Amikor Anakin belépett a Jedi Templomba, rögtön szembe találta magát Obi-Wannal és Yodával.
- Tájékoztatnunk kell a főkancellárt a Felucián történtekről- közölte karba tett kézzel Obi-Wan.
- Rendben- bólintott Anakin, majd a három jedi elindult a Szenátusi Épület felé.
Amikor beléptek a főkancellár irodájába, Palpatine felvette a jóságos öregember álarcát, és negédes mosolyt villantott a vendégei felé.
- Üdvözlöm önöket, uraim! Miben lehetek a segítségükre?- érdeklődött szinte kedveskedve Palpatine.
- Egy fontos hírt szeretnénk megosztani magával- közölte Obi-Wan.
-Az iltugratok visszatértek- tért rögtön a tárgyra Anakin.
Palpatine teljesen ledöbbent a hallottakon, azonaban igyekezett palástolni az érzelmeit.
- Ezt meg honnan veszik?- kérdezte a főkancellár olyan arccal, amiről semmit sem lehetett leolvasni.
Ezek után Obi-Wan és Anakin beszámoltak a Felucián történt eseményekről, amit Palpatine leplezetlen csodálkozással hallgatott végig. Mire a jedik végeztek a beszámolójukkal, a főkancellár majdnem felrobbant a magában jelő, töménytelen visszafolytott indulattól. Erre a fordulatra egyáltalán nem számított, és elhatározta, hogy ezek után felveszi a kapcsolatot Dooku gróffal.
"Amit ezek után kapni fog, azt nem fogja zsebre tenni"- gondolta magában Darth Sidious.
- Ezt nem hiszem, hogy el kellene mondani a Szenátusnak,- szólalt meg hirtelen Yoda- mert akkor el fog uralkodni a káosz.
- Természetesen, Yoda mester- felelte Palpatine.
"Csak tűnnétek már el innen"- gondolta magában egyre dühösebben.
Miután a három jedi lelépett, Darth Sidious azonnal kapcsolatba lépett a tanítványával.
- Darth Tirannus, elmondaná nekem, hogy mégis miért nem tájékoztatott az iltugratok visszatéréséről?-reccsent rá a tanítványára.
A gróf azonban nem tudott szóhoz jutni, ugyanis valami láthatatlan erő szorongatni kezdte a torkát, beléfolytotta a mondandóját....
YOU ARE READING
Clone Wars: Titokzatos idegenek [ BEFEJEZETT ]
FanfictionMár javában tombol a klónok háborúja, amikor hirtelen a semmiből egy új fél jelenik meg: az iltugrat-ok. Ezt a különleges erőhasználó társaságot már évszázadok óta kipisztultnak hitték, és a megjelenésük hatalmas port kavart fel mind a köztársasági...