Jungkook: A pokol angyala. Feladata, hogy a rábízott lelkeket a bűnre csábítsa. Az ő legnagyobb kísértése Jimin, akire mindennél jobban vágyik, annak ellenére, hogy társa lenézi és ki nem állhatja őt. Nagyon jól végzi a munkáját, és élvezi is. A fénye a kék.
Jimin: A menny angyala. Feladata, hogy a helyes úton tartsa a lelkeket, és segítse, a mennyországba jutásukat. Jungkook a társa, akivel mindennap, többször összecsapnak. Jimin bűnös vágyait Jungkook testesíti meg, amiért gyűlöli, és munkája miatt megveti őt. A fénye az aranysárga.
Namjoon: A pokol angyala. Ő felel a pokol angyalainak irányításáért. Felügyeli és támogatja őket. Jungkook mestere, akivel nagyon jó kapcsolatot ápol. Társa Jin. Ritkán küzdenek meg a lelkekért, mert mind ketten a vezetéssel foglalkoznak, emiatt nagyon hiányolják egymást. Namjoon szereti Jint, de túl tisztának látja magához képest. A fénye a fekete.
Jin: A menny angyala. Ő is vezető, ami nem igazán neki való, mert az angyalok sokszor nem hallgatnak rá, gyerekes viselkedése miatt. Jimin mestere, de idővel Jimin sokkal erősebb lesz nála. Namjoon társa. Hiányzik neki, de nem tudja elfogadni, a másik gonoszságát. A fénye a rózsaszín.
Yoongi: Semleges angyal. Nem tartozik se a pokolhoz, se a mennyhez. Nincs társa. Ő az isteni fények, és az ősi fény őrzője. Tulajdonképpen egész nap alszik, mert ritkán születnek angyalok. Az angyalok sokszor fordulnak hozzá, ha gondjuk akad. Például mikor nagyon elmérgesedik a helyzet a társak között, akkor Yoongi teszi helyre az egyensúlyt. A fénye a fehér.
Hoseok: A menny angyala. Nagyon vidám, és kedves figura, akit Jimin nem tud lerázni, ezért kénytelen hozzá szokni. Nagyon jól kijön a társával Taehyunggal. Egy hullámhosszon vannak, és nem hibáztatják egymást semmiért. Fényükön is látszik, hogy mennyire egyek. A fénye a zöld.
Taehyung: A pokol angyala. Nagyon perverz angyal. Jungkookot idegesíti, főleg azért mert féltékeny, hogy társával ilyen jó kapcsolatot ápol. Igazából jó haverok a kék fényűvel, de a maguk démoni módján. Hoseok társa, akire felnéz és nagyon várja az egyesülést vele. A fénye a zöld.
YOU ARE READING
Érted buknék!
Fantasy(Jikook)(Befejezett) Az angyalok a mennyországban születnek. Nincs igazi testük, csak lelkek, ám alakjuk ettől még van. Hasonló az emberekéhez, de még is más, mert megfoghatatlan, mint egy emberszerű fény, vagy szellem. Hívhatjuk akárhogy, mások, mi...