"Kom op Meagan, ik blijf naast je staan, beloofd." Zei Shawn toen. "Dus ga je mee?" Vroeg hij toen. "Uhmm...
Oké, ik ga mee." Zei ik toen. Shawn stak zijn hand uit. Ik pakte zijn hand vast en hij trok me mee naar het podium. Ik keek even naar de menigte mensen die er stonden. Oké Meagan, je kunt dit, zei ik tegen mezelf. Toen keek ik Shawn even aan. Ik gaf hem een knuffel en toen begon de muziek. Ik dacht even na of ik dit wel zou kunnen. Ik was namelijk erg bang. Ik probeerde te zingen maar er kwam geen geluid uit mijn keel. Ik keek naar Shawn die aan het zingen was. Ik dacht aan wat Shawn tegen me zei. Toen dacht ik bij mezelf: je kunt dit Meagan, kom op, je kan het. Ik had genoeg moed om te zingen. Toen kwam het stuk dat ik moest zingen. Ik nam een diepe zucht en begon met zingen. Even later was mijn stukje klaar en kon ik van het podium af. Ik kon niet geloven dat het me was gelukt. Ik rende meteen naar Nancy toe die samen met Charlie backstage Netflix aan het kijken was. "Omg nancyyyyy!" Riep ik, zo extreem blij dat het leek alsof ik haar een tijdje niet heb gezien. "Yooo Meagan! Dat ging goed zeg omg!" Riep Nancy toen. "Ja idd, dat heb je goed gedaan!" Zei Charlie. "Uhm thx." Zei ik een beetje blozend. "Wil je meekijken?" Voeg Nancy. "Uhm, ja is goed, wat kijken jullie?" Vroeg ik. "We kijken zoo!" Zei Charlie toen. "Oh cool! Ok heb die al helemaal gekeken btw maar het is zo'n leuke serie!" Zei ik toen, terwijl ik bij Nancy en Charlie ging zitten. "OMG OMG OMG GAAT HIJ DOOD? DAT MOET WEL DIT KAN NIEMAND OVERLEVEN OMG!" Riep Nancy ineens. Ik schoot in de lach. "Hoe kan je hier nou bij lachen, er gaat iemand dood!" Riep Nancy. "Niet waar Nancy, ik heb deze serie al eens helemaal afgekeken en hij gaat niet dood." Zei ik. "Oh." Zei Nancy toen. We hebben nog een paar afleveringen gekeken toen het tijd was voor het laatste nummer. Het laatste nummer doen we altijd met z'n vieren. Dus we moesten weer op het podium. Het was eigenlijk best leuk en ik had nu geen last van mijn podiumangst want ik zat met Nancy een beetje te spelen op het podium, als 2 kleine kindjes. We hebben tussendoor wel af en toe gezongen, als wij aan de beurt waren. Toen het nummer klaar was en we gedag hadden gezegd gingen we backstage. "Charlie en ik hebben een verrassing voor jullie!" Zei Shawn. "Jep, ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden." Zei Charlie. Ik had geen idee wat de verrassing zou zijn. "Nancy.." fluisterde ik tegen Nancy, waar ik naast stond op dat moment. "Wat is er?" Vroeg ze fluisterend. "Heb jij een idee van wat de verrassing zou kunnen zijn?" Vroeg ik. "Nop." Zei Nancy. "Oké, ik presenteer jullie..." begon Shawn. "Tromgeroffel a.u.b." Zei Charlie. "Why don't we!" Riep Shawn. Toen ging er een deur open waar Corbyn, Jack, Daniel, Zach en Jonah uit kwamen rennen. Nancy en ik stonden met onze mond open naar ze te staren. "Gaat het meiden?" Vroeg Jack toen. "Uhm... ja ik denk het." Zei Nancy toen. Ze begon een beetje te blozen toen ze naar Jack keek dus ze keek snel weg. "Oh uhm ja met mij gaat het wel goed hoor." Zei ik. Ik keek even naar Nancy, ik zag dat ze een beetje heel erg rood werd. "Uhm Nancy, je bent een beetje rood." Zei ik tegen Nancy. "Oh uhm, oeps." Zei Nancy toen. Toen keek ik naar Jack en ik zag dat hij ook een beetje rood was. Ik liep naar Shawn toe om het te zeggen. "Shawn, zie jij dat ook, Nancy en Jack zijn allebei rood geworden nadat ze naar elkaar keken." Zei ik. "Ik zag het ook, zouden ze elkaar... nou ja uhm... leuk vinden?" Vroeg Shawn aan mij. "Geen idee, ik hoop het niet want Nancy heeft al met Charlie." Zei ik. Ik liep weer terug naar Nancy. "Oké meiden, dit zijn Jack, Zach, Daniel, Jonah en Corbyn." Zei Shawn. "Uhm Shawn, dat weten we al, duhhh, we zijn limelights." Zei ik lachend. "Ohja, oeps vergeten." Zei Shawn. "Gaan jullie nog wat doen of blijven jullie zo staan?" Vroeg Charlie. We stonden in groepjes, ik stond naast Nancy en tegenover ons stond why don't we. En aan de zijkant tussen de 2 groepjes in stonden Charlie en Shawn. "Uhm, wat moeten we doen dan?" Vroeg ik. "Nou idk, jullie zijn fan dus misschien willen jullie ze een knuffel geven ofzo." Zei Shawn. Nancy en ik liepen naar de why don't we boys toe en gaven ze allemaal een knuffel. Het viel me op dat Nancy Jack iets langer knuffelde dan de rest. Toen we klaar waren met knuffelen vroeg Zach: "zullen we een spelletje spelen?" "Uhm, ja is goed, wel spel?" Vroeg ik. Ik had het idee dat ik bloosde toen ik naar Zach keek. Vind ik Zach leuk? Nee, dat kan toch niet? Ik heb al met Shawn, ik kan Zach niet leuk vinden als ik al met Shawn ben! Ik begon snel aan iets anders te denken. "Zullen we truth or dare spelen?" Vroeg Shawn. "Ja, is goed!" Zei ik. "Oké wie begint?" Vroeg Corbyn. "Shawn!" Zei ik. "Oké..." zei Shawn toen. "Oké Shawn, truth or dare?" Vroeg ik aan Shawn. "Truth!" Zei shawn. "Oké, uhm..." begon ik. "Wie is je favoriete why don't we member?" Vroeg Nancy toen. "Uhm, idk, ik denk Jonah, omdat we allebei Harry Potter fan zijn en even oud zijn enzo." Zei Shawn toen. Ik zag dat Jonah moest glimlachen. "Wie is er nu aan de beurt Shawn?" Vroeg ik aan Shawn. "Uhm... Nancy!" Zei Shawn toen. "Oh nee he..." zei nancy. "Truth or dare Nancy?" Vroeg Shawn. "Dare!" Zei Nancy. "Oké uhm..." zei Shawn. "Laat me even denken." Zei Shawn. "Loop naar Jack en geef hem een kusje op zijn wang!" Riep Zach. Ik zag dat Charlie even een dodelijke blik gaf aan Zach, maar Zach had het niet door. Toen stond Nancy op, ze liep naar Jack en ze stond op het punt hem een kusje te geven, maar toen begon ze te twijfelen. Een paar seconden later haalde ze haar schouders op en.....
==================================================================================
Dit was alweer hoofdstuk 21. PLOT TWIST! (Kind of). Hopelijk vond je dit weer een leuk hoofdstuk. Ik schrijf nu gewoon een paar hoofdstukken achter elkaar omdat ik ineens inspiratie heb dus ja. Gtg, ik ga weer verder aan het volgende hoofdstuk, Bye byeeeeeee
JE LEEST
Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)
FanficHallo, ik ben Meagan en ik ben een grote fan van Shawn Mendes. Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar na een concert van hem ontmoet ik hem ineens... Sinds niet zo lang geleden heb ik de band why don't we ontdekt, ik ben nu een fan van ze. Ze komen ook...