Basma

2 0 0
                                    


Hoi,

Mijn naam is Basma. Ik ben 18 jaar en ik woon in Nederland. Ik kom uit een gezin van 5 kinderen. Mijn ouders die zijn gescheiden en mijn vader is hertrouwt en heeft nog 3 kinderen erbij. Ik hoeft al niet te zeggen wat mijn nationaliteit is ik denk dat jullie dat al is opgevallen haha. Ik heb 2 broers en 2 zussen. Om de jongste te zijn in een Marokkaans gezin is bij de meeste gevallen niet altijd best. Er wordt altijd extra op je gelet en soms veelte voorzichtig gedaan of het tegenovergestelde. Maar daar krijgen jullie meer over te horen dat beloof ik.


Ik woon nog thuis samen met mijn moeder en zussen. Mijn broers zijn allebei getrouwd en hebben al kinderen. Ik schiet niet altijd echt op met mijn zussen het is niet wat ik echt graag wil want ik hou super veel van ze maar soms gebeurd dat nou eenmaal. Mijn moeder is echt de liefste ik weet dat de meeste altijd een beetje extra doen als het gaat om moeder maar de mijne is echt tof. Ik kan er soms niks aan doen als ik ruzie heb met haar. In de meeste gevallen zit ik wel fout ik word snel kwaad en heb weinig geduld.


Ik zit nu nog op school en ik volg de opleiding 'verzorging'. Ik kan in mijn dagelijkse leven heel creatief zijn met make-up, tekenen etc. Ik hou van dieren, natuur, vakanties en nog veel meer.

In mijn verhaal (boek) zullen jullie achter veel dingen komen. In sommige gevallen kunnen dat duistere dingen zijn en in andere gevallen zullen dat het tegenovergestelde zijn. Jullie zullen vast denken dat ik een normaal meisje ben dat is meestal vaak wat mensen over mij denken. Ik laat altijd mijn goede kanten zien en soms als ik je misschien lang ken dan zal je zien dat het best wel kan tegenvallen ik ben niet altijd de vrolijkste en ik kan ook heel erg agressief zijn.

In het volgende hoofdstuk zal ik beginnen met het vertellen van mijn verhaal..


Oké lady's dat is dus het eerste hoofdstuk waarbij je Basma een beetje leert kennen in de volgende hoofdstuk zal het verhaal van Basma echt beginnen vinden jullie het al een beetje spannend en interessant?

Like & deel het met je familie en vrienden! <3


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oum1ieWhere stories live. Discover now