11.BÖLÜM※REHİNE ※

239 162 15
                                    

MEDYA:Meriç Karaca

Herkese iyi ve keyifli okumalar.Yorum yapmayı ve vote vermeyi lütfen unutmayın.



※※※

Meriç ve çetesinin soygun yapması için doğru zaman gelmişti.

Tesisatçı arabasıyla bankanın önüne yaklaştılar ve sanki tesisatçıymış gibi ellerinde malzeme çantası içinde ise malzeme yerine silahlar vardı.

Yamaç ve Azra o sıra tesadüfen Meriç'in çetesinin soygun yapacakları bankanın yanından geçerler birden Azra Yamaç'a;

A- Yamaç dur hemen!

Y- Noldu Azra.

A- Dur hemen Meriç'i gördüm!

Yamaç aniden frene basar;

Y- Nerede!

A- Bak şuradalar bankanın önünde tesisatçı kıyafeti giymişler.

Y- Gördüm evet Azra sen arabada kal sakın birşey yapmaya kalkışma.

A- Tamam Yamaç.

Yamaç arabadan iner Meriç ve çetesinin yanına gider;

Y- Meriç sen ne yaptığını sanıyosun uyuşturucu kullandığın yetmiyor şimdi de banka mı soyacaksın!

M- Yinemi sen babamın oğlu senin burda ne işin var bak bu aralar işlerime çok burnunu sokmaya başladın senin için kötü olacak!

Y- Meriç fazla ileri gidiyosun hemen vazgeç bu işten yoksa seni polise şikayet etmek zorunda kalacağım!

M- Sen ne dediğinin farkındamısın Yamaç seni buna pişman ederim!

Y- Yapma be Meriç çok korktum şuan bak titriyorum korkudan.

A- Bak sen şu superman,a yine kahramanlık peşinde yanlız senin süper güçlerin bana sökmez.

Ve Meriç ile çetesi kar maskelerini giyip bankaya yönelir içeri girerler Yamaç da hemen arkalarından bankaya dalar.

Bunu gören Azra ise yine herzamanki gibi rahat durmaz ve hemen onların arkasın dan bankaya girer.

Meriç ve çetesi hemen çantalarından silahları çıkarıp soyguna başlarlar ve bankadaki herkesi rehin alırlar o sıra Yamaç'ın bankaya girdiğini gören Meriç hemen Yamaç'a silah çeker bankada ki insalar gibi onuda rehin alır.

Yamaç'ın arkasından bankaya giren Azra da ne yazikki Meriç'e yakalanır;

M- Ooo bizim superman'ın eziği onu kurtarmaya gelmiş bak sen şunlara ikiside kahraman çıktı başımıza.

A- Hemen bırak beni yoksa babam seni buna pişman eder!

M- Hadi ya çok korktum senin baban da mı süper kahraman yoksa.

A- Evet çünkü o bir polis!

M- Bak sen hadi ozaman gelsin de kurtarsın seni o super polis baban benim elimden!

Meriç Azra'yı kolundan tutup Yamaç'ın yanına çekerek getirir;

M- Bak Yamaç kim gelmiş seni kurtarmaya artık bol bol özlem giderirsiniz.

Y- Meriç bu yaptığına pişman olacaksın!

M- Bak sen kim beni pişman edecekmiş sen mi yanında ki ezik mi yoksa onun polis babası mı?

İNTİKAM-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin