YAZAR | KARAKTERLERİN VEDASI

114 7 5
                                    

Kuzey KIRCALI: Bir kamera delisi olarak, gözü hiçbir şey görmeyen biriydim. Bu hikayenin yalnızca bir kısmında da bulunmuş olsam Lara'ya, Beria ve beni tanıştırdığı için teşekkür etmeliyim. Lara, aşkı bulmamda bana yardım ettiğin için teşekkür ederim. Kuzey Kırcalı olarak bu hikayede bana eşlik eden herkese teşekkür ederim. İleride fırsatımız olursa çokça fotoğraflarınızı çekeceğim. Kendinize iyi bakın!

Beria ERÇİL: Korkak bir Youtube karakteri olarak o helikoptere adım attığım gün kötü şeyler olacağını hissetmiştim. Ama o kötü şeyler olmasaydı şu anda yaşadığım onca mutluluğu yaşamıyor olacaktım değil mi? Şimdi durup geriye baktığımda yaşadığım onca acıya şükürler olsun. Beni böyle güzel arkadaşlıklarla buluşturan o kötü anıya teşekkür ederim. Beria Erçil'i iyi bir kız olarak hatırlayın! Ve lütfen beni unutmayın, üzülürüm. Her zaman güzel anılar kazanmanız dileğiyle, hoşça kalın!

Agah ULUHAN: O gün, o helikopter o adaya düştüğünde bir daha asla gülemeyeceğimi sanmıştım. Ama şu anda eski hayatımdaki benden daha fazla gülüyorum. Millet, acı size her zaman mutsuz sonlar getirmez. Hayatınızdaki en büyük mutlulukları, en büyük acıları yaşadıktan sonra bulursunuz. Asla pes etmeyin ve ne yaşarsanız yaşayın, o zorluğun sonunda kazanacağınız mutluluğu düşünün. Mutlu olun, biz öyle olacağız.

Sare EFDAL: Hadi oturup doğruları konuşalım, ilk gün beni hiç sevmediniz değil mi? Evet yeni tanıştığım herkes böyle söyler. Ama umarım şu anda beni hatırladığınızda, yüzünüzde ufak bir gülümseme oluşuyordur. Siz bilmeyip, görmüyor olsanız da biz hep bir yerlerde mutlu olarak yaşayacağız. Sizin sayenizde. Hepinize teşekkürler!

Arsu ILGIT: Hayır ağlamıyorum, gözüme vedalar kaçtı... Her şeyi özleyeceğim. Adada kafama kakasını yapan kuşu bile özleyeceğim. Ama en çokta, sizin özleyeceğiniz gibi Sarp'la atışmalarımı özleyeceğim. Gerçi bir dakika, ben Sarp'la hala tartışabilirim. Vedalar buna engel değil, değil mi? Size teşekkür ettikten sonra Sarp'la atışmalarımıza devam etmeye gideceğim. Tek fark siz bunu görmüyor, sadece hissediyor olacaksınız. Hepinize teşekkür ederim. Hayatınızda her zaman sizi güldürebilecek olan Sarp'lar olması dileğiyle.

Sarp GEDİZ: Bana buraya bir şeyler söylemem gerektiğini anlattılar ama hiçbir şey anlamadım. Bir Sarp Gediz kolay kolay yetişmediği gibi kolay kolay da yok olmuyor. Beni insanların kafasından silmek biraz uzun olacaktır. Arkadaşlar, ne zaman moraliniz bozuksa beni hatırlayın ve üç kişi el ele tutuşup SARP diye bağırın. Yanınıza espri yapmaya geleceğim ve sizi güldüreceğim. Bundan sonra bir şeyler devam etmeyecek olsa da sizi ve Arsu'yu her zaman güldüreceğim. Neyse, ben Arsu'ya sataşmaya gideyim. Arsu, umarım hayatınıza Sarp gibi biri girer demiş. O zaman ben de tekrarlayayım; hayatınıza Arsu'ya sahip olan bir Sarp girmesi dileğiyle.

Asaf AREL: Sarp'ın onca egolu konuşmalarından sonra burada bulunmak canımı sıksa da sizlere en çok değer veren kişi olarak bu vedayı yapmalıyım. Başından beri Asaf'ın ve diğerlerinin yanında olduğunuz için teşekkür ederim. Artık yanınızda olmayacak olsam da sizi hep koruyacağım. Lara'yı koruduğum gibi. Sizi hep seveceğim. Lara'yı sevdiğim gibi. Başınıza ne gelirse gelsin hep mutlu olmayı bilin. Lara'ı seven Asaf gibi. Çok belli edemesem de adaya düştüğüm ilk gün gerçekten mutluydum. Çünkü o adada Lara vardı. Ve eğer o adaya düşmeseydim sizinle de tanışamayacaktık değil mi? Aşkı nerede, ne zaman bulacağınızı bilemezsiniz. Siz onu bulamasanız da, meraklanmayın; o sizi bulacaktır.

Lara GİRAY: Bir bulutun gökyüzünden akıp gittiği gibi zamanda bizim üzerimizden akıp gitti. Aylar süren bu maceranın ardından sona geldiğimizi görmek beni biraz üzüyor. Başından beri, hüzünlerime, mutluluğuma, heyecanıma, korkuma, hatta ilk defa aşık olmama şahit olduğunuz için teşekkür ederim. Her başlangıcın bir sonu vardır ama önemli olan o sonda neler kazandıklarımızdır. Ben bu sonda birçok şey kazandım. Beni çok seven onca arkadaş, beni çok seven bir adam ve sizleri kazandım. Lara nasıldı, güçlü müydü, aptal mıydı, ya da çok mu mükemmeldi bilmiyorum ama ben Lara olarak o adaya düştüğüm için hep mutlu oldum. Onca ağlayış ve gülüşe katlandığınız için teşekkür ederim. Kuş cıvıltılarının eşsiz melodisi, rüzgarın şefkatli esintisi hep sizinle olsun! Sizi seviyorum ve tabi Asaf'ı da...

Barlas MACİT: Beni burada gördüğünüz için şaşırdınız değil mi? Belki bir kaçınız içinden bana nefretlerini kusuyor, sövüyor ve sinirleniyor. Kendime ne demeliyim? Barlas Macit ya da Macit Barlas? Siz beni Barlas olarak tanıdığınıza göre Barlas olarak size veda edeceğim. Gerçi size çoktan veda ettim değil mi? Ölü birinin bir kez daha veda etmesi abes kaçar. Yaptığım her şey için çoktan özür dilemiş olsam da bir kez daha özür dilerim. Ama tüm bunları yapmamış olsaydım belki diğerleri şimdi birbirlerinden habersiz, farklı mutsuzlukla boğuşuyor olacaktı. Yaptığım şeyi desteklemiyorum ama onlara birbirlerini kazandırdığım için mutluyum. Hayatta hep iyi insanlarla karşılaşın ve unutmadan; her önünüze gelen helikoptere binmeyin...



Ve son olarak bu hikayenin yazarı ben; roollbe. Gerçek adımı kimsenin bilmediğini düşünerek ve bilen olsa dahi gerçek adımı söylemeyerek bu hikayenin noktasını son kez koyuyorum. Bundan sonra neler olacağı konusunda bir fikrim yok ama bende karakterlerim gibi en başta sizlere teşekkür ederim. Bir avuç insan kadar bile değildik ama kocaman kalabalıkta bu hikayedeki yorumların samimiyetini belki de böyle hissedemeyecektim. Size ve bu hikayeyi oluşturan karakterlerime teşekkür ederim. Onlar benim kafamda her zaman yaşıyor olacak umarım sizinde öyle olur. Hayallere ulaşmak kolay değildir, belki hayallerime ulaşamayacağım ama yine olsa, yine bu kitabı yazar ve bu platformda yayımlardım.

Final sizi tatmin etti mi, kitap hakkında hayal kırıklığına mı uğradınız kestiremiyorum ama kötü de yazıyor olsam, iyi de yazıyor olsam burada olanlara çokça teşekkür ederim. Kim bilir belki bir gün hepinizle tanışırız? Zaten kitabı düzenlemeye alacağım, bir süre daha buralarda dolanıp öyle gideceğim.

Hayata ne kadar kötü başlasanız da, hayat size ne kadar kötü davransa da önemli değil. Bundan yıllar sonra hiçbir şeyi hatırlamıyor olacaksınız. Çünkü her şey değişir. Acılar bile. Ne olursa olsun her zaman güçlü olun. Savaşın ve karşınıza çıkan acılara 'Ben buradayım.' diyerek karşı gelin. Acının size uğramadığı, uğrasa bile sonunda hep mutluluk getirdiği güzel hayatlar dilerim. Hepinize sonsuz teşekkürler. Sağlıcakla kalın!

                                                                                                                    ROOLLBE

KAYIP RUHLAR SİLSİLESİ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin