∆ "Mi mindenhol ott vagyunk" ∆

191 15 0
                                    

Miután a négy jedi és az 501-esek beléptek a kastélyba, azonnal iltugratokkal találták szembe magukat.
- Váljunk szét!- kiáltotta Anakin. Ahsoka, Lena és Rex az emelet felé vették az irányt. Anakin és az 501-esek fele jobbra, míg Shaak és az 501-esek másik fele balra indultak el. Miután a két padawan és Rex megmászták a hosszú csigalépcsőt, felértek az emeletre, ahol az út két további irányba ágazott el.
- Most merre menjünk?- kérdezte Lena.
Ahsoka becsukta a szemét, és az erő sugallataira figyelt.
- Menjünk jobbra- nyitotta ki végül a szemét végül a togruta lány.

******

Anakin végiglopakodott a folyosón, miközben folyamatosan attól rettegett, hogy az iltugratok lesből rátámadnak, és minden körülötte lévőt megölnek.
- Uram, találtunk egy iltugrat jelet- jelentette az egyik klón, és odakísérte a jedit.
Amikor Anakin odaért, megint azt tapasztalta, hogy az arc szeme elmozdult, és abba az irányba néz, amerről jöttek.
- Tartsuk a jelenlegi irányt- mondta végül a jedi, és visszatért a csapat elejére.

******

Shaak és az 501-esek másik fele szinte azonnal iltugratokkal találták szembe magukat.
- Azonnal nyissanak rájuk tüzet!- kiáltotta a togruta, miközben aktiválta a fénykardját.
"Ezek nincsenek is olyan sokan"- állapította meg magában Shaak-"De akkor hol van a többi iltugrat? Nem hiszem, hogy csak ennyien tanyáznak egy ilyen hatalmas kastélyban."

******

A folyosó végén Anakin és a csapata egy ajtóval találták szembe magukat. A jedi megpróbálta kinyitni az ajtót, de mivel az zárva volt, az erő segítségével betaszította. Az ajtó helyén egy üreg keletkezett, és vastag porréteg szállt fel. Amikor a jedi és a klónok beléptek, azt tapasztalták, hogy egy hatalmas és sötét helyiségben állnak. A következő pillanatban felkapcsolódtak a lámpák, és Anakin azt vette észre, hogy az egész terem hemzsegett az iltugartoktól. Velük szemben pedig egy trónon egy twi'lek férfi ült, a homlokán pedig az iltugratok jelét viselte.
- Azt hiszem, hogy beketítettek minket- jegyezte meg teljesen letörten Echo.

******

Ahsokáék rengeteg szoba előtt haladtak el, de még egy iltugrattal sem találkoztak. Lena számolta magában, és egészen pontosan már nyolcat hagytak maguk mögött.
- Nem lehet, hogy be kéne néznünk az egyik szobába?- vetette fel Rex- Lehet, hogy ott bujkálnak.
- Akkor a következőbe menjünk be- vonta meg a vállát Ahsoka.
Amikor beléptek a következő helyiségbe, egy könyvtárban találták magukat. A könyveket vastag por lepte be, és dohos szag érződött a levegőben. Az ajtóval párhuzamosan, két oldalt egy-egy oszlopsor futott, ami így két részre osztotta a könyvtárat. Itt-ott egy szakadásokkal teli kanapét is lehetett találni.
- Nézzünk körül, hátha találunk valami nyomot!- tanácsolta Lena.
Mind a hárman a lehető leghalkabban próbáltak közlekedni, és közben folyamatosan körbenéztek, nehogy egy iltugrat kellemetlen meglepetést okozzon nekik. Ekkor azonban egy beszédfoszlányt hangjait hallották meg a hátuk mögül.
"Ezek csak az iltugratok lehetnek"- gondolta magában Ahsoka.
- Gyorsan bújunk el valahova!- suttogta Lena a többieknek, mire mind a hárman elbújtak egy kanapé mögé.
Ekkor az egyik könyvespolc mögül kilépett öt iltugrat.
- A könyvtár ellenőrizve- jelentette ki az egyik, mire a komlinkéjből felhangzott a válasz:
- Akkor jöjjenek le az alsó szintre, és maguk is támadják meg az ott tanyázó klónokat és a togruta jedit.
- Értettem- felelte az iltugrat.
Ekkor Ahsoka suttogva megszólalt:
- Szerintem támadjuk meg őket. Csak kettővel vannak többen, mint mi.
- De ők sokkal erősebbek- vitatkozott a fejét rázva Lena.
- Muszáj lesz megállítanunk őket, mivel Shaak nem tudja, hogy iltugratok közelednek felé- felelte Ahsoka, majd kiugrott a rejtekhely mögül.
- Ahsoka, várj!- kiáltott utána Lena, de ezt a togruta lány már nem hallotta meg.
- Ennek nem lesz jó vége- dörmögte maga elé Rex, majd ő is Ahsoka után iramodott.
Lena úgy döntött, hogy ő maga részéről inkább a fotel mögött marad.
"Innen hátha többet tudok segíteni, mintha én is beállnék harcolni"- gondolta magában a hokoti.
- Itt vagyok!- kiáltotta hirtelen Ahsoka, mire az ajtóban álló összes iltugrat felé fordult.
Még mielőtt a padawan bármit is reagálhatott volna, egy zöld gömb eltalálta, és egészen a könyvtár másik végéig repítette. Erre Rex előkapta a pisztolyait, és elkezdte az iltugratokat lőni. Ők azonban az erő segítségével egy pajzsot képeztek, és ezen a klón lövedékei nem tudtak áthatolni. Ahsokának nagy nehezen sikerült felkelni és, azonnal támadásba lendült. Aktiválta a zöld fénykardját, és a feje fölött lengetve neki rontott az iltugratoknak. Erre az egyik iltugrat tett egy furcsa kar mozdulatot, és a következő pillanatban egy zölden izzó kard jelent meg a kezében, és nekirontott Ahsokának. Ekkor Lena elérkezettnek látta a pillanatot, hogy cselekedjen, és az erő segítségével az egyik könyvespolcot rádöntötte két szökni próbáló iltugratra. Mind a két lény azonnal szörnyethalt. A maradék három iltugrat döbbenten forgatta a fejét, nem értették, hogy mi történt a társaikkal. Ahsoka kihasználta a pillanatnyi zavarodottságot, és bevitt egy halálos csapást a hozzá legközelebb álló iltugrat szívébe. Rex felemelte mind a két pisztolyát, célzott, majd lőtt. Az egyik iltugratot sikerült eltalálnia, a másik azonban félreugrott, és az erőt használva ellökte Rexet és Ahsokát, és mind a ketten elesetek. Ekkor Lena előugrtott a rejtekhelyéből és hátulról sikerült leszúrnia az ellenségét.
- Na, ugye hogy érdemes volt velük szembeszállni?- kérdezte lihegve Ahsoka, miután felkászálódott a földről.
- Erre inkább nem mondok semmit- felelte kicsit mogorván Lena.
- Szerintem menjünk le, és segítsünk Ti tábornoknak elbánni a többi iltugrattal- javasolta végül Rex.
Ebbe mind a két padawan beleegyezett.

******

- Választhattok- szólalt meg ekkor a trónon ülő twi'lek- Most vagy átálltok az iltugratokhoz, és hagyjátok, hogy rátok tegyük a jelünket, vagy mindannyiótokat megöljük.
- Biztosak lehettek benne, hogy nem fogunk csatlakozni!- kiáltotta dühösen Anakin.
- Nekem aztán mindegy. Most azonban a lehető legfájdalmasabb halálban fogtok részesülni- húzta kaján mosolyra a száját az iltugrat- Támadás!
"Valószínűleg az a twi'lek irányítja a többieket is. Azt hiszem, hogy vele kell először elbánni"- gondolta magában Anakin, majd azonnal a trón felé vette az irányt, miközben a klónok pedig megtámadták az iltugratokat.
A következő pillanatban azonban  elsötétült a szoba, majd miután ismét világos lett, Anakin azt vette észre, hogy a talaj a talpa alatt homokos. Ekkor hirtelen egy tasken üvöltés hangzott fel. Anakin idegesen kapta jobbra a fejét, és hirtelen meglátta, amint a pár évvel fiatalabb énje aktiválja a fénykardját, és dühöngve ráront az egyik buckalakóra.
"Ilyen nincs. Ez nem lehetséges"- gondolta magában Anakin, és érezte, hogy a szívét ugyanúgy elönti a fájdalom és a gyász, mint ahogy pár évvel ezelőtt.
- Na, kitalálsz az emlékeidből?- hangzott fel a twi'lek nevetése- Na, képes vagy megtalálni?
A jedi megpróbált megnyugodni, és az erő segítségével igyekezett megtalálni a twi'lek jelenlétét. Két perc múlva eltűnt a Tatuin sivatagja, és ismét a teremben találta magát. A tekintetével megkereste a trónon ülő iltugratot, és azonnal felé kezdett rohanni. A következő pillanatban azonban a twi'lek egy zöld villám kíséretében ismét ráirányította az egyik emlékét. Anakin most a Mortis-on találta magát. Hamarosan feltűnt neki, hogy a másik énje a földön térdepel, mellette pedig Ahsoka feküdt. Anakin emlékezett rá, hogy  párbajozni kényszerült Ahsokával, ugyanis a Fiú átvette az akaratát a tanítványa elméje felett. Akkor azt hitte, hogy a padawanja meghalt, és örökre elvesztette őt. És így is történt volna, ha a Leány nem áldozta volna fel magát Ahsokáért. Miután a Leány megmentette a tanítványát, megfogadta, hogy soha többé nem fogja cserben hagyni Ahsokát, és mindig mellette fog maradni amikor valami veszély leselkedik rá.
- Na, mi lesz? Nem támadsz?- hangzott fel az iltugrat gúnyos hangja.
Anakin maga elé képzelte a termet, de nagyon nehezére esett koncentrálni, ugyanis folyton maga előtt látta Ahsoka ernyedt testét. Végül is a Mortis körvonalai elhalványultak, és a jedi ismét a teremben találta magát. Gyorsan körbenézett, és látta, hogy a klónok még mindig harcoltak az iltugratokkal. Anakin ismét elkezdte megközelíteni a twi'leket. Az iltugrat ismét ráuszított egy zöld villámot a jedire, Anakin-nak sikerült félreugrania előle. A következő villám azonban eltalálta őt. Most a Geonosis egyik épületében találta magát. A következő pillanatban egy fájdalmas üvöltés hangzott fel, és Anakin-nak feltűnt, hogy ez a pár évvel fiatalabb énjétől jött. Végül is rájött, hogy épp most azt az emlékét éli át, amikor Dooku levágja a karját.
"Ne, ne, ne. Csak ezt ne!"- gondolta Anakin, és kétségbeesetten próbált kiszabadulni az emlék fogságából. A következő pillanatban ismét a teremben találta magát. Ismét nekirontott a twi'leknek, aki ismét villámokkal szórta a jedit.
- Le fogunk győzni titeket, és ki fogjuk üldözni az iltugratok!- kiáltotta dühösen Anakin, miközben félreugrott egy villám elől.
- Az iltugratok nem csak a Corusant-ra költöztek be. Mi mindenhol ott vagyunk, és a mocskos Köztársaság nem fog tudni csak úgy elpusztítani minket- jelentette ki az iltugrat.
A következő pillanatban több dolog is történt egyszerre. Hirtelen a terembe belépett Shaak, Lena, Ahsoka, Rex és az 501-esek másik fele. A twi'lek egy pillanatra félrefordította a fejét, és ezt Anakin kihasználta. Azonnal meglendítette a fénykardját, és sikerült lefejeznie az iltugratot, akiből zöld füst távozott. A köztársaságiaknak egyesült erővel szerencsére sikerült legyőzni az iltugratokat, és azonnal elindultak visszafelé, hogy ezt jelenthessék a Tanácsnak. Mind a négy jedi remélte, hogy az iltugratokat sikerült elüldözniük a Corusant-ról.



Clone Wars: Titokzatos idegenek [ BEFEJEZETT ]Место, где живут истории. Откройте их для себя