Elsősorban szeretnék bocsánatot kérni !
Nem így terveztem ezt a könyvet ! Hosszúra akartam és érzelmesre,de most úgy éreztem be kell fejeznem! Már nem tudtam úgy állni hozzá ahogy az elején. Tegnap este még úgy voltam vele megpróbálom ,de hajnalban gondolkoztam és sajnos nem menne.
De aggodalomra semmi ok, nem maradtok Sope nélkül !
A Hagyd,hogy tönkremenjek! c. könyvemben megtaláltok! Merőben más az a történet mint ez,de lessetek bele hátha tetszik.Köszönöm szépen a megtekintéseket ,a csillagokat és a kommenteket!🖤🖤🖤🖤
Mindennél többet jelent ! Köszönöm ,hogy vagytok nekem!Ennyi lettem volna, ide ⏬ beszúrom a levett részeket ,hátha érdekel valakit!
5,
ღ Min Yoongi ღ(Hibák előfordulhatnak)
Sűrű bocsánatkérés közepette kaptam magamra a kabátomat, majd egyenesen Hoseok után szaladtam. Én, aki sosem futott még csak busz után sem.
- Hé Hoseok ! - álltam meg lihegve mikor utólértem végre ,térdeimre támaszkodtam.
- Mi van ? - vetette oda fog hegyről ,egyenesen állva ,nekem háttal. Válla felett rám pillantva ,cöcögött egyet,majd a friss ,ropogós havat kezdte széttúrni lábával.
- Köszönöm szépen a kedvességed ! - fújtam ki magamat ,végül felegyenesedve kezdtem tanulmányozni széles vállait - Mi bajod van? Miért rohantál el ?
Válaszra sem méltatva indult neki a nagyvilágnak újból faképnél hagyva. Megölöm esküszöm megteszem!
Nagyot sóhajtottam, majd összeszedve a maradék erőmet is utána indultam.
- Értem én,hogy felétek divat taplónak lenni,de én nem ehhez vagyok szokva ! Állj már meg az isten bassza meg ! - keltem ki magamból,hisztis gyermekként dobbantva lábammal.
Forgó szélként fordult meg majd a legközelebbi háztömbök közötti részbe húzott. Ijedten néztem szemeibe ,ahogyan a falnak tolt vállaimnál fogva. Féltem ,hogy megver ,nem ezt akartam elérni ,csak a figyelmét szerettem volna megkapni. Gratulálok Min Yoongi sikerül mindig alkotnod!
Nem szólt ,a levegőt is lassan vette ezek szerint mégsem ideges. Szemeivel fogva tartotta az én barnáimat. Kisvártatva jobb kezét arcomra helyezte ,míg bal kezével tarkomra simított.
- Nálunk sem ez a módi Min ! Volt egy véleményem rólad ,de úgy látszik te is olyan vagy mint a többi . Ne játssz a húgommal mert megbánod. Mindent látok és hallok ! - kacsintott szemtelenül,kissé szorítva ujjain.
- Mire akarsz célozni ? - szisszentem fel ahogyan meghúzta pár hajszálamat.
- Láttam ahogyan kéretted magadat ,ő naív át tudod verni ,de engem nem. Miért engeded neki ,hogy összeérintse a kezeiteket ? - hajolt oylan közel ,hogy ajkaink majdnem egyesültek - Hm ?-bandzsított be,lenézve lüktető ajkaimra - Ahhoz képest ,hogy elvileg meleg vagy,szépen flörtöltél vele ! Előadtad a jó kis siratós múltad és azt hiszed attól mindenki a karjaidba omlik. Mondjuk ez remek taktika ! Sok ilyen könnyen befolyásolható lány és fiú van. Nem is vagy te olyan hülye !
- Először is - emeltem feljebb fejemet amitől ,meglepődve hökölt pár centit hátrébb - nem játszom senkivel sem. Nem vonz a húgod ,igaz gyönyörű ,de nem fogott meg úgy. Amúgyis az csak egy érintés ,nem jelent semmit !
BẠN ĐANG ĐỌC
Miattad írtam ! - Yoonseok [befejezett]
Fanfiction"- Várj ! - kiáltottam utána, mire meglepődve fordultak hátra a lánnyal - Milyen Hoseok ? -kérdeztem kétségbeesetten, tudnom kell, hogy ki ő! - Az maradjon az én titkom egyelőre ! - kacsintott, majd kilökve az ajtót kisétált rajta, elvíve magával le...