פרק 39 - "סוף לכל דבר" חלק ב'

4.1K 261 19
                                    


התעלמתי ממנו והושטתי לו את הכסף "הנה כל הכסף, עכשיו עוף מפה"

ג'ייק צחק וציקצק בלשונו "לא כל כך מהר"

"מה עוד אתה רוצה?!" הרמתי את קולי "השגת כל מה שרצית"

הוא חייך חיוך קטן "את מבינה," הוא עצר והושיט את ידו למכנס "אני לא יכול להסתכן בזה שתרוצי עכשיו למשטרה"

בידו היה אקדח והוא כיוון אותו אליי. "תביני בובה, אין לי ברירה"

באותה שנייה שמעתי ירייה ומאז לא הרגשתי כלום ולא ראיתי כלום. שמעתי צעקה רחוקה וקולות משטרה, ואז רק חושך.

חצי שעה לפני, נקודת מבט - איידן

"איידן קום!" שמעתי צעקות מוכרות.

"איידן אחי קום!" זה היה קולו של ג'ייס. הרמתי את ראשי וראיתי את מבטו הרציני. "גנבו לך את הכסף מהכספת!"

קמתי מהמיטה ורצתי אל הכספת, הבטתי במקרה ביחד עם ג'ייס ואז הבטתי בג'ייס "איפה לוס?"

"היא לא פה" קולו היה מודאג.

באותו רגע הבנתי מה קרה. לוס היא זו שלקחה את כל הכסף, היא יודעת את הקוד, היא היחידה שהייתה באחוזה איתי. אבל למה היא עשתה את זה?

"זאת הייתה לוס" התיישבתי על הרצפה והנחתי את ראשי בין ידיי "למה היא עשתה את זה?"

ג'ייס התיישב ושתק. הבטתי בו וראיתי עד כמה הוא שקוע במחשבות, הבנתי שיש משהו שהוא מסתיר.

"ג'ייס אחי, דבר!" קולי היה חד "אני רואה עלייך שאתה יודע משהו!"

הוא הניד בראשו "אני לא הגעתי לספר לך על הכסף אלא על שני דברים אחרים וראיתי את הכספת אז הערתי אותך"

"על מה?!" צעקתי בדאגה.

הוא היה נראה מאוד מבולבל "א-אני חשבתי שזה לא קשור אחד לשני ועכשיו אני מבין"

"ג'ייס דבר בבקשה!" הזדקפתי.

"קיילי דיברה איתך נכון?" הוא שאל אותי.
הבטתי בו במבט לא מבין "מתי?"

ולאחר מחשבה קצרה הבנתי שהוא כנראה מתכוון לרגע שבו הייתי אצל לוס וקיילי לחשה לי באוזן לדבר עם ג'ייס בדחיפות.

"אה אני זוכר" עניתי "קיילי לחשה לי רק לדבר איתך דחוף, פשוט לא הספקתי"

הוא הנהן "אני וקיילי דיברנו והבנו שאם לוס לא תיקח אחריות אני והיא ניקח"

צמצמתי את עיניי "אחריות? על מה לעזאזל אתה מדבר?"

ג'ייס כחכח בגרונו והתקרב אליי, הוא הניח את ידו על הכתף שלי "איידן, אני כל כך מצטער"

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now