními vlastnostmi přirostla k srdci. Za tak krátkou dobu ji měl rád jako svou dceru. Ano, mohl si to přiznat. Bál se, že ji ztratí.
Z jeho úvah ho vyrušilo světlo, zářící uprostřed místnosti. Jakmile záře polevila, objevila se Morgana. Brumbál okamžitě přiskočil k jejímu bezvládnému tělu. Ihned poznal, že ji pokousal onen bazilišek. Ze dvou hlubokých ran vytékala krev proudem. Albus začal mumlat kouzla, ale bezvýsledně. Rány krvácely pořád stejně silně. Náhle ucítil tlak na svou mysl. Ač nerad, stáhl nitrobranu.
„No konečně! Už jsem myslela, že se sem nedostanu.“
„Morgano! Tvé rány jsou smrtelné. Musím tě dostat na ošetřovnu. Nemůžeš se vysilovat nitrozpytem.“
„Uklidněte se, Albusi. Nemám moc času, tak prosím poslouchejte. Hlavně nechtějte vědět jak to vím, protože to nevím já sama. Bazilišek je pryč. Hagrid dnes v noci odnesl svou akromantuli do lesa. Domnívám se, že jsem nevědomky použila nitrozpyt. Kousek od Prasinek, na území kentaurů je mrtvý vzácný had. Je vzdáleným potomkem baziliška. Je potřeba dopravit ho do hradu. Já se na ošetřovně za čas uzdravím. Ohlásíte, že jsem byla napadena a že útočícího hada jste našli mrtvého. Ideální výmluva bude, že nejspíše někdo na Obrtlé koupil vejce a pak jej spláchl do záchodu, aby se na něj nepřišlo. Ministerstvo to určitě spolkne.“
„A ty?“
„Kdybych měla zemřít a přesunout se jinam, už by se tak stalo. Má práce zde nejspíš ještě neskončila. Bude to trvat, ale budu v pořádku.“
Morgana opustila Brumbálovu mysl. Rány přestávaly krvácet, tak Albus neváhal a vyčaroval nosítka. V tomto stavu nechtěl používat letax. Na ošetřovně se Morgany ihned ujala madam Rotkinsonová. Brumbál by byl rád zůstal, ale musel zařídit vše co mu Morgana řekla. Věděl, že její plán je důležitý.
Zatímco Albus šel pro hada, Morgana dokončovala svůj plán. Myslí bloudila po hradě až našla co hledala. Toma Raddlea. Naštěstí spal a jeho mysl byla naprosto volná. Morgana se ponořila do jeho vzpomínek a upravovala všechny týkající se komnaty a baziliška. Když vše upravila a několikrát zkontrolovala, spokojeně opustila Tomovu mysl. Nyní si Tom bude myslet, že v komnatě bylo pouhé mládě baziliška, které roste spolu s množstvím potravy. Moc ji neměl, takže by vše mělo souhlasit se zbytkem plánu, který má na starosti Brumbál. Morgana byla sama se sebou spokojená. Když se plně navrátila do svého vědomí, začala si uvědomovat nesnesitelnou bolest pulzující jejím tělem. Nedokázala otevřít oči, ani se pohnout a domnívala se, že křičí pouze ve své mysli. Opak byl pravdou. Zmítala se s křikem na lůžku a madam Rotkinsonová se jí do těla snažila vkouzlit lektvary. Po dlouhém boji se jí to podařilo a Morgana se utišila.
ČTEŠ
Cesta za Pánem zla
FanfictionNádherný cover je prací @Beatitudinem_19 Již brzy se narodí chlapec, v jehož žilách bude kolovat zlá krev. Stane se zkázou mnohým kouzelníkům i mudlům. Rozpoutá válku, kterou zastaví až čaroděj, jenž bude poznamenán smrtí. Je zde však i dívka se zna...