7

265 19 0
                                    

Z pohledu Máji

Před kinem už na nás čekali kluci.
"Holky já jsem trošku nezvózní!" řekla Mirďa. "Proč? vždyť jsme se s klukama už viděly" odpověděla Natča. "To nemyslím, ale na jakej film to jdeme?" odpověděla trochu vyděšeně Mirďa
"Ahoj holky, jak se těšíte na kino??"zeptal se Jonah když jsme přišly k nim. "A na co vlastně deme?" zeptala se Mirďa. "To je přece překvápko ne?" zasmál se Jack

V  kině jsme si posedali, jak jsme přišli. Kupodivu jsme měli zase zpoždění, protože jsme si kupovali ještě popcorn a pití.

Až když jsme se uvelebili jsem se koukla, vedle koho vlastně sedím. Nalevo seděl Jack a vedle něho Natča, pak Corbyn, Daniel, Mirďa a Jonah. to znamená že napravo je ZACH!
Film začal upozorněním na drastické a děsivé scény. Myslím, že Mirďa asi odejde z kina, protože po tomhle jsem se začala bát trochu i já.

Přišla děsivá scéna a já chytla Zacha za ruku, aniž bych si uvědomila co dělám. Rychle jsem ho za ruku zase pustila. "Neboj se, máš tu mě" usmál se na mě Zach, obejmul mě a vzal mě za ruku. Podívala jsem se na holky. Mirďa si jednou rukou zakrývala oči a druhou držela Dana. Natča se držela s Jackem za ruku a sledovala film.                                                       
Pak tam byl Jupmscare a já vyskočila a vysypala popcorn. Zach se mi začal smát a já jsem začala sbírat popcorn. Nevšimla jsem si, že Zach mi šel pomoct a když se zohýbal, tak jsem se zvedla a srazili jsme se hlavami.  Podívali jsme se navzájem do očí, když vtom uhnul pohledem na moje rty. Podíval se mi zpátky do očí a začal se přibližovat. Chvíli se mi zase zadíval na rty a spojil naše rty, začal s nimi pohybovat, jakmile jsem se vzpamatovala, co se to vlastně děje, tak jsem začala spolupracovat.

Ve filmu byla asi další lekačka, protože Mirďa zapištěla přes celý kino. Se Zachem jsme se odtrhli a podívali jsme se na sebe. "Co tam blbnete?" koukal se na nás Jack. "Ehm... nic Máje spadl popcorn."  odpověděl zaskočeně Zach. "Celá Mája" zasmála se Natča. Protočila jsem nad tím očima.
Co se to teď stalo!? Vážně jsem se se Zachem líbala!

Po kině jsme se ještě stavili pro jídlo. Jo asi jenom my po spoustě popcornu máme hlad. Na hotel jsme došli pěšky.
"Holky nechcete jít ještě k nám?" nabídl nám Jonah, když nás doprovodili do pokoje. "Jo klidně, kolik je hodin?" zeptala Natča.
"Teprve... Půl dvanáctý" odpověděl ji Jack. "Teprv?!" vykřikla Mirďa.
"Ale, holky notaak..." koukl se na nás Zach tím nejroztomilejší pohledem, který jsme kdy viděla.
"Tak jo, ale jenom na chvilku" souhlasili jsem nakonec.

"A... Co budeme dělat?" zeptala jsem se když jsme přišli k nim na pokoj.
"Jako já bych o něčem věděl" řekl Zach a šibalsky se usmál.
"Ty seš úchyl, na holky musíš pomalu!" zasmál se Corbyn. "Ty dva debily neřešte, co kdyby jsme si zahráli flašku?" zeptal se Daniel.
"Tak, jo" řekli jsme nejistě.

Sedli jsme si na zem do kroužku.
První točil Dan, protože to byl jeho nápad. Padlo to na Corbyna. "Corbyne, pravda nebo úkol?"
"Úkol" odpověděl corbyn, Dan se na něho s úsměvem podíval. "Začneme trochu zlehka. Sundej si tričko!" Corbyn si sundal tričko a všechny jsme žasly nad jeho dokonalým tělem. Kluci si toho všimli a propalovali ho pohledem. "Dobrý už si ho můžeš zase oblíct" řekl nepříjemně Jack a koukl se na Natču, která se tomu smála jak praštěná.

Potom padlo dalších několik docela nezajímavych otázek a úkolů. Na řadě byl Zach a flaška padla na Jacka. "Jacku, Pravda nebo Úkol"
"Úkol" odpověděl nejistě Jack. "Vyber si nějakou holku, se kterou půjdeš na sedm minut do skříně a můžete tam dělat co chcete." šibalsky se koukl Zach na Jacka.
"Ehm... Naty..." vykoktal Jack a vstal. Natča se přestala smát a koukla se na nás. Já a Mirďa jsme se jen usmály a popohnaly ji.

Z pohledu Natči

"Ehm... Naty..." vykoktal Jack a vstal.
Když Jack vyslovil moje jméno tak mi začalo mega tlouct srdce. Koukla jsem se na holky a ty je jen usmály a popoháněly mě.
Vstala jsme a šla za Jackem, chytil mě za ruku a vedl mě někam do pokoje.
Ve vedlejším pokoji, byla velká skříň. Jack vzal mobil a pustil stopky.

"Co budeme dělat?" zeptal se Jack po asi minutě ticha. "Já nev" nestihla jsem to doříc, protože mě přitiskl na stěnu skříně a spojil naše rty. Myslela jsem si, že to byl jenom dlouhý polibek. On potom začal se svými rty pohybovat, nejistě jsem spolupracovala. Ruce jsem si obmotola kolem jeho krku a prohrabovala mu jeho úžasný vlasy. On si dal ruce pod můj zadek a já na něj vyskočila.
Najednou se otevřely dveře od pokoje a někdo do nich vešel. Rychle jsem seskočila z Jacka. Otevřela se skříň a tam stál Jonah "Už to je osm minut, co tady děláte?" zeptal se a přejel nás pohledem. "Nic moc, jenom... Nic" vykoktal Jack. Jenom jsem se tomu zasmála a šla s ním zpátky do pokoje.

*********************

Omlouváme se, že dlouho nevyšla další část. Teď už budou vycházet pravidelně. Doufáme že se vám líbila ❤️❤️😂

Proč zrovna my?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat