Kako si lijep...

2.4K 73 0
                                    

Upravo sam se sjetio jedne stvari koju novac ne može kupiti. Tvoj osmijeh

Otišla sam na kafu s drugaricom poslije Alexinog naređenja u jedan elitniji kafic u gradu. Isla sam kao po običaju s Ivonom na " dan kafu". Tako zovemo našu kafu jer kad sjednemo prepričavamo jedna drugoj sta se desilo za citav dan i za protekle dane ako se nismo viđale. Ivona je već sjedila i čekala me. Nisma ni uspjela sjesti, a ona je već izvalila trostruke oci na mene u znak da pričam sta se desilo. Sjela sam i otpočela kafu koju je ona već naručila u moje ime da ne gubimo vrijeme.

Ivona:" slusam Drugarice moja"
Ja:" eh ovako. Danas sam imala znaš onaj ispit za četvrtu godinu. Isla sam ujutro na trcanje jer sam imala vremena. Otrčala sam dva kruga i po povratku ja vidim neko Bogme lijep sjedi u onoj basti znaš, eh ja se približavam trčeći kad ono fucking Alex. Usla sam u bastu kao da se pozdravim i to. On mi je privukao stolicu i sjela sam krenuo je s onom klasik pričom jesi sretna sto sam ja taj zgodni, ovo ono. I ja ga sta ću pitam kao gdje si bio one noći. Kaže bio sam kuci ovo ono i ja mu sve kazem ono kao a uhvati si Benju za vrat ovo ono i on se iznervirao vidno. Kaže kao jel ti stvarno mislis da je on slučajno u tom klubu bio, slučajno upao u tuču i to, skloni se od njega, nemoj biti pored njega i to. Sreća došao mu je ovaj jedan poslovni partner i ja sam ustala odmah. Taj lik mi poljubi ruku a ja samo vidim Alex steže obje pesnice. Istrčim ja brže bolje kako znam. Eh sad drugo iznenađenje. Tuširam se ja i neko zvoni na vrata ja mislim poštar pa mama otvori vrata. Odem ja obučem se i izađem kad ono mama pije kafu jebo te s Benjom. Ja ono kao jebo te sta je ovo, kakav je ovo predstava. Oni kahvenišu kao. Kaže mama on sin od onih Andersonovih jbt i kao došao da ostavi nesto jer su oni odselili i da je on novi. Ja ono kao stojim jbt sta i kao sta ću sjednem na kafu i ja. I na kraju on ide na ispit kad i ja i mama znaš nju ludacu kao pa idite zajedno i ja s njim"

Ivona:" curooo jbt"
Ja:" slušaj. I mi stignemo i krenemo prema ulazu i.."

Ivona:" stano curo curo sta voziii??"
Ja:"a glupaco audi, Haj sad šuti. Ja uletim prije njega u salu i dolazi mi poruka od Alexe. Napiso kao danas si u drugačijem stilu, kloni se Benje, tako nesto pokazat ću ti. Ja iskulirm to bezveze. Napisao mi je da ne izlazim sa Benjom jer će me cekat kao ispred. Ja pokušam izjuriti al ništa od toga. Sjednem s Alexom u kafic onaj pored i on mi krene pricu s Benjom kao sta radiš s njim, kloni ga se i kazem mu da je porodični prijatelj i da je jutros bio na kafi ali ja nisam znala. Drugarice moja kad je taj lik poludio uzas. Izašao je iz kafića ono uzas i et"

Ivona:" joj sta ti bi od života svega mi. Gdje je otisa poslije kafića to drugi put"

Ja:" ne znam bijesan je izjurio"
Ivona:" Sofija, jesi možda pomislila da je otišao do Benje tako ljut?"!

Ja:" ne, zašto bi išao ko Benj.... fuckk ma ne bi"
Ivona:" ne znam znam da je Alex opasan lik, mislim ono opasno dobar. Šalim se ali nazovi Benju"

Ja:" upravu si" nazvala sam ga al se nije javljo
Ja:" ne javlja se sigurno je zauzet"
Ivona:" da totalno s Alexom"
Ja:" samo se ne javlja, nije isključen, Haj ne smaraj vise Nek rjese samo briga me"

Ivona:" ma ja to su samo dva zmiska tijela,da"

(...)
Sjela sam na hladan beton. Odmah do njega.
Ja:" kako si lijep...🔜

Nadam se da vam se svidio ovaj dio. Sljedeći dio još zanimljiviji. Ko je lijep? Gdje je Sofija otišla? Ljubim vasss💕😘

Neodoljiva ponuda(Sezona 1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora