Heyy selam bebelaclarım :)
2k olmuşuz bu gerçekten süper bir okuyucu kitlesi ve en iyiside hızlı bir şekilde artıyor oluşumuz yani kısacası HARİKASINIZ. ❤️
Ayrıca herkesin bildiği gibi kitabın ismini değiştirdim..
Artık bad girl yerine Mrs. Egoist oldu umarım beğenmişsinizdir isim için bana yardımcı olan
aybuke karaoğluna çok teşekkürler seviliyosun bebelacım ❤️
Herneyse bölümün gelmesi biraz uzun sürdü ama size dediğim gibi bugün getirdim umarım beğenirsiniz.. Ve unutmadan söylemek istiyorum barbara başka bir kitab karakteridir şuanda 4 bölümü yayınlanmış bir kitap. bazı bölümlerde hikayemizi birleştirmeyi düşünüyoruz burdaki konuşma metnini zeynep katan yani bad life yazarı barbara karakterinin yaratıcısı 10.bölümde bu konuşmayı kullanıcak.. bilginiz olsun istedim umarım beğenirsiniz bebelaclarım :)
Bu sırada etrafı inceleme fırsatınıda yakalamıştım. Etrafa dalmış gözlerimi büyük bir gürültüden sonra yerde buldum.
"SİKTİR!!!"diye bağırdım. Bağırdım çünkü birisine çarpmıştım ve ikimizde şuan yerde yığılı durumdaydık.
Şuan yüz üstü yerde yatıyorum..
Önüme çıkan ahmak her kimse bunu göz göre göre yapmış olmalı.!
Yolun ortasında kaykay süren bir kızı göremiyecek kadar aptal bir ahmağı hangi ahmak doğurdu?!
Kafamı kaldırıp popomun üzerine oturdum ve dizlerimi ovaladım.
"İyimisin?!"diye sordu yüzüne bile bakmadığım çocuk. Ah tabi çok iyiyim sadece bir ahmak önüme çıkıp beni yere düşürdü.
Cevap vermeye tenezzür etmeden ayağa kalkıp bu seferde saçlarımı düzelttim.
Yere eğilip kaykayımı ters dönmüş halinden kurtarıp tekerleklerin üzerinde durmasını sağladım. Daha sonra bana carpan ahmağa döndüm. Bu çocuğu tanımıyordum ama yeşil gözleri gerçekten göz alıcıydı ama ne biliyormusunuz bu benim hiç umrumda değil.
"Ölmek istiyor olabilirsin ama benden ve kaykayımdan uzak dur!!"dedim sinirlendiğimi belli etmemeye çalışarak ama gerçekten bu hiç kolay değildi çünkü karşımda durmuş birde iyimisin diyor. Bu los angelesin sorunu ne? Nezamandan beri ahmaklarla dolu?!
Bana doğru elini uzatıp elini sıkmamı bekliyordu ne yani burda bana 'pekala senin önüne atlayıp yere düşmene neden olmuş olabilirim ama tanışabiliriz'mi demeye çalışıyordu?
Eline bakıp küçümseyen bir bakış attıktan sonra yüzüne bakıp yüz hatlarını biraz inceledim. Tamam belki biraz yakışıklıydı ama sadece birazcık. Bu tarzda bir tanışmada çok fazla iyimser olamıyorum açıkçası.
"Tanışabiliriz?"diye elini iyicene gözüme soktu. Hayır bu kadar yüssüz birinin ismi ne merak ettim?!
Yüzüne doğru bakıp küçük bir kahkaha attım "bana aşık olma yeter"dedim ve kaykayıma binip 3 kere ayağımı yere sürtüp iki ayağımıda kaykaya koyup ilerlemeye başladım.
Eminim şuan arkamdan şaşkın bir şekilde bakıyordur hatta nekadar egoist birisi olduğumu falan düşünüyordur..
Birazdaha ilerledikten sonra sahile geldiğimi farkettim.
Buna hafifce bir sevindim ama daha sonra bikinimi çıkarttığımı hatırlayıp aptalca mutluluğuma son verdim.
Bikinimi giymediğim için buranın tadını çıkartamıcak değilim. Kaykayımı İlerdeki gösterişli kafenin önüne doğru sürüp kaykayı kolumun altına koydum ve içeri girdim sanırım kafenin adı bad lifeydi (bu arada BAD LİFE hikayesini okumanızı tafsiye ederim kütüphanemde var) içeri girdikden sonra boş bir masa bulup oturdum bir milk shake söyleyip gelmesini bekledim yaklaşık 5 dakika sonra milk shake geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Egoist♔
JugendliteraturKARŞI KOYULAMAYAN BİR KIZ VE KARŞI KOYAMAYAN BİR ÇOCUK..