1. Vladimir a legnagyobb hatalommal rendelkező Happy gróf. Az a dolga, hogy idehozza nekem.
-De uram ez képtelenség! Tudja, hogy a Happy ország grófjával békét kötöttünk! Nem gondol bele abba, hogy pl. Én elrontom? Akkor vége van az országunknak és elvesznek mindent!
-Hmm. Őrök vigyék el az árulót!
-Mi, miért teszi ezt? Nem vagyok áruló egy igazi Junko állampolgár vagyok, MEGVÉDEM AZ ORSZÁGOT MEGVÉDEM MAGAMAT!!!- Boom, az ajtó hangosan becsapódik.
-Uram ezt, hogy vette észre? Ha egy Happy akkor valahol egy sárga pontnak kellet volna lennie!- Mondta az egyik őr gyáván.
-Mit okoskodik maga? Van jobb dolga is, mint figyelni a betolakodókat és számolni az adókat. De tudja mit? Addig marad a várban ameddig nem keres egy olyan embert aki meg tudja csinálni a munkát reklamálás nélkül.
Az őr nagyot sóhajt és elmegy, hogy megkeresse a legjobb ember ehhez a munkához.
-Őhh már 3órája keresek és semmi. Betérek ebbe a kocsmába, hátha segít valamiben.- Az őr betért a kocsmába, mindenki elhallgat és elbújik.
-Egy rövidet és egy hosszút szeretnék! Nem szeretném itt tölteni az életem idejét.
-T-tessék itt van az i-itala.
-Köszönöm! Mennyi lenne? Remélem nem...
-10 arany lenne!- Mondja a pultos.
-Ahh a mai napos nagy adószedés után már csak 30bronzom maradt.
-Ma adószedés volt? Úú basszus én nekem meg egy fityingem sincs mivel Vlad... IVANOVICS! Ivanovics mindig elszedi a pénzem.
-Ivanovics? A legszegényebb és legártalmatlanabb, legbénább gróf az egész világon?
-Őőőő... Igen, mert nagyon elszegényedett az országa é...
-Amúgy tudja-e, hogy Ivanovics a "szegénynegyed" vezetője itt Junkoniába? Nem is kapja meg a bányabért amit már 1000 éve mondott neki a MI királyunk!
-De tudja-e azt kedves uram, hogy Ivanovics lenne a legjobb vezető? Mert ő nem árulna el senkit nem hazudna senkinek, és visszahozná Junkonia 1967-es törvényeit! Mi áll a törvényünkbe? "Ha valaki nem fizeti a heti adót azt száműzetjük a szegénynegyedbe!" Ez a mi törvényünkbe van! Elrontották az országunkat egy szar hentai animéért aminek 200 évadja és 3000 része van? Erre megy el a pénzünk! Maga meg annak a HÜLYÉNEK dolgozik!!!- Háborodva mondja ezt a kisinas.
Csönd lett. Senki se mert megszólalni. Még a bárvezető se, az őr se, és a legkeményebb részeg se.
YOU ARE READING
Aloneia krónikái
AdventureEbben a történetben egy ifjú inas lát az útnak, hogy felfedezze a világuk történetét!