Κεφάλαιο 24

3.6K 179 3
                                    

Αθήνα,Ελλάδα.

Σε μερικές μέρες είναι ο γάμος και έχει αρχίσει να με κυριεύει ένα συναίσθημα και μία σκέψη πως όλα αυτά γίνονται για την καταραμένη εκείνη συμφωνία.Σκέφτομαι να μιλήσω στον Αλέξανδρο για όλη αυτή  την κατάσταση αλλά συνήθως διστάζω.Και κάτι στιγμές σαν αυτήν που βγάζουμε την λίστα γάμου,πως να του μιλήσω;

"Μωρό μου,με ακούς;"μου λέει ο Αλέξανδρος και συνέρχομαι από τον λήθαργο μου.

"Ναι καρδιά μου,απλώς αφαιρέθηκα."του λέω χαμογελαστά.

"Μέλι τι σου συμβαίνει;Σε βλέπω πολύ σκεπτική τις τελευταίες μέρες και ανησυχώ."με ρωτάει και νομίζω πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή να του μιλήσω.

"Αλέξανδρε,όλο αυτό με τον γάμο μας γίνεται για την συμφωνία ή γιατί με θες στην ζωή σου και έχεις αισθήματα για εμένα;"του λέω με μία ανάσα.

Νεκρική σιγή απλώθηκε στο σαλόνι και νομίζω πήρα την απάντηση που ήθελα.Όλα για αυτήν την συμφωνία λοιπόν.Για αυτήν την συμφωνία του δόθηκα και για αυτήν  την συμφωνία μπήκε στην καρδιά μου.

Σηκώθηκα γρήγορα από τον καναπέ και αφού έγραψα στην λίστα με τους καλεσμένους το όνομα της μαμάς μου και της οικογένειας του Στέφανου,σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο μου.Σήμερα θα κοιμόμουν στο δωμάτιο που μου είχε προσφέρει,στην αρχή.Πήρα μία βαλίτσα και άρχισα να μεταφέρω τα πράγματα μου από το δωμάτιο του Αλέξανδρου προς το δικό μου.Δεν ήθελα τίποτα να με συνδέει με εκείνον πια,δεν ήθελα να θυμάμαι το λάθος μου που δέθηκα μαζί του και πάνω από όλα ήθελα να ξεχάσω τα φιλιά του,τα χάδια του,τις αγκαλιές του,όλα ήθελα να το ξεχάσω. 

Ξαφνικά εκείνος μπήκε στην κρεβατοκάμαρα μας,βασικά άκυρο.Στην κρεβατοκάμαρα του και μόλις με είδε με την βαλίτσα φρίκαρε.

"Μην ανησυχείς δεν φεύγω,μετακινώ τα πράγματά μου.Ξέρεις δεν υπάρχει πια νόημα να είναι εδώ"του λέω και συνεχίζω να μαζεύω.

"Αμέλεια"λέει και ξέρω πως θέλει να μου πει κάτι σοβαρό.

Σχεδόν ποτέ δεν με φωνάζει έτσι.

"Έχω αισθήματα για εσένα,απλώς είναι μπερδεμένα.Σαγαπάω,σαγαπάω πολύ απλάδεν μπορώ να αρνηθώ πως αυτός ο γάμος γίνετε για την συμφωνία.Και αν θες να ξέρεις δεν νιώθω καθόλου άνετα με αυτό,νιώθω να σε κοροϊδεύω,νιώθω πάρα πολύ άσχημα.Γιατί νιώθω μία τεράστια έλξη για εσένα,μία έλξη που είναι πάνω από τις δυνάμεις μου και αυτός ο γάμος με εμποδίζει.Δεν θέλω να γίνουν όλα τόσο βιαστικά αλλά πρέπει.Πάντως θέλω να ξέρεις πως σε λατρεύω πιο πολύ από τον ίδιο μου τον εαυτό και σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον θα σε παντρευόμουν αν δεν ερχόντουσαν έτσι τα πράγματα.Για αυτό άφησε στην θέση τους τα πράγματα σου και έλα να ξαπλώσουμε μαζί"μου λέει και με αγκαλιάζει.

Γυρίζω και το φιλάω με τόση δύναμη,σαν αυτό το φιλί να ήταν η συγγνώμη μου.

-------------------------------------------------------------

Καιι κατ.

Η Μαέβα γύρισε και ζει.

ΓΕΙΙΙ.

Για πείτε μου τα νέα σας ρε κουτσούνιαα.Πως είστε;

Σας φιλώ Μαέβα<3

The AgreementWhere stories live. Discover now