ALIŞVERİŞ

920 42 15
                                    

GECİKTİM ÜZGÜNÜM ! ÖNCEKİ BÖLÜM VOTE VE YORUMLAR HARİKAYDI ! TESEKKÜR EDERİM . GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU . UMARIM SİZDE SEVERSİNİZ . VOTE VE YORUMLARINI BEKLİYORUM . SINIR KOYMAK İSTEMİYORUM BU YÜZDEN NE KADAR COK VOTE GELİRSE YB O KADAR ERKEN YAZICAM . TEŞEKKÜRLER . 

MEDYA , EMİR . 

MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN BİTİNCE BAŞA ALIN . 

- '' Yok artık ! '

Ben ağzım açık şekilde karşımdaki kişiye bakıyordum hala . 

- '' Mal mal bakıcağına yardım etsene salak '' 

Birden kendime gelip , camda asılı durduğunu hatırlayıp  ellerinden  tutup yukarı cektim . İçeri girince birlikte yatağa düştük . Onun olduğuna emin olduğumda gülme krizine girdim ve boynuna atladım . 

- '' YA SEN NERDEN ÇIKTIINN ÇOK ÖZLEDİMM AMINAKOYIMM ! ''  diyip boynuna iyice dolandığımda oda gülmeye başladı . 

- '' BENDE ÇOK ÖZLEDİM BE MAL ONDAN SÜRPRİZ YAPTIM İŞTE ! CAMDAN GİRME PLANIM PEK HAYAL ETTİĞİM GİBİ OLMADI AMA NEYSE ! '' dediğinde ikimizde kahkahalara boğulduk . 

BÜŞRA ! EVET BÜŞRAM GELMİŞTİ ! NASILDA ÖZLEMİŞİM KARDEŞİMİ YA ! 

- '' Ya kızım iyiki geldin yemin ediyorum bak ! '' 

sırıttığımda oda sırıttı . 

- '' Bak seni sürtük ! İlk geldiğimde piç Emir' yüzünden boka döndü tatilim . Şimdi kimseyi siklemek yok alışverişe gidiyoruzzz !!!!! ''

diye bağırdığında bende kahkahalarla gülüyordum . Annemlerede güzel bir sürpriz olacaktıı ! 

- '' Tamam o zaman sen , odana gec eşyalarını filan ayarla bende hazırlanım ! '' dediğimde sırıttıp başını onaylarcasına salladı ve odadan çıktı . 

Evet Büşra'nın bir odası var !! Bizimle aynı katta değil ama biz bu eve taşınırken oda buraya gelmişti ve odası olmuş hatta kendi dizayn etmişti ! Boşuna demiyorum ben ikinci kardeşim ! 

Yataktan kalkıp dolabımın karşısına gectim , havada akşam esintisi hakimdi yani şortla çıakrsam götün donardı ! öyle bir niyetim yoqq yanii ! 

Siyah dar pantolonumu cıkarıp  altıma gecirdim , yeşil asker desenleriyle baskılı yakalı tsortumuda üstüme gecirdikten sonra , siyah  kısa converselerimide ayağıam gecirdim  . Sacımıda tepeden bir at kuyruğu yapıp elime büyük asker yeşili cantamı alıp odamdan cıktım . 

Salonda oturan Büş'ü görünce sırıttım ve yanına gittim . Gerçekten özlemiştim . 

-'' Evet sevgili sürtüğüm hazırım '' dediğimde Büşra kahkahalarla gülmeye başladı . 

- '' Hadi bayan sürtük çıkalım '' dediğinde ikimizde kapıya yöneldik ve dışarı cıktık . 

*****************

- '' OHA ABİ RESMEN OHA ! ''

Büşra'nın sesiyle etrafa bakınan gözlerimi ona cevirdim . 

- '' Ne oldu la ? '' 

- '' YA BU ELBİSEYİ ALCAM BEN . '' Diye söylendiğinde baktığı mağazaya döndüm , beğendiği elbiseyi hemen anlamıştım . Toz pembe kalın askılıydı ve göğüs kısmında kalp sekline dekoltesi vardı tam Büşra'lık bir elbiseydi . 

- '' Hadi gidelim gell '' diyip Büşün kolundan cekilemeye başlayınca oda yürümeye başladı . 

Mağazaya girdiğimiz gibi elbisenin yanına gittik ve Büş'e uygun bedenini bulduk . Büş2ü kabine doğru itip bende bişeyler bakınmaya karar verdim . 

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin