''İlk Defa Bara Gideceğim''

767 47 7
                                    

Beni nasıl burada tek başıma bırakırdı . Şimdi ben ne yapacağım ? Hayatım boyunca bu kadar zor durumda kalmamıştım . Allah'ım .Yerden kalkmak için elimi yere değdirdiğimde elime bir taş geldi .Altında bir kağıt vardı ve kağıtta.

''Merak etme baş belası seni burda tek başına bırakıp gitmedim .Yakınlarda bir benzin istasyonu var mı ? diye keşife çıktım ...''En altında da Ayaz yazıyordu.

Derin bir nefes çektim . Onu beklemeye karar verdim.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -( Aradan bir saat geçer)

Kulağım bir motorsiklet sesi ile çınladı . Ayaz yanıma gelip ''Hadi atla'' dedi 

Ben çantamıda alıp bindim.Ona bu kadar yakın olunca hep böyle oluyor .Kalbim yerinden çıkacakmış gibi delicesine atıyor.Sanki zihnimdeki her şey uçup gidiyor onun yanında. Söylediği bir söz beni mutlu ederken aynı şekilde söylediği bir söz beni yıkıyordu bitiriyordu.Ama onun yüzünden okuldan uzaklaştırma yedim ona karşı böyle düşünmem gerekiyor.

Sessizlik içinde yolculuğumuz devam ediyordu .Ben ona sımsıkı sarılıyordum .Sessizliği bozan bendim.

''Beni tek başıma bırakmadığın için teşekkür ederim.''dedim güleryüzlü bir sesle.

''Teşekkür etmene gerek yok .Seni orada tek başına bırakacak değildim ya,'' dedi

''Bu iki hafta boyunca napıcaksın?Malum uzaklaştırma aldık.'' dedim hafif trip atan bir sesle 

''Seni ilgilendirir mi?'' Odun işte ya nolcak odunda değil bu kütük.!

''İlgilendirmez .!''

''O zaman sorma niye soruyosun?''

''Çünkü seni merak ediyorum . Eee şey seni değil yani ikimizde uzaklaştırma aldık ya sen napıcaksın bir yerleremi gidiceksin yoksa yani napıcaksın?''

''İlgilendirmez dedim ya haa çok merak ediyosan yurtta kalıcam bir yere gitmicem öyle durucam yani bu kadar basit .!''

''Okulun bir ilerki sokağındaki yurt mu ?''

''Evet ''

Buna çok sevinmiştim.Aynı yurtta kalıyorduk.Kızlar 2. Erkekler 4. katta kalıyordu .3.kat ise yemekhane .D Şuan motorda olmasaydık havalara uçardım.Ya da ne havalara uççam canım.İyice saçmaladım ben .

Sonunda yurta gelmiştik.

''Her şey için teşekkür ederim,dedim sesimi soğuk çıkarmaya çalışarak ama galiba olmadı.''Tamam'' diyerek beni geçiştirdi.Off onla uğraşamazdım hemen Elife bunları anlatmam lazımdı.Odama çıktığımda Elif'i makyaj yaparken gördüm .

''Hey ne makyajı bu  , Nereye gidiceksin acaba ? Ve bana bunu söylemedin.'' dedim kırgın olan ses tonumla 

''Acaba sana ulaşılıyor muydu hanımefendi?İstersen telefonuna bak bi seni kaç kez aramışım ''

Telefonuma baktığımda 19 cevapsız aramanın hepside Elif'e aitti.''Tamam 19 kez aramışsın .Şeyy küs değiliz demi ?Dedim masum bir kız çocuğu edasıyla 

''Hayır tabi saçmalama .İnsanlar arkadaşlarıyla küserler barışırlar .Dostlarıyla değil . Biz dostuz. .'' dedi Dost kelimesine vurgu yaparak

''Eee Dostum hala nereye gideceğini söylemedin''

''Bara gidicem '' 

''Hııı '' şaşırmış kalmıştım .'' Baramı sen hiç bara gitmedin ki bende gitmedim tabide kimle yoksa tek mi? dedim alaylı bir biçimde

''Sence ben tek gider miyim?.Bizim sınıfta bir çocuk var onunla  biliyomusun oda bu yurtta ,Sanırım benden hoşlanıyor''

''Ya sen ondan hoşlanıyor musun Elif?''

''Imm sanırım  ya da evet .Çok iyi biri , yakışıklı .Galiba Ben ondan deli gibi hoşlanıyorum Selin .''

''Vay canına :)) İlk defa bara gidiceksin ve sevdiğin adamla , senin adına sevindim''

''Sende gel istersen '' Bunu söylediğinde çok sevindim ama onun gecesini mahvetmek istemiyordum .

''Yok ya siz başbala gidin hem benim yüzünden gecen mahvolmasın.''

''Ne gecesi ya saçmalama en geç 12'de buradayız unutma .Ve sen bir kenarda öyle otursan da olur ama geliceksin .Aaa seni mi beklicem hadi hazırlanmaya başla ''

''Yok olmaz başbaşa gidin işte özel anlarınız benim yüzünden bozulsun istemem ''dedim Aslında gitmek istiyordum hem İlk Defa Bara Gidecektim ama kendimi sığıntı gibi hissederdim onların yanında Off :/

''Selin Geliyorsun işte o kadar. !!!''

''Tamam o zaman .Elif ilk defa bara gideceğim seninle hemde tabii birde Kıvanç var '' deyip hazırlanmaya başladım .'' Yeşil bluzumu , kırmızı renk şortumu giydim . Siyah topuklularımı es geçemem. :))

Elif'in ''Geldi'' demesi ile dışarı çıktık .''Kim geldi , dedim.''

''Kim olabilir çok salaksın ama Kıvanç gelmiş tabikide''

''Tamamda hemen niye hakeret ediyon ki sen yani çok ayıp anan sana terbiye öğretmedimi yoksa '' 

''Zaten heyecanlıyım Selin üstüme gelme !''''Hadi gidiyoruz Selin .Kıvanç sizi bekliyorum diye mesaj atmış ''

Aşağı indiğimizde Kıvanç ''Hoşgeldiniz Kızlar ''dedi Elif büyük bir hevesle hoşbulduk dedi . Bende onun kadar hevesli olmasamda kıSık sesle hoşbulduk dedim.Elif ön koltuğa oturmuştu .Kapısınıda Kıvanç açtı . Ne ince çocuk .

Bara girdik Elif'le Kıvanç baş başa çifte kumrular gibi oturuyorlardı .Ben onlardan daha uzaktaydım .Ama gözlerim onların üzerindeydi.Saat 21.45 gibi barda müzik çalmaya başlamıştı.DJ Karaoke Party saat 22,30'da dedi.Ve çaldı.Acaba katılsamıydım ?Sesim fena sayılmazdı.Karaoke zamanı gelmişti .Sahneye 2 tane sevgili çıktı . Bende çıkacaktım kararımı vermiştim .Sap gibide olsa çıkacaktım .Hem ne yani illa bir erkeklemi çıkmam gerekiyordu sahneye.

Son çiftte şarkısını bitirip sahneden indiğinde ben tek başıma sahneye doğru ilerliyordum . Birden bileğim tutuldu ve birisi beni kendine çevirdi .

''AYAZ SENİN BURADA NE İŞİN VAR?''

Yeni bölüm için sınır hikayemin +30 oy alması :=)) Oylarınızı esirgemeyin lütfenn :D.Ve arkadaşlar yorumlar çok az olduğu için bundan sonra en beğendiğim yorumu(eleştiri yorumu da olabilir illa beni övün demiyorum ) burada yayınlıcağım.O bölümü o kişiye ithaf edicem :D 

Şuana kadar ki yazdığım en uzun bölüm :)

Diğer bölüm multimedyada Selin&Ayaz çifti olucak .Ve diğer bölüm size bir süprizim var. 

Aşık Olmak mı ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin