Jeg satt i spisesalen sammen med resten av elevene, vi skulle få informasjon om utfordringene som begynte i dag og varte resten av uken.
"jeg er glad alle kunne møte i dag" rektor begynte mens han så over salen "som dere vet vil utfordringene begynne i kveld, som reglene sier er det når du begynner i 3 klasse du kan delta" nei faktisk det viste jeg ikke "i år er vi så heldige å få holde lekene her for første gang, så vinneren i år vil få en veldig viktig oppgave som vil påvirke mange liv" han tok en pause, det var nesten som han mente att det skulle bli mer dramatisk enn det alerede var. "dette er en viktig rolle, så hvis du tror du ikke takler ansvaret Mueller du deg ut av konkurransen. Men nok om det informasjon og regler vill bli hengt på døren til rommene deres, lykke til"
Etter talen til rektor gikk jeg opp i kaos tårnet for å slappe litt av, jeg tilkalte og Scarlet for å la henne strekke lit på vingene. Hun var selfølgelig i miniatyr form.
"endelig, hva tok deg så lang" Scarlet fløy rundt i tårnet midt for å strekke på vingene.
Jeg hadde ikke fåt pakket ut av kofferten som jeg hadde med meg hjem i gjen fra herskaps huset så jeg bestemte meg for å gjøre det.
Jeg dro kofferten ut fra under sengen og bærte den inn i fellesromet. Men siden det er bare jeg som bor her trenger jeg ikke å bekymre meg for at andre skal se hva kofferten inneholder.
Jeg åpnet den og så på hva jeg hadde lugget oppi på toppen lå det et antrekk som jeg hadde pakket med meg. Det var for det meste svart og en mørk lilla, det var enkelt laget for å bevege seg i med et belte rundt livet hvor det var plass til kniver og en slipe h or det var plass til et sverd. Antrekket hadde en hette som ville skjule ansiktet midt når jeg tok den på meg. Ved siden av lå det mørke lilla hansker av lær de gikk fra håndleddet til hvor fingrene begynte. Støvelene av lær gikk opp til leggen, det var laget en lomme i hver så det var plass til små kniver. Buen som jeg hadde tatt med meg var av svart sølv med mørke lilla spiraler på. Pilene var av et lett metall fjerene bak på pilen og spissen var en lmørk lilla farge. Til sammen så helle antrekket skremmende ut, det var plass til mange våpen som ville skremme motstanderen hvis de bare fikk et glimt av de.
Boken som jeg hadde lagt øverst var den jeg fant i midten av biblioteket i herskaps huset. Jeg hadde enda ikke begynt å lese den, jeg hadde barre sett raskt gjennom.
Etter å ha studert antrekket en god stund bestemte jeg meg for å plassere deg i en solid glasmonter med blod beskyttelse på som gjorde glasset uknuselig, monteret ville bare kunne åpnes ved hjelp av nøkkelen som fulgte med.
Jeg sendte en melding til Alexander og spurte om han kunne bestille et glas noter for meg, elever har ikke lov å bestille ting som skal leveres til skolen.
30 minutter seinere
Jeg hørte noe styr utenfor døren min og bestemte meg for å se hva det var. Når jeg åpnet døren så var det ingen der men det hang en lapp på oppslagstavlen.
Jeg rev den ned og tok den med meg inn for å lese den.
____________________
Hvis noen har noen forslag til utfordringene så hadde det vært fint.
Komenter gjerne
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kaos magikeren's Gave
ФэнтезиZoe Heart er 15 år og begynner på sapphire, en skole for magikere. Hun er en Kaos magiker og datter av den berømte Kaos magikeren Lukas Heart som beseiret den onde Zariak og redet verden Hva kan vel gå galt