Part 7

109 3 0
                                    

Park Jimin pov.

Larissa is meegenomen door haar ouders en Jungkook zit hier in tranen. Ik vind het zo zielig voor Jungkook en voor Larissa. De sfeer die er was is vervangen door een verwarde, verdrietige sfeer. Eerlijk. Ik mis haar ook al, ze voelde voor mij als een klein zusje aan. Ik hoor gesnik naast me, Ik kijk naast me en zie hoe Jin in Namjoon zijn armen loopt te huilen. "Ik ben ook zo'n slecht Mama voor haar geweest in de tijd dat ze bij ons was." "Nee Jin, je hebt het perfect gedaan. Dat haar ouders nou zo gek zijn is een ander verhaal." Zeg ik

dagen, weken gaan voor bij en Larissa is nog niet terug. BTS is in elkaar geklapt als het ware. We zitten als zombies aan de eet tafel. Justin en Austin zitten er ook bij. we hebben nu een nieuw huis, de kamer van Larissa die staat nog leeg. "Jongens we moeten ons leven oppakken. Larissa had dat het liefst gewild. Hoe moeilijk het ook zal zijn. Voor ons, voor Jungkook, Jin en Namjoon en de rest. Ik denk dat Larissa niet wilt dat we om haar staan te treuren. Ze wil horen in het nieuws dat BTS weer nieuwe muziek uitbrengt, weer gaat touren. En dat The Wildcats weer nieuwe covers maken. Fans blij maken, en iets doen waar je blij en vrolijk van wordt." Zegt Austin. Ik kijk op van mijn eten ik knik en pak mijn mobiel en zet Wings van ons op. The WildCats kijken elkaar aan met een lach en beginnen rare bewegingen te doen met hun armen. " Dat was Larissa's dansje altijd op dit liedje." "Oké als ze terug komt ga ik haar leren dansen." Zegt Hoseok blij. Wow die blije Hoseok heb ik al te lang niet gezien.

Maanden gaan voor bij en het is nog steeds hetzelfde.

Larissa pov.

Na dat ik ben flauwgevallen in het restaurant en ben meegenomen door mijn ouders zijn we weer in Nederland. Ik ben opgesloten door mijn ouders en mag er alleen uit voor school of de wc. Ik kijk naar buiten, het is al laat. Wat zou Jungkook nu aan het doen zijn. Ik hoop dat hij gewoon is blijven doen wat hij leuk vind. Ik zit op een school voor allround dtp'er vormgeving, het is wel leuk, maar het liefst zit ik in de studio, maar ja.

*twee jaar later*

Ik ben het zat ik ga uit huis ik ben ondertussen 19 jaar ik ga ervandoor ik laat een briefje achter aan mijn ouders en wacht tot ze weg zijn en ga dan naar zachtjes naar beneden en sluip het huis uit. Ik pak nog snel mijn oude telefoon uit een la en stop die aan de externe lader en wacht ondertussen loop ik naar het station waar een vriendin wacht ze gaat me helpen ze zal met mij meegaan en mij leiden. Ze komt zelf ook uit Zuid- Korea. Ze heeft de laatste tijd BTS en The Wildcast in de gaten gehouden. We nemen de trein naar Schiphol en vliegen dan naar Zuid- Korea. "SooJin? Waar verblijven we?" Bij mijn Neef als je het niet erg vind. " Nee is niet erg."

Aangekomen in Zuid- Korea, kijk ik mijn ogen uit we gaan gelijk naar de wc en daar doe ik wat make-up op en een zwarte bril op Ik had mijn haar al rood geverfd.

Zodat niemand mij zou herkennen. Lian, Justin en Austin misschien wel. maar dat regel ik dan wel.

Kim Taehyung pov.

Mijn nichtje komt met een vriendin bij ons logeren wat echt super leuk is. Ondanks dat het morgen twee en een half jaar is dat we Larissa verloren zijn we als nog best blij dat er twee meiden komen. Met bijna iedereen gaat het beter. Alleen Jungkook heeft het nog best wel zwaar. Ik stap mijn auto in en rijd naar het vliegveld en haal daar de twee meiden op. Al ik weer thuis kom halen ze hun koffers uit de kofferbak. Hmmm de koffer van Roxy lijkt verdacht veel op die van Larissa... Er zullen vast wel meerdere meisjes zijn met dezelfde koffer als Larissa. We gaan naar binnen en groeten de jongens. Ze stellen zich voor en dan Zegt Austin "je lijkt op een bandlid, Larissa." Tegen Roxy. Ik zie haar slikken en Jungkook die rent naar boven. Roxy kijkt ons aan en zegt "Sorry ik ken haar niet..." "Het geeft niet. We zijn haar verloren door haar ouders ze hebben haar mee naar Nederland mee genomen denken we en zullen haar waarschijnlijk nooit meer terug zien." Zegt Jin en begint te huilen. Namjoon neemt hem in zijn armen. Er is veel gebeurd de afgelopen tijd. Ik en Jimin, Hoseok en Yoongi , Namjoon en Jin zijn allemaal een stelletje geworden. Jungkook vond het alleen niet zo leuk toen we het vertelden. Hij miste Larissa heel erg en daarom zijn we ook niet klef enzo als hij in onze buurt is. Army vind het geweldig dat we onze liefde hebben gevonden. Sommige niet maar he, het is toch ons leven dus wat hebben die te zeggen. "euhm... Waar is Jungkook zijn kamer?" "Naast de kamer waar de deur open staat." Zegt Yoongi. Roxy rent naar boven "Jungkook zou je de deur open willen maken?" hoor ik haar zeggen...


Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu