Assalamualaikum dan Selamat Datang. So meh kita terus ke point penting.
• Kedai ini sedang dibuka dan akan ditutup bila-bila masa sahaja. Jadi alert lah ya.
• Peraturan masih sama. Follow dan mention LAmigoNizz pada description novel yang tempat kau letak sinopsis ( tolonglah jangan salah eja nama tu kengkawan. L-Amigo-Nizz. Nama tu terlalu berharga. Hanya sebab salah eja nama tu je aku akan... okay tutup cerita )
• Boleh request seberapa banyak hang nak req. Tiada limit per person(?)
• Hanya untuk cerita yang published sahaja.
• Hang nak guna ka tak nak ka, lantak hanglah ya. Aku bukak kedai ini hanya untuk hiburkan diri.
• Ditekankan di sini bahawa semua cover yang aku buat mesti background dia hitam atau warna gelap. Cerah-cerah semua tu tadak kat sini. Juga ditekankan bahawa aku tak reti edit letak orang itu ini, campur perempuan lelaki itu ini.
• Semua cover aku buat adalah simple.
• Cover yang aku buat selalunya bergambarkan gambar umum. Contoh, kalau Trained Killer, aku letak gambar api. Aku tak letak gambar yang spesifik yah.
• Fanfic, buku-buku macam Fakta bla3, dan juga buku diari semua tu, aku dak reti buat cover. Maka maaflah. Anda dikecualikan.
• Last, semua cover yang aku buat ada masalah kabur. But sokeyh, kau letak kt buku kau nanti pun, bukannya orang nampak kabur ke tak. Orang tengok canti ke tak ja.
Contoh cover
Jika berminat- Title
- Nama Author
- Tagline
- Genre
- Maklumat Tambahan ( jika ada )• Screenshot dan crop akan menyebabkan gambar makin kabur dan hancuq. Maka berilah saya email anda :)
Let's do this. Yang pernah req dulu, ku mohon anda munculkan diri. Meh aku buatkan. Sorry pasal dulu tau ._.
"I'll do my best"
CLOSED AND ONLY A TUTORIAL BOOK
YOU ARE READING
Tutorial Cover Book
RandomWas Cover Book | CLOSED | Dan ditukar menjadi Tutorial Cover Book apabila...... Kemalasan menguasai. Tapi takpe, untuk yang masih mencari kedai-kedai yang menyediakan cover book yang tip top, cantik-cantik peh, jangan bersedih brader. Di sini aku ak...