Nem rég üzenetem érkezett facebookon. Egy videó volt. Az egyik haverom küldte. Már ezerszer megmondtam neki, hogy nekem ne küldözgessen ilyeneket. Egy körlevél volt. A szövegben ez állt:
„Miranda vagyok. 8 éves. Valakik megöltek egy internetes posztom miatt. Bosszút esküdtem, míg haldokoltam. Megfogadtam, hogy körlevél formájában fogok vadászni a gyilkosaimra, egészen addig, amíg meg nem találom őket. Lehet, hogy pont a te ismerőseid között vannak. Küld el ezt az üzenetet, és a videót 25 embernek, különben éjfél előtt nyolc perccel az ágyad mellett fogok állni egy baltával, és feldarabollak. Nézd meg a videót, és KÜLD TOVÁBB!"
Nem hittem benne, de mivel egy igen kíváncsi természetű srác vagyok, megtekintettem a videót.
Elég sötét helyen volt felállítva a kamera. Alig láttam valamit, de aztán az egyik pillanatban felkapcsolták a lámpát. Valószínűleg egy pincében lehettek. A szoba közepén egy asztal volt, azon kikötözve egy szőke kislány. Nem lehetett több nyolc évesnél. Elég kis fiatal volt. Rajta kívül még ketten voltak a szobában. A csávó, amelyik a kamerát fogta, és egy másik. A férfi megjelent, és egy kést döfött a kislány tenyerébe. Nagyon közelről lett mutatva, látszott rajta, hogy igazi az egész. Lány hangosan sírt, üvöltött, de a férfit ez nem hatotta meg. Sőt, épp ellenkezőleg. Ingerelte a pasit. Felizgatta a lány keserves sírása. Ismét oda lépett, és a bal szemébe döfte a kést. Megismételte a mozzanatot, csak most a jobb szem következett. A kislány sírt, szenvedett, segítségért kiabált. Úgy látszott, hogy az alak megunta a játékot, oda sétált az áldozathoz, majd a kést izomból belevágta a lány gyomrába, majd felrántotta egészen a nyakáig. A beleket kifordította a földre, majd a szívét is kitépte. Ebbe a szervbe bele is harapott. Marcangolta, mint egy kutya.
A következő képkockáktól teljesen felfordult a gyomrom.
A férfi beleürítette béltartalmát a lány felnyitott testébe, majd beleszórt még valamit. Összevarrta a testet, majd lelocsolta benzinnel és meggyújtotta.
Nem bírtam tovább. Ennyi volt. Mindig is azt hittem, hogy én egy erős gyomrú srác vagyok, de ez már teljesen betett nekem. Kirohantam a mosdóba, és telehánytam a WC kagylót. Egy alapos szájöblögetés után visszamentem a szobámba. Kitöröltem a videót, és az üzenetet is egyaránt. A gépem valami vírust kaphatott az üzenettől, mert hirtelen a képernyő elkékült, számokat irt ki, majd kikapcsolt és kigyulladt. Eloltottam a tüzet, kidobtam a szemétbe, szétkáromkodtam a világot, majd egy jó forró zuhany után lefeküdtem aludni. Éjjel valamikor éjfél előtt egy furcsa zajra ébredtem. Felkeltem, és körülnéztem. Az ágyam mellett állt. Igen Ő volt. Miranda állt az ágyam mellett, és egy baltát szorongatott a kezében.
„Mondtam, hogy küldd tovább!"
Az utolsó, amire emlékszem az, hogy Miranda belevágja a jobb karomba a fejszét, és szépen lassan minden egyes végtagomat elválasztotta a testemtől. Meghaltam.
„Ez egy körüzenet. Mindenki figyelmét fel szeretném hívni az ilyen körlevelekre. Ne szakítsd meg a láncot, küldd el 15 embernek, mert ha nem, akkor éjszaka ott fogok állni az ágyad mellett, és kibelezlek!"