מיה

1.1K 97 1
                                    

"למרות מה שאת חושבת, אנג'ל יודעת על מה היא מדברת ואת צריכה להקשיב לה," ג'קסון אומר ואני מגלגלת את עיניי.

"כן מה שתגיד אמא," אני אומרת בכעס.

הוא נאנח עמוקות. "את כזאת כאב בתחת, את לא יכולה פשוט להקשיב ולהיות נחמדה פעם אחת?"

אני מכווצת את עיניי עם נהמה קטנה. "אני אנסה להיות נחמדה כל עוד אתה תעזוב אותי בשקט, אתה ממש מתחיל לעלות על העצבים שלי."

הוא מגלגל את עיניו מעט. "בסדר, עכשיו תפסיקי לריב עם אנג'ל, הדבר האחרון שאני רוצה זה להפריד בין שתיכן שוב."

אני מהנהנת בראשי ומחייכת עד שהוא עוזב, מגלגלת את עיניי ומקללת מתחת לנשימתי. אנג'ל עזבה לפני מספר דקות כך שאלה רק טיילור ואני בסלון.

"את רוצה לשחק משחק?" היא אומרת לפתע בקול עמוק.

אני צוחקת, מטלטלת את ראשי. "את כזאת חנונית," אני ממלמלת.

היא מזעיפה את פניה לעברי. "נו באמת, אני יודעת שאת אהבת את הסרט הזה. בני אנוש מחשיבים אותו כקלאסיקה."

"כן אבל בני אנוש הם מוזרים, את לא יכולה באמת להשתמש בהם כסיבה ברת תוקף לשום דבר."

"אלים מיה, את יכולה פשוט להביא את התחת שלך לכאן?" היא גונחת, מחווה על המקום בספה לצידה.

אני מצחקקת ומתיישבת לידה, לוקחת את השלט הרחוק מהשולחן. "מה אנחנו משחקות?" אני שואלת.

"לא אכפת לי כל עוד זה לא אחד ממשחקי הספורט של אחיך, תמיד הייתי גרועה באלו."

"כן ג'קס מדהים בהם אבל גרוע בכל השאר. אני חושבת שיש משחק זומבים או משהו כזה שם," אני ממלמלת. "מה את רוצה לאכול? פיצה או אוכל סיני?"

"פיצה, אכלתי סיני אתמול," היא אומרת.

מייקל אתה יכול להביא לטיי ולי פיצה? אני מבקשת מהשלישי בפיקוד של הוריי בטלפתיה.

למה את תמיד גורמת לי לעשות סידורים בשבילך? יש לי עבודה לעשות, את יודעת? הוא גונח.

בסדר אני מצטערת. אתה עסוק כרגע? אני שואלת בקול מתוק.

למען האמת כן, אני מתכנן את לוח הזמנים לאימונים של החיילים, הוא אומר בלעג.

אני נוחרת. בולשיט. אתה לגמרי משקר, כולם יודעים שזאת העבודה של זלה.

הוא נוהם. לעזאזל, בסדר, אני אביא לכן פיצה, הוא רוטן.

אני מגלגלת את עיניי, חיוך קטן על שפתיי. "אני נשבעת שמייקל הוא כזה שקרן גרוע," אני ממלמלת.

"כן רק טיפה," טיילור מצחקקת. היא מסתובבת כך שהיא נחה על משענת היד של הספה ודוחפת את רגליה מתחת לרגליי.

יעוד המלכה • Mate To The QueenWhere stories live. Discover now