♡Do You LOVE Me♡

2.4K 238 108
                                    

*********

Kim Jongin * Oh Sehun

*********

ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ ... အတူတူ လမ္းေလၽွာက္လာရင္းမွ ... တစ္ေနရာအေရာက္တြင္ ...

"အား ... !!! ..."

ႏွစ္ေယာက္ထဲမွ ... တစ္ေယာက္ေသာ ေကာင္ေလးရဲ႕ ေအာ္သံ ...

ထိုေကာင္ေလး၏ ... အသံေၾကာင့္ အနားရွိလူမ်ားက ... လွည့္ၾကည့္သြားၾကေလသည္ ...

Baekhyun တစ္ေယာက္ ေဘးနားရွိတစ္ေယာက္အား ... ဘုၾကည့္ၾကည့္ကာျဖင့္ ...

"ဟာ ... ဘာထျဖစ္တာတုန္း Oh Sehun ... ေနရင္းထိုင္ရင္းနဲ႔ ..."

"ဟို ... ဟို ... ဟိုမွာၾကည့္စမ္း ... Byun Baekhyun ..."

Baekhyun တစ္ေယာက္ ... Sehun ျပရာကိုၾကည့္မိေတာ့ ... ဘတ္စကက္ကြင္း ... ကစားေနေသာသူမ်ားလည္းရွိ၏ ...

ဘာမွလည္း မထူးဆန္းသြား ...

ေဘးနားက ... Sehun အားျပန္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... လန္႔သြားရသည္ ...

ညာလက္အားလက္သီးစုပ္ၿပီး ... ပါးစပ္ထဲထိုးထည့္ကိုက္ေနေလရဲ႕ ...

မ်က္လံုးရြဲႀကီးမ်ားျဖင့္လည္း ... ျပန္ၾကည့္လာေလသည္ ...

ဘာတုန္း ... အေခ်ေကာင္ Sehun ဘာထျဖစ္တာတုန္း ...

"Baekhyun ya ... ငါ ... ငါေတာ့ ... Falling in LOVE သြားၿပီကြာ ..."

"ေဟ့ေရာင္ ..."

Baekhyun  ပုခံုးအား ... ေစာနကပါးစပ္ထဲထည့္ထားေသာ ... လက္မ်ားျဖင့္ ... ျပန္ကိုင္လာေသာ ... Sehun ...

Baekhyun ... မ်က္ႏွာသည္ ... ရြံ႕တြသြားေလသည္ ...

"ရြံထွာ ... ေဝါ့ ... :'( ..."

"Baekhyun ... ငါ အခ်စ္ ေတြ႕ၿပီကြ ...

ၾကည့္စမ္းပါဦး ... ငါ့ရင္ဘတ္ထဲကဟာေလးကခုန္ေနတာျမန္း ... တဒုတ္ဒုတ္နဲ႔ ..."

"ရင္ဘတ္ထဲကဟာေလးက ... မခုန္လို႔ ... မင္းခုခ်ိန္ေသသြားေနတာၾကာမွေပါ့ ..."

Baekhyun တစ္ေယာက္ ... စိတ္ထဲကေနေရွ႕က ... Sehun အား ... ေမတၱာမ်ားပို႔သေနေလရဲ႕ ...

"အို ... တကယ္ပါကြာ ... သူ႔ရဲ႕ မ်က္ဝန္းညိဳေတာက္ေတာက္ေလးေတြက ... တကယ္ႀကီးကိုကြာ ...

Do You LOVE Me {SeKai}Where stories live. Discover now