22. Oeps, vergeten

78 6 11
                                    

Een paar seconden later haalde ze haar schouders op en.....

En toen gaf ze Jack een kusje op zijn wang. Jack keek even naar Nancy en trok haar daarna in een knuffel. De knuffel duurde niet lang want Charlie gaf Jack een dodelijke blik. Toen Jack dat zag liet hij Nancy snel los. Nancy zag het ook en liep naar Charlie om hem gerust te stellen. Toen ging Nancy weer op haar plek zitten. Ik zag dat Charlie nog steeds boos keek naar Jack. Ik wou de stilte en boosheid doorbreken door te vragen wie er nu aan de beurt is, dus dat deed ik ook. "Volgens mij mag Nancy kiezen." Zei Shawn. "Oké, uhm... wie zal ik eens de beurt geven?... ZACH!" Riep Nancy. "Waarom ik?" Vroeg Zach. "Dat weet je best jongeman." Zei Nancy. "noem me niet zo!" Riep Zach. "Stelletje kleine kinderen hier." Zei ik. Toen schoten we allemaal in de lach, behalve Charlie, hij keek nog steeds boos naar Jack. Shawn zag het en gaf Charlie een stootje waardoor Charlie even op keek. "Wat?" Hoorde ik Charlie vragen, met een beetje boze stem. "Nou, je kijkt de hele tijd zo boos, waarom eigenlijk?" Vroeg Shawn aan Charlie. "Nou, kijk dan hoe Jack en Nancy met elkaar omgaan, ze kennen elkaar nog maar net!" Fluisterde Charlie tegen Shawn. Ik hoorde wat ze tegen elkaar zeiden omdat ik naast shawn zat. "Da's waar." Zei Shawn. "Maar ik wil niet dat iemand zo aan mijn Nancy zit." Zei Charlie een beetje snikkend. Het viel Nancy blijkbaar op want ze liep naar Charlie toe en gaf hem een knuffel en een kusje. Toen viel het me op dat Jack de zelfde blik gaf aan Charlie als dat Charlie aan Jack gaf. Volgens mij zijn ze jaloers op elkaar, in ieder geval zijn ze niet blij met elkaar. Dit gaat nog fout aflopen. Zometeen moet Nancy nog een kant  kiezen! Wie zou ze dan kiezen? Ik wilde weer ergens anders aan denken dus ik wilde er voor zorgen dat we weer verder gingen met het spel. "Zach! Kies je nog iets of niet?" Vroeg ik toen. Mijn plan was gelukt want iedereen lette weer op. "Ohja..." zei Zach. "Dus wat wordt het Zach?" Vroeg ik. "Uhm... dare!" Zei Zach toen. "Oké, uhm, kruip in die kast en kom er over 5 minuten maar weer uit!" Zei ik. Ik moest heel hard lachen nadat ik dat had gezegd. "Oké..."zei Zach, terwijl hij naar de kast liep. "Ik zet de timer wel voor je!" Riep ik nog naar Zach. Hij mompelde nog wat en kroop toen in de kast. Ik zag dat hij er maar net in paste, maar dat is goed genoeg. "Oké, wie nu?" Vroeg ik terwijl ik rondkeek naar iedereen. "Nu is het Jonah zijn beurt!" Riep Charlie. "Waarom nou weer ik?" Vroeg Jonah. "Nou, jij bent nog niet aan de beurt geweest." Zei Charlie. "Oké dan." Zei Jonah. "Ik doe truth." Zei hij daarna. "Oké, uhm... laat Jack een tattoo op je gezicht zetten met een stift!" Zei ik toen, om de zin van Charlie af te maken. "Uhm, hoe groot moet die tattoo zijn? En is die stift er makkelijk af te krijgen?" Vroeg Jonah met enige angst in zijn stem. "Kleine tattoo, denk ik, ligt er aan wat Jack doet. En het is geen permanent marker dus ik denk wel dat het er af te wassen is hoor." Zei ik. "Please Jack, doe geen grote tattoo." Zei Jonah smekend tegen Jack. "Ik zal mijn best doen." Zei Jack met een knipoog. Ik pakte een stift en gaf hem aan Jack. "Succes Jack, maak er maar wat moois van." Zei ik terwijl ik een knipoog gaf aan Jack. Jack dacht even na en begon toen met tekenen, nou ja, schrijven was het meer. Toen hij klaar was liet hij het zien. Hij had op het voorhoofd van Jonah 'fortnite' geschreven, met een geweertje er bij. Iedereen moest lachen, behalve Jonah. Jonah keek niet bepaald blij om eerlijk te zijn. "Waar is de wc?" Vroeg hij, toen hij via een spiegel zag wat er op zijn voorhoofd staat. "Uhm, rechtdoor, links, rechts, en dan de 1e deur, succes Jonah." Zei ik. daarna liep hij weg. Toen hij terug kwam was er alleen nog een kleine zwarte veeg op zijn voorhoofd. We hebben daarna nog even gespeeld, totdat we de tijd zagen. "Wajow, het is al half 12!" Zei Jack. "Oh wow, misschien moeten we maar eens naar het hotel." Zei ik tegen Shawn, Charlie en Nancy. "Jullie kunnen ook met ons mee, als jullie willen tenminste." Zei Jack een beetje blozend. "Dan moeten we wel gaan opruimen denk ik." Zei daniel. "Ja is een goed idee!" Zei Jonah. "Jongens, waar is Zach gebleven?" Vroeg ik. "Ohja! Zach! Hij zit nog in de kast!" Riep corbyn. "Wie gaat hem halen?" Vroeg corbyn. "Ik ga wel." Zei ik. Ik liep naar de kast waar Zach in zit, ik deed de kast open. Ik schrok wel een beetje toen hij bijna om viel. Hij stond blijkbaar tegen de deur aan geleund. "Hey Meagan, waar bleef je nou?" Vroeg Zach. "Uhm, ik was het een beetje vergeten dat je nog in de kast zat." Zei ik, blozend, nou ja, in elk geval voelde het zo en volgens mij was het ook zo. "Jij dommerik." Zei hij lachend. "Thx he, zachary!" Zei ik plagend. "Noem me niet zo!" Zei hij. We liepen samen terug naar de rest. Toen zag ik Nancy en Jack apart staan van de rest, ze hadden van telefoon gewisseld zag ik. Volgens mij geven ze elkaar hun nummer! Ik hoop niet dat dit uit de hand gaat lopen. Ik keek om en zag dat er iemand aan kwam lopen. Oh nee, als dit maar goed af loopt, want de persoon die aan kwam lopen is......

==================================================================================
Alweer een nieuw hoofdstuk vandaag! Ik had zo veel inspiratie dat k t kwijt moest lol.

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu