.'3'.

342 60 12
                                    

•••

"Doğum ve ölüm arasında alınan bir kokulu nefestir zambak..."
Taehyung gülümseyerek kafasını Namjoon'un omzuna koydu. "Bana bu yüzden mi zambak diyorsun? Tek nefeslik tüm hayatın ben olduğum için mi?"

Namjoon elini sevdiği adamın saçları arasına atıp usul usul okşarken aslında parmakları arasındaki yumuşacık saç tellerinin elini okşamasının keyfini çıkarıyordu. "Tek nefeslik hayatımdaki her şeysin sen, zambaksın. Benimsin."
Taehyung sadece sevdiği adamın sözleriyle kendisine şımarma izin verirdi. Onun güzel sözlerinin her birinin kalbine işlemesini severdi ve içinde büyüyen sevgiyi dışarı vurmayı severdi ki, sevdiği adam sevdiği kadar sevildiğini bilsin.
Ama çoğu zaman Namjoon izin vermezdi ona konuşmasına, tıpkı şu anda olduğu gibi. O konuşurdu en çok, Taehyung daha çok gülsün, daha çok sevildiğini hissetsin, daha çok ona yanaşsın ve öpsün. Namjoon'un sevildiğini duymaya ihtiyacı yoktu. Onun, sevdiği adamın şımarığında ortaya çıkan çocuksu gülümsemesine ihtiyacı vardı.

"Zeus'un eşi Hera, Herkül'ü emzirirken göğsünden akıp giden bir kaç damla sütün yeryüzüne düştüğü ve zambakların da bu süt damlalarından yaratıldığı söylenir." Namjoon gülümseyerek sevgilisini kolları arasına aldı ve göğsüne çekti. Onun sıcak nefeslerini boynunda hissederken saçlarının çenesinin altına değişi hoşuna gitmişti. "Süt aldığımız ilk tattır ve bizi hayata bağlayandır. Bizi büyüten, içimizdeki çocuğu besleyendir." dedi ellerine Taehyung'unkini hapsederken. Yavaş yavaş baş parmağıyla elinin üstünü okşadı. "Zambak masumiyettir. Ne gül gibi kendini koruyacak dikeni vardır ne de başka bir şeyi. Senin kollarımın arasına sığındığın gibi onun da sığınacak bir şeylere ihtiyacı vardır."

Namjoon gecenin karanlığında parlayan dolunaya baktı uzun uzun. "Zambak simsiyah gecede parlayan ayın yöneticiliğindedir. Bu beyaz çiçekler masum yüreklerini geceye açıp tüm zarafetiyle rüzgara boyun eğerek sessiz şarkılarını söylerler."

Geceye karışan Namjoon'un huzurlu sesi, küçük kalp kıpırtılarını beraberinde getiriyordu ve Taehyung bileğindeki zambak dövmesinin altında hızlanan nabzını hissediyordu. Dudaklarını uzatıp Namjoon'un çene çizgisine bir öpücük kondurdu.

"İffetli Gül dikenlerini gösterir:
Alçakgönüllü koyun bir tehditkar boynuz:
Oysa beyaz zambak aşkın tadına varacaktır,
Ne bir diken ne bir tehditle görkemli güzelliğini lekelemeden."

•••

[✓] Lilium ¦ Vmon ¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin