20. Podiumangst

90 6 8
                                    

Ik hoorde dat het Charlie was. "Ja! Kom binnen!" Riep Nancy. Toen ging de deur open. Het was niet alleen Charlie maar ook Shawn! "Hey meiden!" Riepen ze in koor.

"Heyyy!" Riepen Nancy en ik in koor. "Wat doen jullie hier eigenlijk?" Vroeg ik. "Uhm, we komen zeggen dat we over een paar uur weer weg moeten, voor de tour zegmaar." Zei Shawn. "Ohja!." Riep ik. Ik was het eigenlijk een beetje vergeten. "Hoe laat gaan we precies weg?" Vroeg Nancy toen. "Uhm, we gaan om half 5 weg." Zei Charlie. "En het is nu half 3." Zei Shawn. "Bedankt dat je het even komt zeggen, want ik was het al bijna vergeten." Zei ik. "Ik had het je ook kunnen vertellen hoor Meagan." Zei Nancy toen. Toen moesten we allebei lachen. "Jullie sporen echt niet he?" Zei Charlie. "Nee, inderdaad. Dat wist je toch wel Charlie? Je moest het in ieder geval wel van Nancy weten want zij is ten slotte je vriendin..." zei ik. Charlie begon te blozen. "Meagan!" Riep Nancy toen. "Wat?! Ik zeg gewoon de waarheid hoor Nancy." Zei ik, daarna moest ik lachen. We hebben nog een lange tijd gepraat en gelachen toen Shawn ineens vroeg: "zullen we een spelletje spelen ofzo?" "Wat voor spel dan eigenlijk?" Vroeg ik. "Uhm, we kunnen minecraft of fortnite spelen ofzo..." zei Shawn toen. "Minecraft please, die hype van fortnite heeft t spel een beetje verpest." Zei ik snel. "Oké, dan gaan we minecraft spelen!" Zei Shawn. "Hebben jullie allemaal een account?" Vroeg Nancy. "Ik wel!" Zei Shawn. "Ik ook." Zei Charlie. "En ik ook!" Zei ik. "Ik ook, zei Nancy. "Zullen we met z'n allen spelen?" Vroeg nancy. "Ja is goed!" Riepen Shawn, Charlie en ik in koor. "Ik maak de wereld!" Riep ik. "Creative of survival?" Vroeg ik. "Survival!" Riepen Nancy en Charlie in koor. "Maar ik wou creative." Zei Shawn met een nep-zielig gezicht. "Sorry shawnie, andere keer doen we creative." Zei ik, terwijl ik hem een knuffel gaf. "Oké..." zei Shawn. Even later zaten we met z'n vieren minecraft te spelen. Survival met monsters was eigenlijk best lastig. "HELPPP IK GA BIJNA DOOD!" Riep Nancy ineens. "IK KOM JE REDDEN PRINSES!" riep Charlie toen. Ik schoot keihard in de lach nadat Charlie dat zei. Ik had niet eens door dat er op me werd geschoten door zo'n rot skelet. "HELP IK WORD BESCHOTEN!" Riep ik. "Ik kom er al aan, rustig maar." Zei Shawn toen. Hij was nog maar een paar seconden onderweg toen hij riep: "HELP IK WORDT NU OOK AANGEVALLEN!" En toen een paar seconden later hoorden we een knal. Shawn was opgeblazen door een creeper. "Oh #@*&!" Riep Shawn. Toen ik naar Shawn wilde lopen om hem een knuffel te geven en hem te troosten, keek ik naar de klok. "Oh nee! Het is al kwart over 4! We moeten over een kwartier weg!" Snel sloten we allemaal het spel af en gingen Shawn en Charlie naar hun eigen kamer. We moesten nog even omkleden en dan moesten we weg. Gelukkig was de concertzaal dichtbij. Er zouden vanavond 30.000 mensen komen. Ik was eigenlijk best zenuwachtig. Ik had mijn outfit aangetrokken en Nancy ook. "Kom Nancy, dan gaan we kijken hoever de boys zijn." Zei ik. "Ja is goed." Zei Nancy. Nancy en ik gingen naar de kamer van Shawn en Charlie. Ze waren net klaar met omkleden. "Hey jongens, klaar voor de show vanavond?" Vroeg ik. "Ja natuurlijk!" Riepen Shawn en Charlie in koor. "Kom, we gaan." Zei ik. Toen liepen we met z'n vieren naar de auto waar Andrew zou zijn. Toen we er waren waren we net optijd. we stapten in de auto en reden weg. Toen we er heek bijna waren kwam 'trust fund baby' wan why don't we. Nancy en ik begonnen meteen mee te zingen. "Kennen jullie dit nummer?" Vroeg Shawn toen. "Natuurlijk!" Riepen Nancy en ik in koor. "Hoezo vraag je dat eigenlijk?" Vroeg ik aan Shawn. "Nou gewoon, omdat het why don't we is, ze zijn goede vrienden van Charlie en mij." Zei shawn. "OMG ECHT!?" Riepen Nancy in koor. "Uhm ja, waarom zo hyper eigenlijk? Zijn jullie fan van ze?" Vroeg Shawn. "Uhm... ja" zei ik. "Jep." Zei Nancy. "Willen jullie ze een keer ontmoeten?" Vroeg Shawn toen. "Omg jaaaa!" Riep ik. Nancy zei niks, ze staarde alleen naar Shawn en Charlie alsof ze net iets hoorde dat onmogelijk is. "Uhm gaat het wel Nancy?" Vroeg Charlie toen aan Nancy. Toen leek het alsof Nancy wakker schrok, want ineens bewoog ze weer. "Uhm, ja, denk ik, nou, ja, uhm, ja, ja het gaat." Mompelde ze. "We zijn er!" Riep Andrew. We stapten snel uit en gingen naar binnen. We gingen eerst wat drinken en daarna was het tijd voor de soundcheck. Toen de soundcheck klaar was liep ik naar Shawn. "Shawn, help." Zei ik zachtjes. "Wat is er Meagan?" Vroeg Shawn. "Oh wacht, ik denk dat ik het al weet, je krijgt last van je podiumangst he?" Vroeg Shawn toen. "Ja..." zei ik. Shawn trok me in een knuffel. "Het is niet erg dat je bang bent voor iets." Zei Shawn, "ik ben ook ergens bang voor, dat is iedereen wel." Zei Shawn toen. "Waar ben je dan bang voor?" Vroeg ik aan Shawn. "Ik ben bang voor de zee, vooral een diepe zee." Zei shawn. "E..echt waar?" Vroeg ik een beetje snikkend. "Ja, en ik had eerst ook podiumangst." Zei shawn toen. "E...e...echt?" Snikte ik. "H...hoe ben j...je er overh...heen gekomen?" Vroeg ik snikkend. "Nou, je moet gewoon veel op het podium staan, een je moet er aan denken dat de mensen waar je het voor doet waarschijnlijk je fans zijn en dat ze het niet erg vinden als je iets fout doet." Zei Shawn. "Dus, ben je er klaar voor om op het podium te gaan?" Vroeg hij. "Nou, uhm, dat weet ik niet zeker..." zei ik, ik was gelukkig gestopt met snikkend. "Kom op Meagan, ik blijf naast je staan, beloofd." Zei Shawn toen. "Dus ga je mee?" Vroeg hij toen. "Uhmm...

—————————————————————————————————————————————————————————————
Oké, voor de mensen die niet weten wat minecraft is: tis een best leuk spel dat bestaat uit alleen maar blokken een ja dat dus.
Tis ff geleden dat ik een hoofdstuk heb gepost dus hier is er weer een, hopelijk vindt je het leuk! 💕💕💕

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu