Miután a jediknek sikerült kiírtaniuk az iltugratokat a Corusantról, a bolygóra való bejutást nagyon korlátozták. Minden olyan személynek szigorú ellenőrzésen kellett keresztülesnie, aki be akarta ide tenni a lábát. Gyakran történt olyan, hogy még a jediket is kirendelték az űrbe, hogy ellenőrizzék a Corusant-ra bejutni akarókat. Most pontosan így járt Mary Organa, Lena Mirdana, Barriss Offee és Ahsoka Tano is. A bolygó légkörébe beérkező gépeket kellett azonosítaniuk, és ha a gépen utazókat veszélyesnek ítélték meg, jelenteniük kellett valamelyik mesternek. Barriss épp egy könyvet olvasott, Lena meditálni próbált, Mary pedig a legfrissebb padawan pletykákkal fárasztotta Ahsokát, amit a togruta lány kénytelen volt végighallgatni. Ekkor R2D2, akit ideiglenesen kirendeltek a négy padawanhoz izgatottan sípolva odagurult Ahsokához.
- Mi az R2?- kérdezte a togruta lány.
Egy rövid ideig csak sípolás is csipogás hallatszódott, majd amikor R2 a mondandója végére ért, Ahsoka megszólalt:
- Hangosítsd ki, és próbáld meg valahova letölteni- hadarta izgatottan Ahsoka.
- Mi történt?- kérdezte Barriss, és becsukta a könyvét.
- Úgy néz ki, hogy R2-nak sikerült fogni egy üzenetet az iltugratoktól- felelte Ahsoka.
Erre már Lena is felugrott, és odarohant a többiekhez.
- És lehet látni az iltugratok gépét, ahonnan az adás érkezik?- kérdezte a hokoti.
Mary megnyomott pár gombot a hajón, mire megjelent egy piros pont a képernyőn, ami az iltugratok gépét jelezte. Azonban a következő pillanatban már el is tűnt.
- Azt hiszem, hogy most mentek el- mondta Mary.
Ekkor R2 megint csipogott, Ahsoka pedig közölte a többiekkel, hogy a droidnak sikerült letöltenie a hangüzenetet. Miután kihangosították, azonnal megszólalt az egyik iltugrat hangja:
- Fontos lenne reccs reccs. Kellene oranata-gáz az reccs...lesz.
Az üzenet további részét azonban már csak sztatikus zajt lehetett hallani.
- Csak ennyi?- kérdezte csalódottan Lena.
- Nagyon úgy néz ki- felelte Ahsoka.
- Egyébként mi az az oranta-gáz?- érdeklődött Mary a többiektől.
- Nem tudom- válaszolta Barriss-De szerintem továbbítsuk ezt az üzenetet a Jedi Tanácsnak, hátha ott tudja valaki.
A Corusant légkörének ellenőrzése a továbbiakban eseménytelenül telt el.
YOU ARE READING
Clone Wars: Titokzatos idegenek [ BEFEJEZETT ]
FanfictionMár javában tombol a klónok háborúja, amikor hirtelen a semmiből egy új fél jelenik meg: az iltugrat-ok. Ezt a különleges erőhasználó társaságot már évszázadok óta kipisztultnak hitték, és a megjelenésük hatalmas port kavart fel mind a köztársasági...