Jedním soubojem, jednou pomocí a jedním bolestným večerem se změnilo mnohé. Všichni Pobertové se k Morganě a Severusovi chovali jako k sobě rovným. Největším mezníkem a mílovým krokem bylo, když na Siruse Blacka vylil Petr jedovatý lektvar a Snape neváhal a okamžitě přispěchal na pomoc. Morgana vše sledovala a byla na sebe pyšná, ze zapřisáhlých nepřátel se stávali přátelé. Ona sama se Severusem trávila spoustu času. Nejprve sbírala informace o Voldemortovy, které jí Snape velmi ochotně poskytoval. Časem však spolu začali dělat úkoly nebo hrát šachy ve společenské místnosti. Morgana občas zapomínala na okolní svět a opět si připadala jako mála holčička, která ruku v ruce s Frankem objevovala tajné kouty lesa. Na svůj plán vetřít se mezi Smrtijedy nemyslela do doby, než vyšel v Denním věštci článek o dalším útoku. Byla napadena a uvězněna vesnice Canterhide. Ještě více ji však překvapila Snapeova reakce. Byl bledší než obvykle, roztěkaný a neustále si nervózně mnul kořen nosu. Po obědě ve Velké síni to už nevydržela a zatáhla Snapea do prázdné chodby.
„Tak mluv! Co o tom víš? A nesnaž se mi lhát Severusi Snape!“
Morgana na něj výhružně vrčela a v očích se jí nebezpečně blýskalo.
„O té vesnici ví ode mě!“
„Pro Merlina proč? Copak jsi nevěděl co s tou vesnicí udělá?“
„Věděl. Právě proto jsem to udělal. Chtěl jsem...“
Hlas se mu zlomil.
„Chtěl jsi udělat na Voldemorta dojem.“
Snape jen přikývl. Morgana se od něj odvrátila a zhluboka se nadechla.
„Máš možnost to odčinit. Kdyby se tě kdokoliv ptal, tak o mě nic nevíš. Nevím, kdy se vrátím, pokud tady nebudu v pondělí použij zaklínadlo a přivolej z mého pokoje lektvary a dej je Lupinovi. Na nic se neptej.“
Než stihl cokoliv říct, Morgana zmizela.
Došla do svého pokoje a rychle se převlékla. Popadla svůj cestovní plášť a rychlým krokem mířila k hranici pozemků. Jakmile ji překročila, přemístila se.
******
Severus se již pět dní vyhýbal dotazům na nepřítomnost Morgany. Dokonce si ho zavolal i sám Brumbál. Všem tvrdil, že od oběda toho dne ji neviděl. Sám už začínal mít obavy. Věděl, že je schopnou čarodějkou, ale na Pána zla přece jen nemá. Pobertové na něj také tlačili. V pondělí to už nevydržel, přivolal lektvary z Morganina kufru a domluvil si s Poberty schůzku v sedmém patře. Morgana ho naučila jak využít Komnaty nejvyšší potřeby a nyní nadešel čas ji vyzkoušet.
„Doufám, že máš pádný důvod nás sem tahat. Musel jsem kvůli tomu zrušit rande.“
Snape jen protočil očima nad Blackovou poznámkou.
„Lupine, tohle je pro tebe. Doufám, že víš co s tím, protože já o tom nic nevím.“
Remus si převzal lektvary, když mu to došlo.
„Počkat, tys mluvil s Morganou? Jak jinak bys věděl, že mi to máš předat!“
Čtyři páry očí upřeně Severuse sledovali a čekali na odpověď.
„Nevím kam přesně šla, ale bude to mít co dočinění s Pánem Zla. Po tom článku o útoku na vesnici Canterhide mi pouze řekla, že nikomu nemám nic říkat a že když nebude v pondělí zpět, mám ti předat lektvary. Abych pravdu řekl, začínám o ní mít strach.“
Pobertové jen chvíli tiše rozjímali a pak za všechny promluvil James Potter.
„Vydáme se ji hledat. Zítra se sejdeme se tady a naplánujeme si to.“
******
Morgana dlouho čekala ve stínech u Voldemortovy pevnosti. Konečně uviděla toho na koho čekala. Dimitrij Kozlow mířil na setkání. Jednoduchým kouzlem ho přivolala k sobě. Dříve, než se stihl vzpamatovat, ponořila se mu do mysli. Hledala jméno nejvěrnějšího Smrtijedy, kterému by se Voldemort mohl svěřit. Našla ho! André Rodriguez. Raddle se mu svěřuje i s tajnými plány. Vnukla Kozlowovi vzpomínku, že si odskočil na záchod a opustila jeho mysl. Schovala se hlouběji do stínu a dál vyčkávala. Po skončení schůze vyhlížela Rodrigueze. Odešel dlouho po ostatních. Pověsila se mu na paty a přemístila se do jeho domu. Rodriguez vycítil cizí magii, než však stihl zaútočit, Morganina kletba ho poslala k zemi. Bez váhání mu vstoupila do hlavy. Našla spoustu vzpomínek na plány, které spřádali, ale žádnou týkající se její osoby. Rozhodla se. Uvalila na Rodrigueze kouzlo magického spánku a převzala jeho podobu. Díky kouzlům ze své doby to pro ni byla hračka. Teď nezbývalo nic jiného čekat, až Voldemort svolá další schůzi. Dočkala se až pátý den. Jakmile byla s Tomem sama, započala svůj plán, který možná skončí její smrtí.
„Můj pane, vím, že mne stihne ten nejhorší trest, ale nemohu jinak než se zeptat. Proč je na uvaleno tabu na ono jméno?“
Voldemortovy rysy ztvrdly.
„Jsi troufalý André, obzvláště poté, jak dopadl chudák Severus. Máš pravdu trest tě nemine, jediná tvá spása je tvé postavení mezi Smrtijedy. Ale budu fér a na otázku ti odpovím. Ta dívka pro mne byla natolik důležitá, že jsem ji zabil."
Morgana měla dojem, že se snad přeslechla. Byla v takovém šoku, že téměř nevnímala bolest, kterou ji způsobovalo Voldemortovo mučení.
Byla na dně svých fyzických i magických sil. Silou vůle se přemístila k Rodriguezovi domů a vložila mu vzpomínku na dnešní den. Zrušila magický spánek a vzala si zpět svou podobu. Z posledních sil se přemístila k Bradavicím a vyslala Patrona.
ČTEŠ
Cesta za Pánem zla
FanfictionNádherný cover je prací @Beatitudinem_19 Již brzy se narodí chlapec, v jehož žilách bude kolovat zlá krev. Stane se zkázou mnohým kouzelníkům i mudlům. Rozpoutá válku, kterou zastaví až čaroděj, jenž bude poznamenán smrtí. Je zde však i dívka se zna...