Тридесет и седма глава

623 59 15
                                    

Скъпи Хари,

Знаеш ли, това звучи доста банално, когато го четеш и все пак искам точно тези думи да използвам, защото ти за мен си най-важното нещо, което някога съм имала. По-точно имах, вече не. Ти си тръгна от мен и аз го разбирам, не ти се сърдя, напротив, така е по-добре.

Отказах се от лечението, просто няма смисъл да живея. Светът има нужда от почивка, от мен самата и това е доказано чрез болестта ми. Надявам се в момента да се смееш, защото хуморът ми се изчерпа. Съжалявам, но е трудно да пишеш нещо смешно докато вътрешно ти иде да изкрещиш от болка с цяло гърло.

Както и да е, не ти пиша за това. По дяволите, много съм зле с писмата!

Моля те за едно, започни на чисто. Заради мен, моля те, намери си момиче, което няма да те лъже за всичко, такова, което ще те обича повече и от мен (късмет с това) и бъди щастлив.

Но при едно условие. Знам, че ще прозвучи егоистично от моя страна, но в пликът има един пръстен. Получих го, докато снимах последния си клип, от една старица на улицата. Почти сигурна съм, че ми казваше да го дам на теб. Така де, може и да ти е била просто фенка, но ще те помоля да запазиш този пръстен и ако някога се сетиш за него, спомни си и за мен. Казвай си ,,Да, помня Ейнджъл!'', това ще ми е достатъчно.

Няма нужда да идваш в болницата, защото и без това няма да те пуснат да ме видиш. А и така или иначе започваш турнето си утре, заради което забравих да напиша ,,Браво! Гордея се с теб!''. И после знаеш ли какво ми идва да ти кажа? ,,Не си тръгвай, феновете ще почакат, но не и аз, не зависи от мен.". Егоистично, а?

Няма значение, забрави за последните написани думи.

Знай само, че от сега нататък искам да си щастлив. Приеми преживяването ни като една грешка и си вземи поука от нея. Желая ти късмет!

Сбогом Хари,

Ейнджъл.

Препрочитах го отново и отново. Докато си събирах багажа, докато се качвах на самолета и по време на полета. Дори не мигах.

Бях си сложил пръстена, който тя ми даде на безименния пръст и през цялото време си играх с него.

Ако си мисли, че по някакъв начин мога да сравня връзката ни с грешка, жестоко се лъже.

Ако си мисли, че някога ще я забравя, значи въобще не ме е познавала. А аз познавах ли я?

Angelحيث تعيش القصص. اكتشف الآن