Kiedy otworzyłam oczy poczułam ciepło na mojej prawej ręce. Był to Noah trzymający mnie za rękę. Zawołał lekarza, który zapytał czy cokolwiek pamiętam i jak się czuje, oraz czy coś mnie boli. Kiedy odpowiedziałam na te pytania spojrzałam na swoje ręce. Przypomniała mi się sytuacja z Lee i od razu z moich oczu zaczęły płynąć łzy. Zapytałam Noah czy Lee wie o tym. Odpowiedział mi, że Lee nie ma... Zapytałam go dlaczego, co się stało? Powiedział mi, że Lee popełnił samobójstwo. Byłam załamana, zaczęłam płakać, i właśnie w tym momencie wstałam z łóżka chwyciłam za jakieś tabletki i ze swoich ostatnich sił pobiegłam do toalety. Zakluczyłam się, wsypałam tabletek w garść i je zarzyłam. Znów słyszałam tylko to jak Noah płakał i krzyczał do mnie, że wszystko się ułoży, tylko abym tego nie robiła, ale było już za późno...
[Oczami Noah]
Ell!! Ell!! Nie rób tego! Proszę Cię! Kochanie! [płaczac] wszystko się ułoży! Zobaczysz! Nie rób tego!!
Biegnę po lekarza!!
[z lekarzem] wyważmy drzwi! Szybko! [zalewając się łzami]Po wywarzeniu drzwi
Nieeeeee! Ona to zrobiła!
Doktorze! Czy ona to przeżyje?! Proszę uratujcie ją! Ja... ja nie przeżyje bez niej!! Proszę uratujcie ją!!Na sali
[oczami lekarza]
Panie Noah odzyskaliśmy tętno, serce pracuje, ale dziewczyna jest w stanie krytycznym, na razie jest w śpiączce. Czy chciałby pan wejść?
[oczami Noah]
Tak!! Dziękuje panu za pomoc mam nadzieję, że Ell wyjdzie z tego...
Na sali
Kochanie..jestem przy tobie i zawsze będę! Kocham cię najmocniej na świecie! Pamiętaj o tym. Wyjdziesz z tego wierze w to!
CZYTASZ
12 życzeń
Ficção Adolescente16 letnia Elle ma wiernego przyjaciela - Lee, który ją we wszystkim wspiera. Nagle pojawia się kolejny chłopak - Noah. Czy coś się stanie? Co się wydarzy?