~Herşey Başladı~

30 4 2
                                    

Bizim mahalleye yeni taşınmışlardı. Onu gördüğüm andan aşık oldum. Sarı saçları ve kahve rengi gözleri çok dikkatimi çekti. Onu sevmiştim ama söylemeyi düşünmüyordum çünkü o beni sevmiyor olabilirdi. Herşey nasıl olucak bilmiyordum...
~Bu  Biraz  Fazla~
Bir hafta böyle baktım sadece ama o bir kere bile bakmadı bana ama benim içimde bişeyler oynuyordu. 2 hafta falan sonra bizim okulda gördüm onu ve yanında bir kız vardı. Ve işte o an. Kalbime bir bıçak saplandı. Çünkü kız onu öptü. Ve kız sonra bana baktı hemde öyle bir bakış attıki anlatamam. Daha sonra çocuğa baktım. Ve ilk defa oda bana baktı. Ve onun bakışı " aramızda bişey yok " bakışıydı. Bunu anladım. O gün ilk kez sınıfa girince yeride yoktu normal olarak. Benim yanımda boştu. Öğretmen benim yanımı gösterince yanaklarım kıpkırmızı oldu. Daha sonra teneffüs zili çalınca kendimi dışarı attım. Bir banka oturup " söylesem mi? " diye düşündüm. Sonra yanımda belirdi. Korktum ve kalktım. Elimi tutup " bekle tanışalım önce " dedi. Zorlukla oturdum. Korkuyordum. Ya anladıysa?
~Adı  Bile  Güzel~
Adın ne diye sordu bana. Bir süre düşündüm bilmiyormuş gibi. Çünkü aklım başımdan gitmişti. Sonra ona dönüp " Adım Duygu. Senin ki? " dedim. Oda " BERK " dedi. Sizcede adıda güzel değil mi?
~SÖYLESEYDİM~
Daha sonra iyice kaynaştık. Kanka gibi olduk yani. Bir gün odamda kitap okurken canım sıkıldı. Camdan bakınca Berk'i gördüm. Ve yine içim kıpırdadı. Elinde bir demet çiçek, çiçeğin üzerindede bir kart vardı. Evlere bakıyordu. Muhtemelen bir ev arıyordu. Sorucaktım kimin evini arıyorsun diye ama sonra utandım. Ve geri yatağıma oturdum. Sonra ani bir fren sesi ve " KÜT " diye bir ses geldi. Hemen balkona koştum. EYVAH... Bu BERK 'Tİ. Hemen aşağıya koştum. Baygındı. Merak edip çiçek demetini aldım. Hemen gözlerim yaşardı. Kartta " SENİ  SEVİYORUM  DUYGU  BU  ÇİÇEKLER  SENDEN  GÜZEL  OLMASADA  KABUL  ET  SANA  AŞIĞIM  BENİMLE  ÇIKARMASIN  AŞKIM..." Bu karttan sonra kendimi yere atıp keşke söyleseydim sevdiğimi diye isyana boğuldum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVİYORUM  AMA  SÖYLEYEMİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin