VAMPİRİM BENİM :*

104 4 0
                                    

Vampirim evet ,kanıtlayabilirim ; Bir vampir okuluna gidiyorum arkadaşlarım ve ailem vampir kan ile beslenen yaratıklarız  ama korkmayın zararsızıs ."Gerçekten güzel bir kitaba benziyor berke "."Benim okuduğum kitaplar güzeldir kızım ne diyon sen" İkimizde bir kahkaha patlattık . Gerçektende bir vampirdik . Yemekte kuş vardı kuş kanını severim . Yemeğimi yedikten sonra televizyon izlemeye başladım . belgesel kanalıydı . o ceylanın boynundan ısırmak ve kanını içmk isstiyorduum kendime hakim olamadığım için yastığı sıkıyordum çook zordu benim için. Ama  dayanmalıydım değilmi . işte en zor tarafı oydu zaten.                                                                                                                                                                                                       okula geldiğimizde sınıfıma geçtim ve sınıfta bir insan vardı kan kokusu beni delirtiyordu ama kendimi o kadar çook sıktımki tırnağımı kırmıştım durduk yere . Yanıma oturdu ve o an yapışasım geldi çocuğun boynuna ekekti hem iyice kötü  oldum , "MERHABA"dedi. bende "MERHABA " dedim ama ağzım sulandı ve o başka bişey anladı lanet olası vampirlik hissleri "ahh dayanamıyorum " dedim sesli bir şekilde ."Neye" dedi. bende çocuğun dudağına yapıştım ve dudağını sert öptüğüm için kanattım ve içime çektim ne kadar güzel bir tadı vardı ama ya dişlerim aman tanrım hemen lavaboya gitmeliyim koştum ve lavaboya ulaştım . Arkamdan gelmiş ve lavabodan çıkınca  "neyin var" dedi "önemli bir şey değil" dedim. "peki" dedi. Sonra sınıfta ders dinlemeye başlarken kan kokusu yine geldi eli kanıyor dişlerim çıktı ve  o görmden elimle kapadım .Bütün sınıf ona bakıyor ve dişlerini saklıyorlardı öğretmen kendinden geçmiş ...                                                                                                                                                                                                                                 " YETEEEEEEEEEEEEEER" dedim. "SENİN NEYİN VAR TANRI AŞKINA " dedi bende "BEN BİR VAMPİRİM VE SEN BİR İNSANSIN KANIN KOKUSU BENİ BENLİĞİMDEN ALIYOR-R "Dedim ve bayıldım beni tuttu ve hastanedeydim kan içmem gerekiyordu "k-k-aaa-a-n-" dedim o manyakta fırsattan istifade boynunu verdi öyle bir çektimki ben turp gibiyi o ise kansızlıktan bitmiş  bir haldeydi . Ben ne yaptım deyip elimi yüzüme kapadım ve kahkaha sesi geldi bir baktım "o" bana gülüyordu "HEEY SEN İYİMİSİN " Dediğimde bana evet prenses dedi ve bende " BENN VAMPİRİM PRENSES DEĞİL!!" dedim kaşalrımı çattım .                                                                                                                                                                                                                                                                                                              artık o da bir vampirdi ve biz evleneceğimiz günü hesaplayıp duruyorduk her zaman öpüşüyoruz ve benim aklımdan ne geçiyorsa o duyuyordu sırıtıyordu bu durum beni rahatsız etsende . Dayanıyordum çünkü çook seviyordum onu. "BENDE SENİİİİ" dedi . Utandım ve kızardım elini belime sardıktan sonra seni yıkamalıyım . çok kirlisin dedi . "B-b-BEN KENDİM YAPARIM " dedim. o da tamam dedi ve beni kucaklayarak odama çıkardı suyu açtı ve gitti .Ben yıkandıktan sonra çıplak çıkmıştım beni gördü ve yatağa getirip sarıldı ve öptü üstümü giydirdi ve uyuduk...    :D    :)                                                                                DEVAMII SONRAA BOL VOTEE YAPARSANIz SEVİNİRİMM                                                                                                                                                                                                                     Sabah kalktığımda mis gibi kan kokusu geliyordu kendimdn geçtim ve aşağıya inip  baktım. Harika bir kahvaltı beni bekliyordu hemen oturdum . arkadan bir ses geldi "IIIII BU OLMADI KALK ÇABUK "dedi. Arkamı döndüm burak öpmediğimi ima edip beni masadan kaldırdı öptüm ve "OLDUMU " dedim . oda "EH İŞTE "dedi. Ve bir kahkaha patlamasından sonra kahvaltıyı yapıp evin önündeki havuza girdik ben mor bikinimi giyip şezlongta uzanıyordum o ise . muhteşem baklavalarıyla banim bacaklarıma bakıyordu . Üzerime aniden su atınca refleks olarak dişlerim çıktı ve kıssss diye bir ses burak da "uuu ÇOOOK KORKTUM PRENSES " dedi bende havun kenarından ona saydırırken elimden tutup havuza düşürdü . titriyordum ve bir tane tokat geçirdim . Burakda "HER VURUŞUN BİR CEZASI VAR PRENSES" der demez başladı öpmeye . Bende birazcıık karşılık verdim ama birazcık sonra ayrılıp baklavalarına baktım.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         O her zamanki gibi gülüyordu bende ona kaşlarımı çatarak baktım .Bu kadar yakışıklı olması zorundamıydıı . "SENİ DUYABİLİYORUM PRENSES " dedi . bende "HADİ AMA KES ŞUNU " dedim. havuzdan çıkıp birlikte duş aldık sonra tv karşısına geçtik ve kavga ediyorduk ben romantik bir film istiyordum , o ise futbol yastığı elime aldığım gibi suratına attım . Sustu ve baktım bayılmışmıydı korkuyordum gittim ve yastığı suratından çektim . Aman tanrım bayılmıştı , belki şakaydı dur bakayım . dudağımı dudağına değirdiğimde inledi ve karşılık verdi kandırmıştı .Üstüne oturdum ve kalkmadım kalkmıyacamda cezasını çekecek o burak yakışıklısı "DEMEK BENİ YAKIŞIKLI BULUYORSUN HA " dedi bende . "H-h-HAYIR dedim ."ALIŞVERİŞE GİDELİM KALK " dedim . "PEKİ" diyerek gülümsedi ve arabaya bindik gidiyoruz.............................................                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Ve geldik ama bomboştuu, arabalar yoktu  bir tane alışveriş aarabası alarak beni oraya otuturup döndürüp sürdü . Alışveriş bittikten sonra eve yerleştirdik ve uykuya daldık ..                                                                DEVAMMI GELİCEEEEEEEEK TAHMİNLERİNİZİ YORUMA ALABİLİRMİYİM BÜCÜKLERİİİM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİRİM BENİM :*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin