Daliesya berjalan dengan lemah gemalainya😳😳..Yeke?
Tak lah..
Dia jalan macam nak terkoyak kain sekolah😂😂.Macam apa entah.Langkah luas nak mampus. Macam tak de hari esok dah.
Apalah budak zaman sekarang.....
Haihh..
Entah ade ke tak orang nak buat menantu. Kalau tak de, membujang sampai tua la kau..
"Daliesya"panggil seseorang.
Daliesya berpaling ke belakang untuk melihat gerangan yang memanggil namanya. Almaklumlah dia ni bukan jenis yang cam suara orang. Bengap kan? Hehehe😂..
Daliesya mengeluh sebaik saja berpaling...
Yahh..
Dia lagi? Penghancur mood betul lah. 😡
Yess.. Lelaki tu! Haras Naufal! Again and again.
"Kau nak apa lagi, tiang? "Soal Daliesya. Nampak sangat tak nak layan si Haras tuh. Maluii..
"Tiang kau panggil aku?! Dasar mangkuk pendek! "Balas Haras kepada Daliesya. Sedap dia jer nak panggil orang tiang. Aku yang hensem kan main digelarnya tiang?
Wth?!! Huhh..
"Hoi!! Aku paling pantang orang sebut pasal ketinggian aku tau. Owhh... Mentang-mentang ko tinggi, ko nak hina aku yang pendek ni?! "Marah Daliesya. Entah kenapa dia rasa sentap dengan ayat Haras tu . Dia tengah stress sekarang ni. Macam-macam perkara yang bermain difikirannya. Rasa macam tak de mood nak gaduh.
Betina ni apasal aku cakap dia mangkuk pendek jer. Sentap kan main.
"Kau asal? Period ek? Kau yang start panggil aku tiang, mangkuk! "Balas Haras dengan kuat.Tidak dihiraukan pandangan pelajar yang lalu lalang. Aku pun boleh sentap gak tau.. Jangan cabar aku Daliesya!
Ramai pelajar yang memandang ke arahnya. Tapi mereka berdua stay bergaduh.
Haihh..
Dasar muka tembok betul. Aku gayang karang kang..
"Kau masih berhutang dengan aku! "Kata Haras keras. Seolah-olah pencakapannya itu bukan hanya ayat kosong.
"Kau pun ada hutang dengan aku! "Jawab Daliesya selamba. Dia menjeling Haras dengan pandangan tajam. Macam nak terkam you.. Hehehe😂..
Eee.. Pompuan ni... Aku gayang karang kang. Asal la dia boleh wujud kat muka bumi ni?
"Kau akan terima akibat sebab lawan kata-kata Haras Naufal! "Keras saja bunyi percakapan Naufal.
Pelajar disekeliling mula berbisik-bisik..
Eleh.... Membawang lagi la tu.. Nasib..
Makcik bawang pun tak macam diorang tau. Apa nak jadilah dengan budak zaman sekarang.. Dulu makcik pakcik bawang..
Sekarang???
Sekarang dah maju.. Anak-anak bawang pun dah wujud...
Hahaha..
Okey..
Hambar sangat😅... Macam-macam la..
Insaflah..
Dari duk membawang tu.. Baik makan..
Hehehe..
Bisa bikin gue kenyang sihh..aku emangnya suka bangat makan-makan ni.. Lebih baik aku makan dari aku membawang. Enggak ada faedahnya..
Aishh..
Cam mana boleh keluak bahasa ni pulak??Cheq tak segak kut..
Aduihh la ho...Abis tubik serbo serbi bahaso... Betul ke dok, tahu tu..
Pakat royak ikuk dae jah.Okey..
Jangan lari topik.Balik kepada cerita...
"huhh..DIC? "Daliesya merengus kuat. Daliesya hampir menghamburkan tawanya kerana melihat muka bingung Haras.
Geram! Dahlah dia ni comel betul.. Rasa nak gigit jer.. Eee.
Ehhh..
Daliesya wakeup.. Kau dah kenapa?
Adui.. Masalah betul...
Siot..
Tak cukup Mamat ni gile, aku pun nak gile jugak ke? Pabo yah..(bodoh dlm bahasa korea.)
"Ha'ah? "Soalnya pelik. Yela.. Seumur hidupnya, mana pernah dia dengar perkataan DIC ni.. Dari mana la betina ni belajar. Haiyoo..
"Do. I. Care. "Balas Daliesya sambil ketawa. Semakin bertambah kerutan di dahi Haras..
Oh goshh..
He cute ..Damn it..
Yahhh...kau tak boleh tergoda.. Kuatkan iman.. Kau tak boleh kalah..
Fighting!!! 💪
Tanpa menunggu balasan daripada Haras, Daliesya pergi meninggalkan tempat tersebut. Haras yang masih terpinga-pinga, ditinggalkan.
Yahhh... Jahanam punya pompuan. Jelekss..
'Ouwhhh.. Tak per. Kau tunggu la nasib kau pompuan! '
_ _ _ _ _~~~~~~~~~~~~~~_ _ _ _ _
Jeng jeng jeng.. Apa yang haras akan buat? Korang rasa?
Sorry for waiting guys. Pereksa nak dekat😩, so kene study.. Malasnya😙ishh... X baik malas2..but don't worry.. Sis tetap akan update secepat mungkin.. Support la skit.. Elehhh.. Ni yang lemah semangat ni.
Perhatian!!! 🔉
Tapi sis nak cakap kat sini.. Kalau korang tak minat, sis malas nak sambung..
ye la..
penat2 buat tapi orang tak minat..buat letih jer... So please comment🙏.. Sapa yang nak sis sambung boleh cakap👌..Don't worry,sis tak makan orang😋..sis makan nasi😉..setakat ni tak de lagi tanda-tanda nak jadi vampire😨..hehehe.gurau😂..
YOU ARE READING
I Love You , Gangster♥
RomanceDaliesya Qamilia, seorang yang ceria dan aktif. Tetapi apabila berlaku tragedi ,dirinya berubah 100%. dia menjadi seorang yang pendiam. Hatinya beku. Dia tidak mudah percaya kan orang lain. Tapi satu hari... "Memang ada kene mengena dengan aku...