Η διάθεση του δεκαεφτάχρονου Μπεν δεν συμβάδιζε καθόλου με το εορταστικό κλίμα της ημέρας ή μάλλον της νύχτας γιατί ο φεγγάρι είχε κάνει ήδη την εμφάνισή του στον ουρανό. Προχωρούσε βαριεστημένα κοντά στον κολλητό του φίλο,τον Νικ,ο οποίος ακολουθούσε συνεχώς μια παρέα συμμαθητών τους. Σε αντίθεση με τα μικρά παιδιά και τους γονείς τους που χαίρονταν ειλικρινά και χαμογελούσαν συνειδητά στα πλαίσια του εορταστικού κλίματος,ο Μπεν και ο Νικ βάδιζαν πίσω από την παρέα των συμμαθητών τους σαν δύο παροιμιώδη φαντάσματα, εφόσον κανένα άλλο παιδί από την παρέα δεν είχε αντιληφθεί την παρουσία τους.
Ήταν τριάντα μια Οκτωβρίου,η ημέρα του Χάλοουιν, της γιορτής των ψυχών .Οι δρόμοι της Νέας Υόρκης ήταν πλημμυρισμένοι από χαρούμενους ανθρώπους κάθε ηλικίας • μικρά αγόρια και κορίτσια μεταμφιεσμένα σε μάγισσες, φαντάσματα και διαβολάκια που πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι και ρωτούσαν"φάρσα ή κέρασμα"• γονείς που συνόδευαν τα παιδιά τους επειδή οι δρόμοι της Νέας Υόρκης τη νύχτα δεν ήταν ιδιαίτερα ασφαλείς και παρέες εφήβων που έκαναν βόλτα. Μια από αυτές τις παρέες, ήταν και η παρέα των συμμαθητών του Νικ και του Μπεν. Αν και έμοιαζε ξεχωριστή μέρα,η ημέρα του Halloween ήταν για τον Μπεν μια βαρετή, συνηθισμένη μέρα.
"Εεε!Μ' ακούς ή μιλάω μόνος μου;"φώναξε ο Νικ στον Μπεν.
"Σ' ακούω, αλλά... είμαι λίγο κάπως σήμερα για κάποιο λόγο!"απάντησε αδιάφορα ο Μπεν.
"Τελευταία είσαι αλλού! Τι φάση περνάς; Μήπως παίζει κανένα γκομενάκι ;"
"Όχι, ούτε καν!"απάντησε ο Μπεν έχοντας έναν τόνο αμηχανίας στη φωνή του που πρόδιδε ότι ήθελε να αποφύγει αυτή τη συζήτηση.
"Ούτε με εμένα παίζει τίποτα. Η Μάντι παίζει να μην ξέρει καν ότι υπάρχω!Είναι κολλημένη με τον Κεν!"απάντησε ο Νικ με μια δόση απογοήτευσης στη φωνή του, κοιτώντας προς το μέρος της κοπέλας και του αγοριού που προχωρούσαν μπροστά από τα υπόλοιπα παιδιά.
Ο Κεν και η Μάντι,τα παιδιά που προχωρούσαν ήταν δύο εύθυμα άτομα που γελούσαν δυνατά και έλεγαν ανόητα αστεία. Επίσης ήταν τα μοναδικά παιδιά από την παρέα που φορούσαν τρομακτικά κοστούμια στα πλαίσια της γιορτής. Η Μάντι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα κοντό ως το γόνατο με μαύρο διαφανές καλτσόν και κόκκινες γόβες. Τα κέρατα διαβόλου που φορούσε στο κεφάλι της ήταν το μοναδικό πράγμα που έδειχνε ότι είχε μεταμφιεστεί στα πλαίσια της γιορτής και δεν είχε ντυθεί απλώς για να πάει σε πάρτι.
YOU ARE READING
Οι ασυμβίβαστοι#TYS19
ParanormalΣυνέχεια της ιστορίας: Μέσα στο δάσος (Δεν είναι απαραίτητο να έχετε διαβάσει τη συνέχεια για να το καταλάβετε.) Έξι παιδιά έχουν βγει βόλτα την ημέρα του Halloween και ξαφνικά συναντούν στον δρόμο τους ένα μυστηριώδες σκοτεινό στενό.Ο γοητευτικός Κ...