Gördümü Yani? || 23.Bölüm

867 68 12
                                    

Selammmm çok istendi hemen atıyorum bölümü... neyse bölüm şarkılarını ben seçicem siz yazmıyonuz... neyse bölüm başlasın...

Bölüm şarkısı: Ayça Özefe-Kolay Gelir

&&&

Tahir: rahat bırakın sevgilimi

"Çık dışarı!"

Tahir: ama nefe-

"Defol git! Çık dışarı"

Tahir: ne-

"Defol!"

Tahir: sevgilim niye böyle yapıyorsun

"Sevgilim mi? Bitti lan bitti! Siktir git! Çık dışarı!"

Tahir: lan sıçacam böyle işin ha

Diyip çıktı odadan... hiçbişey olmamış gibi davranması daha çok yakıyordu canımı... o anda ona 'git' demektense 'gel' diyip ona sarılmayı o kadar çok istiyordum ki... ne kadar onun gibi olmasada ablama sarılmak istedim... ablamda yoktu mustafa abi var dedim... oda yoktu yangazlar var dedim... lan onlarda yoktu... kim vardı peki şu an yanımda... kim vardı ha bu odada... tamam kızlar vardı ama bi farklıyı yani... onlara sarıldığım zaman tahire, ablama, mustafa abiye, yangazlara sarıldığım gibi olmuyordu... eksikti bir şeyler... bi berrak vardı şu an yanımda... sarıldım ona sıkı sıkı... göz yaşlarım giydiği bebek mavisi gömleğini ıslatırken diğer kızlarda gelip sarılmışlardı bana... 

&&&

O iğrenç hastane kıyafetlerinden bıkmıştım... murat yavrum gidip bana birkaç parça kıyafet getirdi... bende onları mutluk ve sevinçle giyindim... kurtulmuştum o iğrenç şeylerden...

(Kıyafet)

Yavrularım tahiri postalamış hasteneden çıkış işlerini tamamlamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavrularım tahiri postalamış hasteneden çıkış işlerini tamamlamışlardı... bende murata yaslanmış yürüyordum... canım yavrum yeri geldiğinde abi gibi yeri geldiğinde kardeş gibi davranıyordu bana... oysa yaşıttık biz... beni eve bırakıp isteğim üzerine kendilerine tuttukları evlerine gittiler... bende kızlarla yalnız kalmıştım...

"merak etmeyin çok iyiyim"

Berrak: boş ver sen o pisliği unut gitsin

"Geçmişte yaşadıklarımızı unutmam imkansız ama... geleceğe dair olan hayallerimi unuttum bile merak etmeyin"

&&&

Murattan:

Abimle aynı evde yaşamak bi işkence gibi... onun bu umursamazlığı beni o kadar deli ediyor ki... daha önce kimse benim deli damarımı görmedi... şu an sabrediyorum... o deli damarımı abime uygılamamak için sabrediyorum... yok yok lan benim şu piç abimden hesap sormam gerek...

"Neden lan? Niye aldattın nefesi? Ne yaptı o kız sana?"

Tahir A.: ne diyon lan sen? Ne aldatması?

"Hiç kendini savunma hepmiz gördük! Nefeste gördü!"

Tahir A.: lan neyi gördü?

"Ya sabır... senin açelyayla öpüştüğünü gördü! Ona 'seni seviyorum' dediğini duydu"

Tahir A.: hassiktir

"Hassiktir tabi! Lan kız bileklerini kesti! Ölüyodu az kalsın!"

Tahir A.: benim yüzümden miydi? Gördümü yani?

&&&

Bölüm sonuğğğ

Yorum ve voteğğğğğğ

Macun || NefTahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin