~Rose~
Dengemi kaybetip aşağı düştüm. Daha doğrusu kolumdan tutulması ile bedenim aşağıda ve ben sadece kolun tarafından tutuluyordum.
"Dayan, dayan Rose. Seni kurtaracağım!" dedi, sesinde telaş ve endişe vardı. Ama ben nasıl dayanacaktım ki?
"Atlamak gibi bir niyetim yoktu. Ama sen gelip bağırmasaydın, ben düşmeyecektim." dedim, emrivaki tavırlarım her ne kadar beni de rahatsız etse. Ama bunu yapmak zorundaydım. Bunu, bana kendisi zorlamıştı.
"Ah, tamam. Üzgünüm, ama dayan Rose." dedi.
"Dayanmak mı? Bildiğin gibi yer çekimi denen birşey var ve benim bedenim aşağı sarkmış durumda. Ağırlık umrumda bile değil. Ama ya kolum kopacak, yads düşeceğim." dedim. Tek nefeste ben bunları sayarken, Jimin kıkırdıyordu. Gerçekten bu halde bile kıkıldıyor ya, pes doğrusu.
"Komik olan birşey varmı?" dedim, tek kaşımı kaldırarak. O da ciddi bir hâl aldı ve beni çekmeye başladı. Çekerken vücudum taşlara sürtünüyordu ve bu benim canımı acıtıyordu. Gerçi, aşağı düşmekten kat kat daha iyi di ve ben buna şükür edebilirdim.
"Bayağı ağırmışsın." dedi, ellerini birbirine sürterek.
"Ya, ne demezsin? Hem, sen neden geldin?" dedim.
"Şey, ben mi? Geçiyordum, seni gördüm." dedi. Sesi, her halükar yalan söylediğini açığa çıkarıyordu.
"Emin misin?" dedim, tek kaşımı kaldırarak.
"Emin-eminim." dedi.
"Ah, tamam. Her neyse, 'kurtardığın' için teşekkür ederim." dedim, kurtardığının üstüne basa basa ve yürümeye başladım.
"Chaeyoung." dedi arkamdan, durmamı isteyerek.
"Efendim?" dedim, ona dönerek.
"Seni bırakmamı ister misin?" dedi. Hayır tabi ki de.
"Hayır, Jungkook beni almaya gelir." dedim ve arkamı dönüp ilerlemeye başladım. Ama kolundan tutulan elle yerimde kaldım."Sen ve Jungkook, sevgili misiniz?" dedi.
"Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum." dedim, tek kaşımı kaldırarak.
"Gayet de ilgilendirir." dedi.
"Sebep? Yoksa tekrar tekrar kandırmak istediğin için mi?" dedim, alaycı bir tavırla.
"Çünkü seni seviyorum!" dedi bağırarak. Ben şaşırmıştım, ama en son bunu dediğinde beni kandırmış ve dımdızlak ortada bırakmıştı.
"Seviyormuş? Ya, sen ne istiyorsun benden? Kim olduğumu öğrenmek istiyorsan bunu öğrenemeyeceksin. Ayrıca..." daha sözümü bitirmeden, tuttuğu kolumdan beni kendine çekti ve ÖPTÜ!!!
Ben, anın verdiği şaşkınlık ile hiçbirşey yapmıyordum, ama kendimi toparlayıp bir anda onu ittim.
Rose sizce iyi birşey yaptı mı?
Bölüm nasıldı?
İyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİYET | RosMin [Düzenleniyor]
FanfictionOkulun Badboy'u olan Park Jimin ve eziyet ettiği kız Park Chaeyoung. Daha doğrusu Park Roseanne. İkisinin nefretten aşka dönüşeceği masalı dinlemeye hazır olun... •Kapağın tüm hakları Lilith'in Tasarım Marketi'ne aittir.