Gözlerimi açtığımda araba durmuşdu.Tamda vardığımıza sevinicektim ki,arabanın benzini bitmiş.Benzini doldurduktan sonra babam parayı verei ve yeniden yola düşdük.
................
Arabadan indik.Babam eşyalatı arabadan çıkardı.Bahçeye girdiğimizde hepimiz ağzı açık kalmışdık.Bu ne ya salıncaklar,çiçekler.Hemen kendimizi toparlayıb eve girdik ev 3 katlı ve eşyalı inanamıyorum ya.Hemen babama odamı sordum o da 2-ci katda dedi .Ve odama girdim vauuuu çok güzel.Duvarlar beyaz ve açık pembe tonlarındaydı çalışma masası beyazdı aynalıydı.Yatağım 2 kişilikdş ve beyazdı.Hemde odam çok büyüktü.Dolabımda beyaz ve pembe tonlarından oluşmaktaydı ve aynalıydı.16 yaşında 1 kız için süper 1 oda duvarda benim bazı fotoğraflarım çerçive halinde asılmışdı bide genç ldası diye bişey yazılmışdı.
......
Sabah alarm sesiyle açtım bu gün okul için ilk günümdü.Hemen kalktım 1 duş aldım.Sonra dolabımı açıp bir şort giydim üstüne bir omuzu düşük T-short.Tabi biraz süslü püslü olmayı sevdiğim için takılatı ve makyajımıda unutmadım.Sonra aşağıya indim ...........
Burası binamı okulmu?Bu ne la.Öyle mal gibi bakmayı kesib bahçeye girdim.ÖZEL GÜNGÖZ KOLEJİ.Okula girdiğimide iki tane kızdan müdürün odasını sordum onlar beni süzdükten sonra 2-ci katda olduğunu söylediler bende çıktım.Ve müdürün odasını tıklatdım içerden GELL!! Diye ses duyunca içeri girdim....
Kapıyı tıklatdım tabi zil çalmışdı içerden hoca gir diye seslendi bende girdim.
-AA MERABA KIZIM SEN YENİ GELEN ÖĞRENCİ OLMALISIN?
ACABA SONRAKİ BÖLÜMLERDE NELER OLACAK?Kısa yazmamın sebebi bu hiç yorum gelmiyo eyer 5+ ve ya az yorum yazarsanız uzun yazmaya devam edicem💋💕 öpücükler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu Son...
AksiBU İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENŞRSİNİZ.AMA KÖTÜ OLURSA BENİ AZARLAMAYIN LÜTFEN.BU İLK YAZIŞIM