Aşkım. Neden beyinlerindeki çipi çıkarmıyorsun? Bugün 49. gün
Prof.Dr jimin: Yarın çıkaracağım. 50. günü doldurmaları gerek.
neden 6'sına birden yerleştirdin. Ben sadece taehyung'a yerleştireceğini düşünüyordum.
Prof.Dr. jimin: Sonra herşeyi açılayacağıma söz veriyorum. lütfen sabırlı ol.
ERTESİ GÜN
Bugün 50. gün çıkaracakmısın?
Prof.Dr. jimin: evet ama cenaze arabasını çağırmam gerek
nedenki? birisi öldüde benim mi haberim yok?
Prof.Dr. jimin: lütfen biraz daha bekle
Yarım saat sonra laboratuvara cenaze işlerinden birkaç kişi geldi. ne olduğunu bilmiyordum. Ama size şunu söyleyebilirimki bu bölüm dışında diğer bölümler çipin içindeki görüntülerin anlatımıdır ve hiçbiri gerçekleşmemişti. (sadece efsane dışında, turkuaz efsanesi gerçekti)
jimin: Artık çipleri çıkarmanın zamanı geldi.
hepsini teker teker çıkardı*
Jimin: taehyung'u işaret ederek* Şu kişiyi alıp morga götürebilirsiniz
neden götürüyorlarlar? ona ne oldu?
Jimin: oturda herşeyi anlatayım.
oturdum ve gözlerimi jimine diktim. ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Jimin: Bak aşkım... beyin çiplerini takamamın bir amacı vardı. ilk önce taehyung'u anlatayım. taehyung'un saçını kazıttığını biliyorsundur am nedeni hakkında hiçbir fikrin yok.
evet neden saçını kazıttığını sormuştum ama cevap vermemişti.
o kanser hastasıydı ve ölümüne 50 gün kalmıştı. Sana bunu söylemedi. bazı hayalleri vardı ve ölmeden önce gerçekleşmesini çok istiyordu. fakat bu mükün değildi.
hayalleri neydi peki?
Jimin: sendin... seni çok seviyordu. Evli olduğumuzu bilmesi gerçekten canını acıtıyordu. ona bunun gerçekte değilde rüyalarında gerçeklemesini isteyip istemediğini sordum. o da ne gerekiyorsa ölmeden önce yapmamı söyledi. ona seçmesi için belirli zaman süreleri verdim. öldüğü güne kadar rüyalarda yaşamayı seçti. böylece son günlerinde seni görecek, huzurlu ölecekti. 50 günlük bir çip taktım. rüyasında evleniyordunuz. tam da hayal ettiği şeyleri yaşadı. çipi takmadan önce bana teşekkür ettiğini, hayallerinin gerçekleşeceğini, sana çok iyi bakmamı söyledi.
ağlamaya başladım. keşke beni sevdiğinden ve hasta olduğundan haberim olsaydı. artık o bir ölü. ruhu yerinde rahat etsin. peki diğerleri neden istediler?
Jimin: onların istekleri daha iyi. hepsi 50 günlük süperstar olma deneyimi istiyordu. fakat jungkookunki biraz daha farklıydı. o da süperstar olmak istiyordu ancak benimle sevgili olmayı diledi. bende onun rüyalarına kendimi kattım.
hepsi birazdan uyanacak, taehyung dışında
Jimin: herkesin hayallerini gerçek şekilde hissedemeyecek olsalarda gerçekleştirdim. şimdi daha mutluyum. ayrıca bir nobel ödülü aldım. emekli olmayı düşünüyorum. beraber daha iyi bir hayat sürebileceğiz
dudağımdan öptü*
Namjoon: şşşt! burada çocuklar var ne yapıyorsunuz?
jungkookun gözünü kapatır*
pardon unutmuşuz. çabuk uyandınız.
Seokjin: 50 gün çok hızlı geçti. ama bu deneyim bana çok iyi geldi.
Suga: süperstarlık zormuş. bir daha olmak istemem.
Hoseok: aynen bende
Jungkook: taehyung öldü değilmi?
Hoseok: bence diğer tarafta daha iyidir.
Jimin: hadi biraz kafa dağıtmak için kahve içmeye gidelim. bütün kahveler benden!
VE SEJİ İLE JİMİN ÇOK MUTLU YAŞADILAR ( HATTA BİRİ KIZ BİRİ ERKEK İKİZ ÇOCUKLARI OLDU
THE END :)))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEJİ (Turkuazın kızı)
FanfictionBEYİN DALGALARI... BÜTÜNLEŞMİŞ ZİHİNLER... 심장은 뇌를 보지 못합니다. 6-27-6-21-28-24-10-12-17-8 12-22 1 15-12-16 ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır. BİLGİ!! Hikayedeki efsane gerçek değildir. Bütün olaylar uydurulmuştur. Gerçekmiş gibi far...