Bölüm 5

23 4 3
                                    

•••••• Mina •••••••

Şuan delirmek üzereyim.Bahar'ı uyarmama rağmen hâla Ediz ile görüşüyor olması beni sinir ediyordu, ona zarar vermesinden korktuğumu anlamıyordu.Tek kişi hayatımdaki tek kişi,ona zarar gelmesini istemiyordum.

Koltukta oturup dizimin deli gibi sallanmasını izliyor bir yandan da Bahar'ın eve gelmesini bekliyordum.Kapının hareket etmesiyle,kapıya doğru koştum.Karşıma sadece Bahar'ı bekliyordum,ama yanıldım.Kayra,Bahar'ı kucağında taşır halde kapımda bekliyordu,hafif hafif alkol kokusu alıyordum birinden.Kayra boş boş ona baktığımı görünce içeri daldı ve oturma odasına yöneldi.Donup kalmıştım,ne yapacağımı şaşırmış halde Kayra'ya bakıyordum.Bahar'ı koltuğa narince bıraktı ve manzara karşısında olan koltuğa oturdu.Yanına doğru geldim,

"Ne yapıyorsun.Hemen çık buradan."

"Teşekkür etmeden bir yere ayrılmam.Hem sen ne kadar kaba birisi olmuşsun öyle."diye ekledi Kayra.Ne kadar ukâlaydı,teşekkür etmeyecektim.

"E hadi seni bekliyorum.Yoksa teşekkürü senden farklı şekilde alacağım."

"Ne demek istiyorsun sen,kafayımı yedin?Çık buradan yoksa güvenliği çağıracağım."dedim.Tavrı hiç değişmedi,bana aynı ifadeyle bakıyordu.

"Sorun değil nasıl olsa,ben bir mafyayım öyle değilmi?" ayağa kalktı ve ban doğru yaklaştı. "Sonuçta para verdim mi hemen susarlar.Yada nasıl desem çok güçlü kaynaklarım var değil mi?"diye eklerken bile hâla yaklaşmaya ufak ufak adımlar atmaya çalışıyordu.

"Herhalde kardeşin sana anlatmış,senden korkmuyorum."Aslında deli gibi korkuyordum.Kalbim yerinden çıkacaktı.Arka cebimdeki telefonu gizlice çıkarmaya çalıştım.Kayra ile aramda az bir mesafe,arkamdada ise duvar vardı.Kayra telefonu çıkardığımı görünce kolumu sıkıca kavradı.

"Benden korkmuyorsun demek.Hadi ispatla."dediğinde elini kolumdan çekti ve ellerini duvara dayadı ve beni duvara sıkıştırmış oldu.Korktuğumu belli etmemek için ellerimle göğüsünü itiyordum.

"Çık şuradan,hemen."

"Bilir misin bilmem ama benim özel mesleğimi öğrenen her insasın işini bitiriyordum susması için.Sen ölmeyecek kadar güzelsin.Seni ne yapsam bilemedim."yaklaştı bu sefer aramızda mesafe denen şey kalmamıştı.

YÜZSÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin