şart

988 189 58
                                    

   Rüya' nın ağzından :

   " Rüya sanırım ben senden hoşlanıyorum. "

Çağlar bunları dediğinde duyduklarıma inanamamıştım.  Yeni tanıştığım birinin bana böyle birşey demesini beklemezdim açıkçası.  Ben bu düşüncüncelere dalmışken Çağlar kolumu dürttü.  " Rüya iyi misin?  " diye sordu.  " hıhı iyiyim iyiyim.  Sadece böyle birşey demeni beklemiyodum.  " dedim.  Çağlar'ın elimi hala tuttuğunu görünce hemen elimi geri çektim ve şunları söyledim.  " seni üzmek istemem ama ben daha senle bugün tanıştım . Buna nasıl bir tepki verebilirim ki. Kusura bakma ben gidiyorum. " diyerek masadan kalktım. Tam o sırada Çağlar kolumu tuttu.  " Bana bir şans ver sana kendimi tanıtırım.  Tanışmıyoruz diye böyle yapman çok saçma.  " saçma mı?  saçma olan kendisi.  Sinirlenmiştim.  Elini kolumdan çektim ve iddalı bir şekilde " asıl saçma olan ne biliyor musun?  ... asıl saçma olan daha ilk gün buluştuğu bir kıza ondan hoşlandığını söylemek yani saçma olan sensin.  " deyip çantamı masadan aldım. Caddeye doğru yürürken peşimden gelmesini ve " Rüya dur özür dilerim sinirlenceğini bilseydim böyle birşey söylemezdim. " deyişine aldırış etmeden bir taksi durdurdum.  Ve taksiye bindim adresi verdim. 

   Taksi eve vardığında taksinin parasını verip evime doğru yürüdüm.  Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi. 

   Gönderen : Bay ukala ( Emir) 

   Mesaj : Bu telefonun sahibi kaza geçirmiştir.  Yakınlarının haberi olsun diye bu mesaj tüm rehberdekilere gönderilmiştir . Şuan Nokta hastanesinde ( böyle bir hastane yok ben uydurdum :) ) 11 nolu odada kalmaktadır.  Yakınıysanız lütfen hastanemize geliniz.  Bu mesajı lütfen ciddiye alınız.  

   Bu mesajı okuduktan sonra çok şaşırmıştım.  Emir ' e üzülmedim de değil.  Hastaneye gidip gitmemekte arada kaldım.  Çünkü ben onun yakını değildim.  Ama onun ailesi olmadığını hatırlayınca hemen gitmeye karar verdim.  Taksi daha kapının önünden gitmemişti.  Gitmeye hazırlanıyordu ki taksiye doğru koştum.  " durun beni bekleyin lütfen !  "  Taksi durunca hemen kapısını açıp taksiye bindim.  " Hemen Nokta Hastanesine gidelim "

   Hastaneye vardığımızda taksiye parayı ödeyip hemen hastaneye girdim.  11 nolu odayı bulduğumda doktor odadan çıkıyordu.  Hemen doktorun yanına gidip.  " Doktor Bey hastamız nasıl ? " diye sordum.  Doktor soruma soruyla karşılık verdi. " Hastanın neyi oluyorsunuz ? "

-" Şey ben hastanın arkadaşıyım.  "

-" Ailesine haber verebilir misin ? "

-" Onun bi ailesi yok annesi onu küçük yaşta terk etmiş babasıda onu bırakıp yurt dışına kaçmış.  "

-" Peki o zaman senle konuşalım . "

deyip beni odasına davet etti . Odasına girdiğimizde doktor masasının karşısına oturdum.  " Bak küçük kız arkadaşın baya bir kan kaybetmiş . Senin anlayacağın acilen kana ihtiyacı var.  Yoksa ... "

deyip sustu.  " yoksa " dedim sorarcasına " yoksa ölür " ne onun bir gün bu hale düşeceği aklımın ucundan geçmezdi.  Ağlamak istiyordum . Neden böyle hissediyordum ben ? Akmak için yalvaran göz yaşlarıma engel olarak " kan bulmaya çalışacağım . Peki kan grubu ne ? " dedim.  " Ne yazık ki bu o kadar kolay değil küçük kız.  Çünkü hastamızın kan grubu en nadir bulunanlardan AB Rh negatif . " dedi.  " Her ne olursa olsun bulacağım o kanı . " diyerek odadan çıktım.  Artık ağlıyordum.  Ne yazık ki benim kanım Emir ' le aynı değildi.  Neden bu kadar üzülüyordum ?

   Kan aramaya önce hastanedekilerden başladım . Hastanede bulamıyınca telefonuma yöneldim herkesi teker teker aradım . Kimsenin kanı aynı değildi . Ne yani Emir ölecekmiydi ? Bunun aklımdan geçmesi bile çok kötü .  Aklıma Çağlar geldi evet onu aramamıştım . Elllerim titrerken telefona numaraları tuşladım . Her zaman ki gibi ilk çalışta açtı .

-" Alo?  Rüya bana böyle davrandığına pişman oldun değil mi ? "

-" Çağlar gerçekten bak hiç sırası değil . "

-" Sesin kötü geliyor Rüya iyimisin ? Söyle nerdesin hemen gelmeliyim . "

-" Çağlar ben iyiyimde iyi olmayanlar var . Kana ihtiyaç var . Senin kan grubun ne ? "

-" Benim ki AB Rh negatif . "

-" Hemen Nokta Hastanesine gel kanlarınız uyuşuyor . "

-" Tamam geliyorum . "

deyip telefonu kapadı . Kan bulunmuştu . Gerçekten çok sevinmiştim . Camdan Emir ' e baktığımda gerçekten acınacak halde görünüyordu . Her tarafı yara bere içindeydi . Serum bağlamışlardı . Ben bunları düşünürken Çağlar bana seslendi . " Rüya geldim kime kan vermem gerekiyor ? "

-" Emir ' e  "

-" Rüya sen benle dalga mı geçiyorsun ? Benden gelmiş Emir ' e düşmanıma kan vermemi mi bekliyorsun ? "

-" Ama böyle duygusuz olma Çağlar o yoksa ölücek " dedim elimle Emir ' i işaret ederek . Ağlıyordum . Çağlar Emir ' e baktı . Daha sonra bana döndü . " Tamam Emir ' e kan veririm . Ama ... "

-" Ama ne ? "

-" Ama bir şartım var . "

Bölüm sonuuu :) Umarım yb ' yi beğenirsiniz . Bol vote bol yorum :) 

İnce YürekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin