Siralomház

6 0 0
                                    

Ahogy vonulsz végig a folyosón az őrök kíséretében, elmélkedsz.

Az utolsó óráidban mit tennél? Elköszönnél a szeretteidtől? Nem. Nem teheted, hiszen alig egy hete, hogy megölted őket. Visszamennél az időben, hogy meggátold tetted? Nem. Nem tennéd, hiszen okkal tetted. A hangok azt mondták, a fejedben, hogy tedd meg, Te meg hallgattál rájuk. Nem szerettek téged. Csak magaddal törődtél. Nem gondoltál arra, hogy ezzel pont csak magadnak ártasz? Híres akartál lenni. Bekerülni a hírekbe, és az újságokba. Mindig erre vágytál. Sikerült. Bekerültél. De milyen áron? Azt mondod, hogy akkor is megérte? Nem baj. A többiek csak gátoltak, szánt szándékkal álltak az utadban? Csak te hiszed ezt. Elérhetetlen vágyálmokat kergettél. Ők nem nézhették tétlenül, ahogy szépen lassan összeomlasz. Elbúcsúznál a szerelmedtől? Nem. Neked sose volt olyan. Rájöttél, hogy nincs helyed a világban? Hogy ilyen szennyek minek születnek meg? Talán igazad van. Ha meg sem születsz, akkor ez az egész meg sem történik. Anyádat okolod, hogy miért nem szabadult meg tőled akkor, amikor még megtehette. Vele ezért végeztél. A bátyád, aki mindig bántott? Azért tette, hogy az életre neveljen. Hogy megtanítsa neked, anyáék nem lesznek ott mindig. De te nem fogtad fel. Megölted, mert azt hitted, azért csinálja ezt, hogy fájdalmat okozzon neked. Nem gondoltál bele abba, hogy csak jót akar neked? Nem. Te nem ilyen vagy. Forrófejű. Apád is ezt mondta neked, amikor megverted a húgodat. Hogy forrófejű vagy, és hogy igazán visszafoghatnád magad, mert ilyeneknek nincs semmi keresnivalója ebben a családban. Te csak ezt hallottad meg? Hogy nincs helyed köztük? Vele ezért végeztél. A húgodat megölted, mert ő kapta a legtöbb figyelmet, hiszen még kicsi és aranyos volt. Nem kaptál elég figyelmet. Megölted hát őt is.

Mosolyogva vonulsz végig a folyosón, melletted az őrök battyognak. Undorodva pillantanak rád. Beültetnek a villamosszékbe, de TE még mindig vigyorogsz. Ha sokáig néznek, akkor megijednek tőled. A pap megpróbál feloldozni a bűneid alól, de te szembe köpöd. Ő dühösen arcon csap, majd kimegy a teremből. Az őr még egyszer utoljára rád pillant. Lemondóan megrázza a fejét, majd meghúzza az indító kart.

TótágasWhere stories live. Discover now